معرفی و دانلود کتاب جرمی و نگرانی‌هایش

عکس جلد کتاب جرمی و نگرانی‌هایش
قیمت:
۲۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جرمی و نگرانی‌هایش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جرمی و نگرانی‌هایش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جرمی و نگرانی‌هایش

کتاب جرمی و نگرانی‌هایش نوشته‌ی پاملا بوچارت داستانی آموزنده و خنده‌دار درباره‌ی مواجهه با ترس‌هاست. این کتاب روایتگر ماجراجویی‌های پسری خلاق و خیال‌پرداز به نام جرمی‌ست که از همه‌چیز می‌ترسد و ناگهان به سبب اتفاقی مجبور می‌شود تا با بزرگ‌ترین ترس خود یعنی باد همراه شود و با او به جهان ناشناخته‌ها برود. این کتاب به مخاطبان کودک خود می‌آموزد که باید به جای فرار از ترس‌ها با آن‌ها مواجه شد و عوض پنهان شدن، آن‌ها را حل نمود.

درباره‌ی کتاب جرمی و نگرانی‌هایش

جرمی از همه‌چیز می‌ترسد، همه‌چیز در نظرش به شکل اغراق‌گونه‌ای بزرگ و ترسناک می‌نمایند، از موز لک‌دار بی‌آزار گرفته تا دایناسورهایی که کاری به کار او ندارند اما یک چیز هست که از تمام این‌ها برایش ترسناک‌تر است: باد! در ذهن خیال‌باف جرمی، باد هیولایی است که می‌تواند جرمی را بر دوش خود سوار کند و او را به سرزمین ناشناخته‌ها ببرد. ماجرا زمانی هیجان پیدا می‌کند که روزی جرمی با دوستی کاملا متفاوت با خودش آشنا می‌شود. او با مگی، دختر بی‌باک و نترس، ملاقات می‌کند که عاشق باد است. جرمی تلاش می‌کند تا از دوست عزیزش مگی در برابر خطرات خیالی باد محافظت کند اما ناگهان توسط یک باد خیلی قوی از جا کنده و همراه او برده می‌شود. این ماجراجویی پیش‌بینی‌نشده و غیرمنتظره جرمی را به سفری پر از اتفاقات خنده‌دار و هیجان‌انگیز می‌برد و او را با مسائلی روبه‌رو می‌کند که در تمام عمرش فکرش را هم نمی‌کرده. جرمی در این سفر نابهنگام، ناچار به مقابله با دزدان دریایی می‌پردازد و سگ‌های سورتمه‌ران بانمکی را می‌بیند، در خلال همین ماجراجویی‌هاست که خوانندگان می‌آموزند مقابله و رویارویی با ترس‌ها چه مزیتی نسبت به فرار از آن‌ها دارد.

معرفی و دانلود کتاب جرمی و نگرانی‌هایش

نکته‌ی مثبت کتاب جرمی و نگرانی‌هایش (Jeremy worried about the wind) نوشته‌ی پاملا بوچارت (Pamela Buchart) توانایی شگفت‌انگیز آن در تبدیل نمودن یک تجربه‌ی رایج در میان کودکان به داستانی خنده‌دار و جذاب است. زبان ساده و صمیمی پاملا بوچارت در این کتاب سبب می‌شود تا کودکان به راحتی بتوانند با داستان ارتباط بگیرند؛ تصاویر زیبای کتاب نیز به متن و محتوای داستان عمق بیشتری بخشیده‌اند.

این کتاب آموزنده به کودکان یاد می‌دهد که با ترس‌هایشان با شیوه‌ای مثبت مواجه شوند و شجاعت و روحیه‌ی ماجراجویی‌شان را تقویت نمایند. کتاب جرمی و نگرانی‌هایش به همت سمیه حیدری به فارسی ترجمه شده و توسط انتشارات مهرسا به چاپ رسیده است.

در نکوداشت کتاب جرمی و نگرانی‌هایش

  • بچه‌ها از ماجراهای غیرقابل پیش‌بینی کتاب غافلگیر خواهند شد. (Kirkus Reviews)

کتاب جرمی و نگرانی‌هایش برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 4 تا 8 سال مناسب است و به آن‌ها مفهوم ترس و مدیریت آن‌ را می‌‌آموزد.

در بخشی از کتاب جرمی و نگرانی‌هایش می‌خوانیم

روزی از روزها جرمی مگی را دید. چی؟ وای، نه! بند کفش‌های مگی باز بود! اوه! خیلی خطرناک بود. او زودی پیش خودش گفت که باید مراقب مگی باشد. آخه اگر اتفاق بدی برای مگی می‌افتاد، آن‌وقت چی؟

اما مگی اصلاً از چیزی نمی‌ترسید.

او گفت: «آخه مگه چه اتفاق بدی ممکن است برایم بیفتد؟»

جرمی هم فهرست بلندی از ترس‌ها و نگرانی‌هایش را به مگی نشان داد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جرمی و نگرانی‌هایش
نویسنده
مترجمسمیه حیدری
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات32
زبانفارسی
شابک978-622-336-030-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جرمی و نگرانی‌هایش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب جرمی و نگرانی‌هایش

برای دریافت کتاب جرمی و نگرانی‌هایش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.