معرفی و دانلود کتاب صوتی هریسون چسبنده

عکس جلد کتاب صوتی هریسون چسبنده
قیمت:
۱۰۰۰۰ ۵,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هریسون چسبنده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هریسون چسبنده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هریسون چسبنده

هریسون آدم‌ها را خیلی دوست دارد اما گاهی فراموش می‌کند که باید فاصله‌‌اش را با بقیه حفظ کند. کتاب صوتی هریسون چسبنده نوشته‌ی کریستین جونز داستانی آموزنده درباره‌ی کوچولوی مهربانی است که گاهی یادش می‌رود که نباید موقع نشستن کنار بقیه خیلی نزدیک‌شان شود، آدم‌ها را خیلی طولانی بغل کند یا دست‌شان را طولانی‌مدت فشار دهد و به همین خاطر پدرش به او شگردی یاد می‌دهد تا به کمک آن بتواند حریم شخصی‌ دیگران را حفظ کند.

درباره‌ی کتاب صوتی هریسون چسبنده

بزرگ شدن در زمانه‌ی ویروس کووید به خیلی از کوچولوها یاد داد که برای حفظ سلامتی باید فاصله‌ی‌شان با دیگر آدم‌ها را حفظ کنند. هنوز هم وقت‌هایی که سرما خورده‌ایم یا مریضیم سعی می‌کنیم تا کمی از بقیه فاصله بگیریم تا آن‌ها را مریض نکنیم. اما فقط وقت‌های بیماری نیست که باید فاصله‌ی‌مان با بقیه را رعایت کنیم. کتاب صوتی هریسون چسبنده (Harrison P. Spader, Personal Space Invader) نوشته‌ی کریستین جونز (Christianne Jones) به کودکان می‌آموزد که همه‌ی آدم‌ها یک حریم شخصی معینی دارند و ما هم اگر آن آدم‌ها را دوست داریم باید به حریم شخصی‌شان احترام بگذاریم.

معرفی و دانلود کتاب صوتی هریسون چسبنده

هریسون کوچولوی داستان صوتی ما یک ایراد کوچک دارد: او هرجا که می‌رود به آدم‌ها می‌چسبد، خیلی نزدیک‌شان می‌نشیند و خیلی سفت آن‌ها را بغل می‌کند. او آدم‌ها را دوست دارد اما هرچه بزرگ‌تر می‌شود باید بیش‌تر دقت کند و متوجه باشد که فاصله‌ی شخصی‌اش را با آدم‌ها رعایت کند. به همین علت هم یک روز بابای مهربان هریسون با مهربانی به او شگرد حفظ حریم خصوصی را آموزش می‌دهد.

کتاب صوتی هریسون چسبنده توسط انتشارات مهرسا تولید شده است و وظیفه‌ی ترجمه‌ی آن نیز برعهده‌ی سمیه حیدری بوده است. شما می‌توانید این داستان صوتی آموزنده را با صدای گرم و دلنشنین رضا شجاعی بشنوید.

نکوداشت‌های کتاب هریسون چسبنده

  • این کتاب منجی ما در طول سال تحصیلی بوده است. ما با کمک گرفتن از این کتاب در مهدکودک درس‌ مهارت‌های اجتماعی را در مورد فضای شخصی انجام دادیم. این کتاب بسیار مورد علاقه‌ی ما بوده است و مثال‌های عینی بسیار خوب و مفیدی دارد. (Books That Heal Kids)
  • تصویرنگاری‌های کیل اتکینسون بسیار بانمک است، و متن کریستین جونز مشکل هریسون را بدون تمسخر کردن او روایت می‌کند. درنهایت این کتاب یک داستان کاربردی و جذاب و آموزنده است. (Kirkus Reviews)
  • هریسون چسبنده کتاب بسیار سرگرم‌کننده‌ای است که تصویرنگاری‎‌های کیل اتکینسون به بهبود سطح داستانی آن کمک بسیاری کرده است. (CM: Canadian Review of Materials)

کتاب صوتی هریسون چسبنده برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 3 تا 8 ساله می‌توانند با شنیدن این داستان کوتاه صوتی بیاموزند که چرا باید به حریم شخصی آدم‌های اطراف‌شان احترام بگذارند و چطور می‌توانند این کار مهم را انجام دهند.

در بخشی از کتاب صوتی هریسون چسبنده می‌شنویم

هریسون اصلا متوجه نبود که نباید خیلی به کسی نزدیک بشه. یعنی هریسون به‌هم‌زننده‌ی حریم شخصی بود. یه زمانی هریسون توی بیسبال مخصوص خودش هنرنمایی می‌کرد. وقت‌هایی هم که با دوستاش شنا می‌رفت... دیگه نگو! واقعا چه‌کسی می‌تونه اتوبوس‌سواری تا باغ وحش یا قصه‌خونی توی کتابخونه با هریسون رو فراموش کنه؟ خانواده‌ی هریسون عادت داشتند تا خیلی‌خیلی به هم‌دیگه محبت کنند. راستش خونواده‌ی اونا این‌شکلی راحت‌تر بودن. اما بعد از این‌که معلما، مربیا و بقیه‌ی پدر و مادرا تماس گرفتن، پدر هریسون متوجه شد که باید با پسرش حرف بزنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
هریسون چسبنده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هریسون چسبنده
نویسنده
مترجمسمیه حیدری
راویرضا شجاعی
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان آموزنده کودک، کتاب‌های کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه صوتی
۱۰۰۰۰ ۵,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هریسون چسبنده

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هریسون چسبنده

برای دریافت کتاب صوتی هریسون چسبنده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.