معرفی و دانلود کتاب بازاریابی صنعتی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی

عکس جلد کتاب بازاریابی صنعتی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی
قیمت:
۷۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی صنعتی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی صنعتی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازاریابی صنعتی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی

درست است که بازاریابی می‌تواند در بسیاری از موارد برای شرکت‌ها و برندها موفقیت‌آمیز باشد، اما از نگاه کتاب بازاریابی صنعتی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی برای آنکه بتوان به دید گسترده‌تری در این زمینه دست پیدا کرد، بازاریابی به‌تنهایی کافی نیست. علی فلاح‌ زاده در این کتاب کوشش دارد به بررسی مباحث اساسی‌تری چون بازاریابی صنعتی بپردازد. امری که فراگرفتن آن در دنیای امروز تجارت مسئله‌ای حیاتی است و می‌تواند سرنوشت یک شرکت یا بازار مالی را تعیین کند.

درباره‌ی کتاب بازاریابی صنعتی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی

بازاریابی به‌تنهایی ممکن است برای آن‌هایی که خریدار و مشتری حقیقی دارند کار را پیش ببرد. اما برای آن دسته از فعالیت‌هایی که با کالاهای سرمایه‌ای پیش می‌روند یا مشتریان و شرکت‌های حقوقی مخاطب آن‌ها هستند، کافی نیست. در واقع اگر یک شرکت قصد دارد به‌واسطه‌ی روش‌های قابل پیش‌بینی و پیش‌پاافتاده‌ای چون بازاریابی به موفقیت رسد، باید گفت که خیلی زود در دنیای امروز تجارت شکست خواهد خورد. کتاب بازاریابی صنعتی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی نوشته‌ی علی فلاح زاده پیشنهاد دیگری برای مخاطبان خود دارد و آن انجام بازاریابی صنعتی است. در بازاریابی صنعتی، شکل و شمایل تجارت و ساختاردهی درونی و بیرونی یک شرکت دگرگون می‌شود. در چنین رویکردی حالا شما صرفاً در راستای جلب رضایت مشتریان حقیقی فعالیت نمی‌کنید، بلکه قادر هستید اعتماد مشتریان حقوقی خود را نیز به‌دست آورید.

برای کسب اعتماد یک مشتری و شرکت حقوقی با کادر متخصص، یا رسیدن به سطح بالا در بازار، باید روش‌ها و رویکردی را که توسط یک شرکت و سازمان اتخاذ می‌شود، متفاوت از دیگران باشد. پس آنچه قرار است به‌طور فشرده در این کتاب بخوانید، ناکارآمدی بازاریابی صرف است. چون این نگرش اقتصادی و تجاری شاید در مورد کالای تند گردش مؤثر باشد، اما در دیگر موارد با شکست کامل مواجه خواهد شد. علی فلاح زاده در کتاب بازاریابی صنعتی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی قرار است سطح بازی و نگرش شما را به‌کل متحول کند. در این کتاب با یک سیستم فکری به‌روزشده و کارآمد طرف هستید که شما را در مسیر دلخواه شرکت یا برندی که دارید یاری می‌کند.

برخلاف بازاریابی و شیوه‌های مدون‌شده در آن، بازاریابی صنعتی علم پیچیده و پرجزئیاتی است. چون در بازاریابی صنعتی تنها با یک روش یا یک دانش طرف نیستید، بلکه شاخه‌های علمی گوناگونی در آن نقش پررنگی ایفا می‌کنند. به باور علی فلاح زاده، بازاریابی صنعتی ترکیب و آمیزه‌ای از علوم روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و همچنین احاطه بر خصیصه‌های بازارهای صنعتی و غیره است. کتاب بازاریابی صنعتی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی قرار است شرح دهد که چگونه این علوم در کنار هم قرار می‌گیرند تا سرنوشت یک شرکت را تعیین کنند یا به چه شکلی در جلب مشتری حقوقی تأثیرگذارند.

نویسنده به کسانی که در حوزه‌ی بازاریابی فعالیت می‌کنند توضیح می‌دهد که در عصر امروز دیگر چرب‌زبانی یا توانایی کلامی در متقاعد کردن مشتریان کافی نیست. به همین روی، در بطن مطالب این کتاب شاهد بررسی مواردی چون بازاریابی صنعتی خواهید بود. همچنین، علی فلاح زاده در کتاب ارزشمند خود مدل‌های گوناگونی ارائه داده و با کنارهم‌گذاشتن پیشنهادات تخصصی در کنار توضیحاتی که برای شرح اصطلاحات عنوان کرده، موفق شده یک کتاب کاربردی را به کسانی که در بازاریابی شرکتی-صنعتی فعال‌اند ارائه کند.

کتاب بازاریابی صنعتی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی در چهار فصل ارائه شده است. «بازارهای صنعتی»، «بازاریابی صنعتی»، «ارتباطات بازاریابی» و «ارتباطات یکپارچه بازاریابی». علی فلاح زاده برای هرفصل از این کتاب، ابتدا مطالب کلی و پایه را توضیح می‌دهد و سپس وارد جزئیات پیچیده‌تر این علم نوین می‌شود. همینطور در هر بخش، بعد روان‌شناسی و جامعه‌شناسی در علم بازاریابی صنعتی را شرح می‌دهد و مخاطب را با چارچوب‌های فکریِ آن آشنا می‌کند. کتاب بازاریابی صنعتی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی نوشته‌ی علی فلاح زاده توسط نشر فرتاک منتشر شده است.

کتاب بازاریابی صنعتی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به مدیران سازمان‌ها و افراد فعال در حوزه‌ی بازاریابی پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب بازاریابی صنعتی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی می‌خوانیم

در حالت کلی زنجیره‌ی تامین از دو یا چند سازمان تشکیل می‌شود که رسما از یکدیگر جدا هستند و به‌وسیله‌ی جریان‌های این مواد، اطلاعات و جریان‌های مالی به یکدیگر مربوط می‌شوند. این سازمان‌ها می‌توانند بنگاه‌هایی باشند که مواد اولیه،‌ قطعات،‌ محصول نهایی یا خدماتی چون توزیع، انبارش، عمده‌فروشی و خرده‌فروشی تولید می‌کنند. حتی خود مصرف‌کننده نهایی را نیز می‌توان یکی از این سازمان‌ها در نظر گرفت.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: بازارهای صنعتی
فصل دوم: بازاریابی صنعتی
فصل سوم: ارتباطات بازاریابی
فصل چهارم: ارتباطات یکپارچه بازاریابی
فهرست منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازاریابی صنعتی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی
نویسنده
ناشر چاپینشر فرتاک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات173
زبانفارسی
شابک978-622-5601-25-3
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه ›

راهنمای مطالعه کتاب بازاریابی صنعتی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی

برای دریافت کتاب بازاریابی صنعتی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.