معرفی و دانلود کتاب تکنولوژی بلاک چین برای شهرهای هوشمند

عکس جلد کتاب تکنولوژی بلاک چین برای شهرهای هوشمند
قیمت:
۴۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تکنولوژی بلاک چین برای شهرهای هوشمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تکنولوژی بلاک چین برای شهرهای هوشمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تکنولوژی بلاک چین برای شهرهای هوشمند

کتاب تکنولوژی بلاک چین برای شهرهای هوشمند نوشته‌ی دانانجای سینگ، درصدد آن است که جزئیات پیاده‌سازی تکنولوژی بلاک چین را در حوزه‌ی شهرسازی هوشمند معرفی و تبیین کند. این کتاب جنبه‌های مختلف توسعه‌ی شهرهای هوشمند را از منظر انتقال ایمن داده، بررسی خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب تکنولوژی بلاک چین برای شهرهای هوشمند

کتاب حاضر یکی از آثار مجموعه‌ی تکنولوژی بلاک‌چین است که به تأثیرات این تکنولوژی در حوزه‌ی شهرهای هوشمند می‌پردازد. این کتاب در قالب مجموعه‌ای از هشت مقاله گردآوری شده که همه‌ی مقالاتش بر محور موضوع رابطه‌ی تکنولوژی بلاک‌چین با شهرهای هوشمند استوار است.

دانانجای سینگ (Dhananjay Singh) در کتاب تکنولوژی بلاک چین برای شهرهای هوشمند (Blockchain Technology for Smart Cities) تلاش می‌کند تا از دیدگاه انتقال امن داده، جنبه‌های مختلف توسعه‌ی شهرهای هوشمند را بررسی و مرور کند. در این کتاب در کنار مفاهیم و تئوری‌های نظری و علمی، مطالعاتی تجربی بر مبنای نمونه‌هایی از برنامه‌های شهرهای هوشمند و ظرفیت‌هایشان، به خوانندگان ارائه می‌شود.

مطالب کتاب تصویر گسترده و پرباری از مهم‌ترین جنبه‌های تکامل و پیاده‌سازی شهر هوشمند در حوزه‌های مختلفی مانند مراقبت‌های بهداشتی، آموزش و حمل و نقل، در اختیار خواننده می‌گذارد.

کتاب با مقایسه‌ی کاربردهای پیشرفته‌ی فعلی با بهترین شیوه‌ها، بررسی خواهد کرد که محیط‌ها و برنامه‌های هوشمند، چگونه می‌توانند به بهبود کیفیت زندگی در فضاهای شهری و ارتقای توسعه‌ی فرهنگی و اقتصادی کمک کنند. تکنولوژی بلاک‌چین به عنوان یک تکنولوژی حفاظتی برای انتقال امن اطلاعات، می‌تواند در جنبه‌های مختلفی از شهرهای هوشمند کارآمد باشد. کتاب حاضر، کارآیی‌های این تکنولوژی و شیوه‌ی تعامل بلاک‌چین با شهرهای هوشمند را در طول هشت فصل بررسی و تبیین خواهد کرد و مزیت‌ها و محدودیت‌های این تکنولوژی را برای توسعه‌ی شهرهای هوشمند، بیان می‌کند.

کتاب تکنولوژی بلاک چین برای شهرهای هوشمند نوشته‌ی دانانجای سینگ توسط آراد سعدآبادی ترجمه شده و در انتشارات تی تی پول به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی تکنولوژی بلاک چین

مجموعه‌ی تکنولوژی بلاک چین (Blockchain Technologies) شامل 12 جلد کتاب است که هر کدام، به شیوه‌ای بینارشته‌ای، به بررسی نقش این تکنولوژی در حوزه‌ای از دانش‌ها و تکنولوژی‌های دیگر بشری می‌پردازند. با توجه به اینکه تکنولوژی بلاک‌چین در حال ایجاد تغییرهای مهمی در صنایع مختلف است، بررسی نقش آن در بهبود وضعیت دانش‌ها و صنایع، کمک شایانی به دنیای امروز خواهد کرد. برخی از کتاب‌های این مجموعه عبارت‌اند از:

  • فناوری بلاک‌چین برای صنعت 4.0: محیط صنعتی امن، غیر متمرکز، توزیع‌شده و قابل اعتماد، نوشته‌ی رودریگو دا روزا ریگی.
  • فین تک با هوش مصنوعی، کلان‌داده و بلاک‌چین، نوشته‌ی پاول مون ساب چوی.
  • بلاک‌چین برای ساخت و ساز، نوشته‌ی تئودوروس دوناس.

