معرفی و دانلود کتاب تاج گذاری آگاهی: تکنیک پاکسازی هواپونوپونوی اصلی، در 14 گام به روش مورنا

عکس جلد کتاب تاج گذاری آگاهی: تکنیک پاکسازی هواپونوپونوی اصلی، در 14 گام به روش مورنا
قیمت:
۴۵۰۰۰ ۲۲,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تاج گذاری آگاهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تاج گذاری آگاهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تاج گذاری آگاهی: تکنیک پاکسازی هواپونوپونوی اصلی، در 14 گام به روش مورنا

تکنیک هواپونوپونوی مورنا که برای پاکسازی درونی و ذهنی به کار می‌رود، به طور کامل و جامع در کتاب تاج گذاری آگاهی به تالیف مایکل میکلی آورده شده است. این تکنیک زباله‌های ذهنی و نقاط تاریک درون شما را از هاله‌ی وجودتان پاک می‌کند و با کمک‌های الهی شما را به آرامش و اطمینان خاطر می‌رساند.

درباره‌ی کتاب تاج گذاری آگاهی

اثری که پیش رو دارید، کتاب تاج گذاری آگاهی (The Coronation Of Consciousness) به قلم مایکل میکلی (Michael Micklei) نوشته شده است و تکنیک پاکسازی هواپونوپونو به روش مورنا را برای شما شرح می‌دهد. این تکنیک در 14 گام ساده انجام می‌پذیرد که یک کلیت روانی و معنوی یکپارچه و هماهنگ را برای شما پیاده‌سازی می‌کند.

هواپونوپونو یا پاکسازی درونی در لغت به معنای انجام کاری به زیبایی و درستی است. این روش، سنتی هزار ساله است که توسط مورنا سیمئونا (Morrnah Simeona) معرفی شده تا با کمک آن به پاکسازی ذهن و درون بپردازید و به رهایی واقعی و هماهنگی با خالق برسید. با کمک این تکنیک می‌توانید از شرایط ناخواسته‌ی زندگی رهایی یابید و کنترل آن را در دست بگیرید. این تکنیک در واقع یک نیایش چهارده مرحله‌ای به حساب می‌آید و یک دستورالعمل ساده را در بر می‌گیرد که با کمک خالق الهی به حل مشکلات شما منجر می‌شود و اطمینان و آرامش خاطر را به ارمغان می‌آورد.

معرفی و دانلود کتاب تاج گذاری آگاهی

مورنا سیمئونا نخستین بار در سال 1976 در هاوایی این دانش را به کمال خود رسانده و به وسیله‌ی کارگاه‌ها و سخنرانی‌های خود در اختیار عموم قرار داده است. با وجود اینکه هواپونوپونو به نظر یک آیین مذهبی می‌رسد، اما مورنا چنین رویکردی به آ‌ن ندارد. از نظر او این فرایند ریشه در سنت بخشش متقابل هاوایی دارد و می‌تواند صرف نظر از نژاد یا شرایط زندگی هر شخصی کاربرد داشته باشد. گفتنی است که نسخه‌ی نهایی دوره‌ی خودآموز مورنا در کتاب تاج گذاری آگاهی آورده شده و تمامی نکات ضروری برای اجرای آن در اختیارتان قرار گرفته است.

کتاب تاج گذاری آگاهی توصیه‌های لازم برای اجرای هواپونوپونو را در اختیارتان می‌گذارد و می‌گوید قبل از انجام آن باید چه کارهایی را انجام بدهید و چه شرایطی را فراهم آورید. سپس انواع هواپونوپونو را شرح می‌دهد و در نهایت نیز به پرسش‌های متداول پاسخ می‌گوید. هدف از مطالب مطرح شده در اثر حاضر این است که همگی به یک نگرش جدید نسبت به جهان دست پیدا کنیم و با تکیه بر صلح درونی، یک جامعه‌ی صلح‌آمیز و آرام بسازیم. کتاب تاج گذاری آگاهی به کوشش محمود جولایی به فارسی برگردانده شده و انتشارات کاپیتان آن را روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است.

کتاب تاج گذاری آگاهی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به مطالعه‌ی کتاب‌های خودسازی علاقه دارید یا به دنبال رسیدن به صلح درونی هستید، کتاب حاضر را بخوانید.

در بخشی از کتاب تاج گذاری آگاهی: تکنیک پاکسازی هواپونوپونوی اصلی، در 14 گام به روش مورنا می‌خوانیم

همه حرکات، اعمال یا گفتار موقتاً موجب عدم تعادل می‌شوند. این کاملاً طبیعی و حتی حیاتی است زیرا به شما اجازه می‌دهد احساس زنده بودن کنید. اما اگر این عدم تعادل، افراطی شده یا به عادت تبدیل شوند، یا رویداد‌های مختلف زیادی وجود داشته باشند که نتوان همزمان با آن‌ها مواجه شد، استرس بیش از حد رخ داده و اختلال مدیریت ایجاد می‌شود.

