معرفی و دانلود کتاب بدترین روز زندگی من!: تقویت مهارت توجه به راهنمایی‌ها

عکس جلد کتاب بدترین روز زندگی من!: تقویت مهارت توجه به راهنمایی‌ها
قیمت:
۲۲۵۰۰ ۱۱,۲۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بدترین روز زندگی من! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بدترین روز زندگی من! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بدترین روز زندگی من!: تقویت مهارت توجه به راهنمایی‌ها

کتاب بدترین روز زندگی من! نوشته‌ی جولیا کوک یکی از آثار آموزشی برجسته برای کودکان است که به آن‌ها مهارت‌های اجتماعی مهمی را آموزش می‌دهد. داستان کتاب درمورد پسری به نام آرجی است که یک روز بسیار بد را تجربه می‌کند زیرا از صبح تا شب، بدبیاری‌های مختلفی برای او رخ می‌دهد. با خواندن داستان آرجی، کودکان اهمیت گوش دادن به توصیه‌های والدین را درک می‌کنند.

درباره‌ی کتاب بدترین روز زندگی من!

داستان کتاب بدترین روز زندگی من! (The Worst Day of My Life Ever!) که توسط جولیا کوک (Julia Cook) نوشته شده، درمورد آرجی پسری است که در یک روز به‌طور پی‌در‌پی با اتفاقات ناخوشایندی روبه‌رو می‌شود. همه چیز از صبح شروع می‌شود، زمانی که آرجی با موهایِ چسبیده به آدامس از خواب بیدار می‌شود، چراکه با وجود تذکرات مادرش، او شب قبل با آدامس در دهان به رختخواب رفته بوده. دیر رسیدن به اتوبوس مدرسه، تنبیه شدن توسط مدیر به دلیل دویدن در راهرو و نمره‌ی صفر در درس ریاضی، همگی از جمله اتفاقات ناخوشایندی هستند که در این روز برای آرجی پیش می‌آیند. اما آرجی در این میان درس مهمی می‌آموزد. او متوجه می‌شود که اگر به حرف بزرگ‌ترها، به‌خصوص مادرش، گوش کرده بود و به توصیه‌های آن‌ها عمل می‌کرد، می‌توانست از بسیاری از این اتفاقات ناخوشایند جلوگیری کند.

معرفی و دانلود کتاب بدترین روز زندگی من!

کتاب بدترین روز زندگی من! با لحنی طنز و داستانی جذاب، به کودکان در درک اهمیت عمل کردن به توصیه‌های بزرگ‌ترها کمک می‌کند. همچنین تصاویر شاد و رنگارنگی که کلسی دو وی‌یرد خالق آن‌هاست، کتاب را برای کودکان بسیار دوست‌داشتنی‌تر کرده است.

کتاب بدترین روز زندگی من! داستانی آموزنده و سرگرم‌کننده برای کودکان است که در ایران توسط میترا نوحی جهرمی با همکاری انتشارات مهرسا ترجمه شده. این کتاب با به تصویر کشیدن عواقب عدم توجه به حرف بزرگ‌ترها، به کودکان کمک می‌کند تا انتخاب‌های درست‌تری داشته باشند.

نکوداشت‌های کتاب بدترین روز زندگی من!

  • با کتاب بدترین روز زندگی من! جولیا کوک بار دیگر به موفقیتی بزرگ دست یافته است. والدین، معلمان، و مشاوران مدارس از داشتن چنین منبع ارزشمندی در قفسه‌ی کتاب‌های خود خوشحال خواهند شد. (روکسان دیویدسون، مشاور مدرسه ابتدایی)
  • گوش دادن به دیگران، پیروی از دستورات، و گرفتن تصمیمات خوب از جمله درس‌های بسیار مهمی هستند که کودکان باید بیاموزند و برای یک کتاب، آموزش این موارد چالش بزرگی محسوب می‌شود. جولیا کوک، راهی پیدا کرده است که این مفاهیم را به شیوه‌ای شاد و سرگرم‌کننده ارائه دهد تا والدین احساس کنند تأثیر مثبتی بر تعاملات اجتماعی فرزندشان خواهد گذاشت. خود کتاب نیز دارای تصاویر زیبایی است که هم درخشان و هم رنگارنگ هستند. (مرکز ملی والدین آمریکا)

کتاب بدترین روز زندگی من! برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان سنین 6 تا 12 مناسب است. کتاب بدترین روز زندگی من! همچنین شامل راهنمایی‌هایی برای والدین و معلمان است تا بتوانند به‌طور مؤثر مهارت‌های گوش دادن و پیروی از دستورالعمل‌ها را به کودکان آموزش دهند.

در بخشی از کتاب بدترین روز زندگی من!: تقویت مهارت توجه به راهنمایی‌ها می‌خوانیم

راستش بیشتر وقت‌ها چیزی که مردم می‌گویند، می‌شنوم؛ اما دستورها و نصیحت‌های آن‌ها کسل‌کننده است و گوش‌کردن به آن حرف‌ها راحت نیست. به نظرم وقتی خودم حرف می‌زنم و دیگران گوش می‌کنند، جالب‌تر است.
مادرم ادامه داد: با دقت گوش‌کردن به صحبت‌های دیگران با این که تو فقط آن حرف‌ها را بشنوی فرق دارد. هم‌چنین هر کسی در این دنیا باید یاد بگیرد چه طور به توصیه‌ها و راهنمایی‌های دیگران عمل کند... حتی تو!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بدترین روز زندگی من!: تقویت مهارت توجه به راهنمایی‌ها
نویسنده
مترجممیترا نوحی جهرمی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-9890-03-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۲۲۵۰۰ ۱۱,۲۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بدترین روز زندگی من!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بدترین روز زندگی من!

برای دریافت کتاب بدترین روز زندگی من! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.