کتاب تکنولوژی بلاک چین برای شهرهای هوشمند برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای علاقه‌مندان به حوزه‌های بلاک چین، حفاظت اطلاعات و شهرسازی هوشمند مناسب و کاربردی است.

در بخشی از کتاب تکنولوژی بلاک چین برای شهرهای هوشمند می‌خوانیم

یک شهر هوشمند، می‌تواند به خاطر سیستم حمل و نقل گسترده و به خوبی به هم متصل‌شده‌ی خود شناخته شود؛ که کلید کمک به تولید فعالیت‌های اقتصادی به شیوه‌ای یکپارچه است. فعالیت اقتصادی به در دسترس بودن به موقع منابع انسانی بستگی دارد؛ سیستم حمل و نقل بهینه برای عموم مردم مقرون به صرفه است. فعالیت اقتصادی به در دسترس بودن به موقع منابع انسانی بستگی دارد سیستم حمل و نقل کارآمد برای توده مردم مقرون به صرفه است. علاوه بر این، گسترش سیستم در سراسر شهر برای این‌که منابع انسانی بتوانند از یک منطقه مسکونی به مناطق صنعتی مختلف که یک طرف شهر را پوشش می‌دهند سفر کنند، ضروریست. با این وجود، این نواحی صنعتی پخش شده‌اند و سیستم حمل و نقل باید خود را بر اساس ترافیک عابران مدیریت کند. برای رسیدن به این هدف، سنسورها و بی‌سیم به تنهایی نمی‌توانند برای ایجاد هماهنگی در یک شهر پرجمعیت کافی باشند؛ زیرا این شهر میزبان وسایل نقلیه خصوصی نیز هست و حمل و نقل عمومی باید با تمام این موانع بر سر راهش مقابله کند؛ تا همه‌ی منابع انسانی را به موقع برساند. این یعنی ITS باید بر اطلاعاتی که توسط وسایل نقلیه مستقل به آن داده می‌شود، نیز تکیه کند. چنین وسایل نقلیه‌ای هنوز در حال توسعه هستند و ممکن است به زمان نیاز داشته باشند تا آن موقع، پیاده‌سازی یک ITS هماهنگ که بتواند یک مدیریت ناوگان بر اساس ترافیک در جاده و کاربران را برنامه‌ریزی کند، دشوار است.

فهرست مطالب کتاب

معرفی بلاک‌چین برای تکنولوژی‌ها و کاربردهای شهر هوشمند
زنجیره آنتی‌چین‌ها: یک دفتر کل توزیع‌شده (لجر) ایمن و کارآمد
بلاک‌چین برای نظارت هوشمند گاز در سناریوی شهر هوشمند
اکولوژی کالا: از شهرهای هوشمند تا مناطق هوشمند از طریق یک پلتفرم (بستر) جامعه مجازی مبتنی بر بلاک‌چین...
به‌سوی ساختار بلاک‌چین چند لایه‌ای برای ردیابی محتوای خصوصی و حق فراموش شدن
تکنولوژی‌های حمل و نقل شهر هوشمند: سیستم جریمه خودکار عدم استفاده از کلاه ایمنی
مروری بر شهر هوشمند: مشاهده، تکنولوژی‌ها، چالش‌ها و کاربردهای بلاک‌چین
یک معماری برای سیستم‌های پیشنهاددهنده‌ی سلامت الکترونیک براساس شباهت علائم بیماران

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تکنولوژی بلاک چین برای شهرهای هوشمند
نویسنده،
مترجمآراد سعدآبادی
ناشر چاپیانتشارات تی تی پول
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات210
زبانفارسی
شابک978-600-8296-102
موضوع کتابکتاب‌های آموزش کامپیوتر، کتاب‌های تجارت الکترونیک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تکنولوژی بلاک چین برای شهرهای هوشمند

برای دریافت کتاب تکنولوژی بلاک چین برای شهرهای هوشمند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.