این فشار بر فرد تصمیم‌گیر، بی‌اثر نیست بلکه منجر به انسداد انرژی، به‌ویژه در نقاط انرژی نصف‌النهار جسم اثیری و «ارتباطات» شناخته‌شده‌ی سیستم‌های بیولوژیک و اعصاب می‌شود. تنش‌ها و عدم تعادل‌های نامحسوسی در طول روز (و در مقیاس کوچک‌تر در شب، به دلیل خواب‌های آشفته) وجود دارند که -‌هرچند عجیب است- منجر به طول پا‌های مختلف می‌شود.

معلمان حکیم و بزرگ در گذشته تمرینات مشابه زیر را برای رفع این عدم تعادل آموزش می‌دادند و به‌کار می‌بستند. در مورد ما، سه تمرین به این روش طراحی شده تا انسجام هماهنگ سه جنبه‌ی اونی‌هی‌پی‌لی، اوهانای و آئوماکوآ را ارتقاء دهد. بسته به این که استرس بیشتر عاطفی است یا فکری، زمانی که مازاد احساسات منفی به‌وجود می‌آید، پای چپ یک اینچ کوتاه‌تر خواهد بود و زمانی که مشکلات فکری حل‌نشده باعث فشار زیاد شده باشد، پای راست کوتا‌ه‌تر می‌شود. انجام تمرینات 1 تا 3 ساعت صبح و عصر بر روی تشک ورزشی/یوگا توصیه می‌شود.

ابتدا با استفاده از آونگ یا به صورت بصری تعیین کنید که آیا پاهایتان هم‌اندازه‌اند یا خیر؟ کفش‌هایتان را در آورده و درحالی روی شکم بخوابید که دست‌هایتان در کنارتان قرار گرفته، پا‌ها را دراز کرده‌ و پاشنه‌ها را کنار هم گذاشته‌اید: سپس طرف درگیر با مشکل شما (اگر آنجا باشد)، می‌تواند تعیین کند که آیا طول پا‌هایتان برابر است یا خیر. اگر تنها هستید، خوابیدن به پشت توصیه می‌شود، که باعث می‌شود راحت‌تر احساس کنید و مچ پا‌هایتان در کنار هم قرار گیرند. اگر طول ساق پا یکسان باشد، تمرینات زیر باید انجام شوند. که در این صورت، اولین تمرین زمان کمتری می‌برد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مترجم
پیشگفتار
هواپونوپونو-پرتویی از نور بهشت
هواپونوپونو چگونه انجام می‌شود؟
رهایی‌ها از طریق هواپونوپونو
قبل از انجام اولین هواپونوپونو
توضیح 14 مرحله
انجام هواپونوپونو مورنا
هواپونوپونوی مکمل
مقدمه‌ای بر سطح پیشرفته پاکسازی
شکل کوتاه هواپونوپونو
هواپونوپونوی «ترکیبی»
نیایش‌های پایه 3
سه نوع فهرست مشکلات یا پرسشنامه‌
انجام هواپونوپونو
پاکسازی رنگ
مدیتیشن بلند
صحبت میان اجزای «خود‌»
پرسش و پاسخ‌های متداول
کلام آخر
ضمیمه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تاج گذاری آگاهی: تکنیک پاکسازی هواپونوپونوی اصلی، در 14 گام به روش مورنا
نویسنده
مترجممحمود جولایی
ناشر چاپیانتشارات کاپیتان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات147
زبانفارسی
شابک978-622-97813-8-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۵۰۰۰ ۲۲,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تاج گذاری آگاهی

Faezeh Zaher
۱۴۰۳/۵/۲۹
به نظرم هر چیزی که یک نفر تونسته باشه باهاش به حال خوب برسه یعنی ما هم میتونیم و کافیه باور کنیم هنوز نتونستم مراحل عملی اش رو انجام بدم ولی دوست داشتم مطالبشو
iraj rahmani
۱۴۰۳/۶/۲۳
سلام
تمرینات هواپوتوپونو را به صورت عملی وکامل توضیح داده
مکمل کتاب‌های محدودیت صفر و حضور در محدودیت صفر
کاربر S
۱۴۰۳/۵/۱
خیلی خوب مخصوصا در مورددیابت و رابطه مستقیمی با اضطراب
سیده بانو موسوی
۱۴۰۳/۵/۸
کتاب مکمل کتاب محدودیت صفر است
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب تاج گذاری آگاهی

برای دریافت کتاب تاج گذاری آگاهی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.