معرفی و دانلود کتاب ترفندهای ارتباط تلفنی

عکس جلد کتاب ترفندهای ارتباط تلفنی
قیمت:
۲۰,۱۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ترفندهای ارتباط تلفنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ترفندهای ارتباط تلفنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ترفندهای ارتباط تلفنی

کتاب ترفندهای ارتباط تلفنی از فرشید نادری نژاد جلد نهم از مجموعه‌ی مهارت‌های ارتباطی به زبان ساده است که به‌طور اختصاصی به ارتباط تلفنی و نحوه‌ی برقراری ارتباط موثر از راه دور می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب ترفندهای ارتباط تلفنی

اگر درون‌گرا هستید یا از برقراری ارتباط وحشت دارید، موقعیت پیش رو برای شما آشناست: باید با فرد مهمی پشت تلفن صحبت کنید اما مدام به تعویقش می‌اندازید. بالاخره بعد از مدت‌ها تصمیم می‌گیرید قورباغه‌تان را قورت دهید و تماس جهنمی را برقرار کنید. با دستی لرزان شماره می‌گیرید و تمام مدتی که صدای بوق آزارتان می‌دهد خداخدا می‌کنید کسی در آن سوی خط به شما جواب ندهد. اگر بخت و اقبالتان بلند باشد شخص تلفنش را برنمی‌دارد اما اگر به‌اندازه‌ی کافی خوش‌شانس نباشید، مرحله‌ی بعدی شکنجه شروع می‌شود، اینکه چطور سلام و احوالپرسی کنید، چطور منظورتان را در قالب کلمات بیان کنید و چطور درلحظه جواب‌های درخور در آستین داشته باشید. احتمالا تا وقتی تلفن شما به پایان برسد چندین و چندبار خودتان را مذمت می‌کنید و پس از پایان تماس تمام انرژی‌تان را از دست داده‌اید. اگر این فرایند برای شما آشناست، به کتاب ترفندهای ارتباط تلفنی نوشته‌ی فرشید نادری نژاد نیاز پیدا خواهید کرد.

معرفی و دانلود کتاب ترفندهای ارتباط تلفنی

نگاهی مختصر به فهرست این کتاب نشان می‌دهد نویسنده به موضوعات متعددی با جزئیات قابل‌تامل می‌پردازد. شما باید در تماس تلفنی قادر باشید عزت نفس بالای خود را به مخاطبتان نشان دهید. همچنین در موقعیت‌هایی که با فردی خوش‌صحبت (و گاه پرحرف)‌ طرفید باید اقتدار لازم را برای قطع کردن به‌موقع تلفن داشته باشید. شما همچنین با خواندن این کتاب و تمرین مهارت‌های آن قادر خواهید بود از پشت تلفن گوش‌نواز به‌نظر برسید. برخی از تمرین‌های کتاب ترفندهای ارتباط تلفنی به مهارت‌های بنیادینی مانند افزایش عزت نفس و اقتدار مربوطند و از این جهت خواندن کتاب می‌تواند شما را در بهبود مهارت‌های ارتباطی به‌طورکلی و نه‌فقط از پشت تلفن یاری دهد.

فرشید نادری نژاد از مولفان و محققان جوانی است که زندگی حرفه‌ای خود را وقف آموزش مهارت‌های ارتباطی و تحقیق در حوزه‌ی ارتباطات کرده است. مجموعه‌ی مهارت‌های ارتباطی به زبان ساده از این مولف که با حمایت نشر ایماد به چاپ رسیده است مجموعه‌ی جامعی از مهارت‌های ارتباطی را به مخاطب عام آموزش می‌دهد تا نه‌تنها در جمع‌های عمومی بلکه در مکالمات و مراودات تخصصی، حرفه‌ای و کاری نیز عملکردی برجسته و درخشان داشته باشد.

کتاب ترفندهای ارتباطی تلفنی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در حوزه‌ی ارتباطات و به‌خصوص ارتباط تلفنی نیاز به راهنمایی گام‌به‌گام دارید، این کتاب توصیه‌ی ما به شماست.

در بخشی از کتاب ترفندهای ارتباط تلفنی می‌خوانیم

زمانی که کسی برای من پیغام صوتی می‌گذاشت، من بین کلی تکه کاغذ می‌گشتم و معمولا یک کاغذ همبرگر روی میزم پیدا می‌کردم که بتوانم روی آن چیزی بنویسم. تا بگردم و یک مداد هم پیدا کنم، مجبور می‌شدم که دوباره پیغام آن‌ها را گوش کنم تا بتوانم شماره‌شان را یادداشت کنم.

یک بار داشتم درمورد همین مسئله پیش همکارم دوریس، غر می‌زدم. و به او گفتم که نمی‌خواهم دیگران، زجری که من می‌کشم را بکشند. دوست من هم یک پیشنهاد عالی به من داد. او به من گفت که شماره‌ام هم در ابتدا و هم در انتهای پیغام بگذارم. من از خوشحالی اشک ریختم و به او گفتم: "دوریس، این عالیه!" به مدت یکسال این کار را انجام دادم و احساس حرفه‌ای بودن می‌کردم.

اما زمانی که کسی این کار را با من انجام می‌داد، وقتی که در همان ابتدا شماره او را می‌شنیدم، پیش خودم فکر می‌کردم: "اوه، باید همین الان اینو بنویسیم، اگه انجامش ندم باید کل این پیغام رو دوباره گوش کنم."

وقتی که به دنبال ابزاری برای یادداشت شماره بودم، نمی‌توانستم به خوبی روی خودِ پیام تمرکز کنم و برای همین مجبور می‌شدم دوباره آن را پخش کنم. بالاخره به این نتیجه رسیدم که بهترین کار همین است، تا زمانی که...

یک بار بعد از ناهار برگشتم و پیغام‌گیر صوتی‌ام را گوش کردم. بری فاربر همسر قبلی من بود، و هنوز هم با هم دوستان نزدیکی هستیم. او برای من چنین پیغامی گذاشته بود: "سلام لیل، من بری هستم. شماره من 7654321 هست، آخر پیام هم مجددا همین شماره رو میگم..."

آخ جون! من همیشه به دنبال این فرصت طلایی بودم. حالا می‌توانستم با خیال راحت پیامش را گوش کنم و روی آن تمرکز کنم، چون می‌دانستم شماره‌اش را در انتهای پیام هم می‌گوید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
خودتان را به لذت پیوند دهید، نه درد
چگونه بدانید که چه زمانی پیام بدهید و چه زمانی تلفن بزنید
چگونه با تماس تلفنی‌تان، عزت نفسشان را بالا ببرید
چگونه با تماس گیرنده‌ای که نمی‌دانید چه کسی است برخورد کنید
چگونه از دست افرادی که بیش از حد صحبت می‌کنند فرار کنید
چگونه با قطع کردن تلفن روی آن‌ها، خوشحالشان کنید
چگونه زمانی که شماره‌تان را به کسی می‌دهید، باحال به نظر برسید
چگونه آنها را با پیام صوتی‌تان تحت تاثیر قرار دهید
چگونه کاری کنید که صدای شما از پشت تلفن، برای آنها گوش‌نواز باشد
چگونه تلفن می‌تواند نشان دهد رییس یک رابطه کیست
از زبان نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ترفندهای ارتباط تلفنی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ایماد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات55
زبانفارسی
شابک978-622-7977-48-6
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ترفندهای ارتباط تلفنی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ترفندهای ارتباط تلفنی

برای دریافت کتاب ترفندهای ارتباط تلفنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.