معرفی و دانلود کتاب نوآوری در مدل‌های کسب و کار تجارت الکترونیک با پیشران اینترنت اشیا

عکس جلد کتاب نوآوری در مدل‌های کسب و کار تجارت الکترونیک با پیشران اینترنت اشیا
قیمت:
۶۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نوآوری در مدل‌های کسب و کار تجارت الکترونیک با پیشران اینترنت اشیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نوآوری در مدل‌های کسب و کار تجارت الکترونیک با پیشران اینترنت اشیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نوآوری در مدل‌های کسب و کار تجارت الکترونیک با پیشران اینترنت اشیا

کتاب نوآوری در مدل‌های کسب و کار تجارت الکترونیک با پیشران اینترنت اشیا، اثر علی موقر در رابطه با کاربرد یکی از فناوری‌های نوین عصر کنونی، یعنی کاربرد و نقش اینترنت اشیا در فعالیت‌های اقتصادیِ بسترهای الکترونیکی است.

درباره‌ی کتاب نوآوری در مدل‌های کسب و کار تجارت الکترونیک با پیشران اینترنت اشیا

اینترنت اشیا، مفهومی نوظهور در میان فناوری‌های دنیای تجارت الکترونیک و کسب‌وکارهایی است که در بستر تکنولوژی‌های گوناگون، در جریان و فعال‌اند. اگر در این حوزه فعال باشید یا کسب‌وکار شما با ابزارهای اینترنتیِ روز سروکار داشته باشد، احتمالا تامین امنیت و حفظ محرمانگی، پیشگیری از حملات سایبری و دیگر تهدیداتی که تجارت شما را با کندی یا خرابی همراه می‌کند، دغدغه‌ی اصلی‌تان بوده و هست. اینترنت اشیا، یک نوآوری در حوزه‌ی اطلاعات و ارتباطات است و برای هر موجودی قابلیت ارسال داده را از طریق شبکه‌های ارتباطی فراهم می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب نوآوری در مدل‌های کسب و کار تجارت الکترونیک با پیشران اینترنت اشیا

در کتاب نوآوری در مدل‌های کسب و کار تجارت الکترونیک با پیشران اینترنت اشیا، علی موقر به بررسی چالش‌هایی که این مفهوم یا مهارت به‌دنبال دارد، مشکلات و دغدغه‌های امنیتی اینترنت اشیا و البته مزایا و کاربردهای آن می‌پردازد و هر مبحث را به تفصیل شرح می‌دهد.

اگر صاحب کسب‌وکاری هستید که باید ارتباطات آن را در فضای مجازی سامان‌دهی کنید یا اگر مشغول تجارت الکترونیک هستید و به‌دنبال حفظ حریم خصوصی، تامین امنیت، برقراری ارتباط موثر و تعامل با توسعه‌دهندگان، تحلیل داده‌‌ها و مقابله با چالش‌ها هستید، استفاده‌ی درست از فناوری اینترنت اشیا می‌تواند به‌کار شما بیاید.

امروزه حتی خانه‌های هوشمند، ابزارهای زندگی هوشمند و روش‌های هوشمند نظارتی و مراقبتی وجود دارد که زندگی شخصی و حرفه‌ای افراد را تحت تاثیر قرار داده و در بسیاری از موارد آن را راحت‌تر کرده است. مهم است که بدانید استفاده از این فناوری و لحاظ کردن تدابیر امنیتی برای آن باید چگونه باشد؛ به همین دلیل مطالعه و کسب آگاهی و مهارت در رابطه با استفاده از این تکنولوژی نوظهور، ضروری است و سکوی موفقیت هر نوع فعالیت شما که در بستر الکترونیکی جریان دارد، محسوب می‌گردد.

کتاب نوآوری در مدل‌های کسب و کار تجارت الکترونیک با پیشران اینترنت اشیا توسط علی موقر نگارش شده و به کوشش انتشارات هورین به چاپ رسیده است.

کتاب نوآوری در مدل‌های کسب و کار تجارت الکترونیک با پیشران اینترنت اشیا برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان و فعالان حوزه‌ی تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات از مطالب این کتاب بهره‌ی کافی ‌می‌برند.

در بخشی از کتاب نوآوری در مدل‌های کسب و کار تجارت الکترونیک با پیشران اینترنت اشیا می‌خوانیم

دیجیتالی‌شدن در چند سال گذشته پیشرفت زیادی داشته و درنتیجه تعداد بیشتری از فرصت‌ها و منابع برای افراد و سازمان‌ها در سراسر جهان ایجاد شده است. این دیجیتالی‌شدن به‌شدت با جدیدترین نوآوری‌ها در IoT و روندهای برتر آن مرتبط است:

هوش مصنوعی اشیا (AIoT) تحول دیجیتال به‌شدت توسط ترکیب قدرتمند AI و IoT هدایت می‌شود. از یک‌سو، استفاده از یادگیری ماشین و الگوریتم‌های پیشرفته مختلف هوش مصنوعی به اینترنت اشیا ارزش‌افزوده و فعالیت‌های آن را بهبود می‌بخشد؛ از سوی دیگر، IoT امکان اتصال هوش مصنوعی و ورودی‌های مبتنی‌بر داده را می‌دهد؛ آن‌ها با هم تحول دیجیتال را با ارائه داده‌های بزرگ و ارائه بینشی که بهره‌وری و کارایی را افزایش می‌دهد، امکان‌پذیر می‌کنند.

بلاک‌چین فناوری است که شبکه غیرمتمرکز را توانمند می‌سازد و پتانسیل رفع نگرانی‌های امنیتی اینترنت اشیا را دارد. این فناوری می‌تواند در بسیاری از صنایع به‌عنوان بستری برای ذخیره ایمن حجم عظیمی از داده‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

علاوه‌بر این، سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا فرآیندهای خود را بهینه کنند؛ اسناد را به‌صورت دیجیتالی مدیریت کنند؛ سفارش‌ها را پیگیری کنند؛ همکاری‌های دیجیتالی را بهبود بخشند و… . فناوری 5G اینترنت اشیا نسل پنجم فناوری شبکه‌های تلفن همراه تأثیر زیادی بر اینترنت اشیا گذاشته است؛ زیرا اتصال سریع‌‌تر، ایمن‌‌تر و مطمئن‌‌تر از همیشه را امکان‌پذیر می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: اینترنت اشیا
فصل 2:‌ مفهوم تجارت الکترونیک
فصل 3: اینترنت اشیا؛ پیشران تحول و نوآوری
فصل 4: مدل‌های کسب‌وکار تجارت الکترونیک
فصل 5: معماری مدل‌های کسب‌وکار الکترونیکی در تجارت الکترونیک
فصل 6:‌ نوآوری مدل کسب‌وکار
فصل 7: نوآوری در مدل کسب‌وکارهای تجارت الکترونیکی تحت پیشرانloT
منابع و مآخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نوآوری در مدل‌های کسب و کار تجارت الکترونیک با پیشران اینترنت اشیا
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات هورین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات139
زبانفارسی
شابک978-622-378-523-8
موضوع کتابکتاب‌های فناوری اطلاعات، کتاب‌های تجارت الکترونیک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب نوآوری در مدل‌های کسب و کار تجارت الکترونیک با پیشران اینترنت اشیا

برای دریافت کتاب نوآوری در مدل‌های کسب و کار تجارت الکترونیک با پیشران اینترنت اشیا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.