معرفی و دانلود کتاب استراتژی بازاریابی برای استارت آپ‌ها و مالکین کسب و کار کوچک

عکس جلد کتاب استراتژی بازاریابی برای استارت آپ‌ها و مالکین کسب و کار کوچک
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب استراتژی بازاریابی برای استارت آپ‌ها و مالکین کسب و کار کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب استراتژی بازاریابی برای استارت آپ‌ها و مالکین کسب و کار کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب استراتژی بازاریابی برای استارت آپ‌ها و مالکین کسب و کار کوچک

برای صاحب هر کسب‌وکاری، روشن است که بازاریابی به روش‌های مختلف تا چه حد می‌تواند در رشد و موفقیت مجموعه‌ی او تاثیرگذار باشد. اسکات پانیوز در کتاب استراتژی بازاریابی برای استارت آپ‌ها و مالکین کسب و کار کوچک، از مهم‌ترین اصولی می‌گوید که باید در بازاریابی دیجیتال و بازاریابی محتوایی رعایت کنیم تا شاهد بهترین نتایج باشیم.

درباره‌ی کتاب استراتژی بازاریابی برای استارت آپ‌ها و مالکین کسب و کار کوچک

با توجه به گسترش استفاده‌ی مردم از فضای وب و شبکه‌های اجتماعی در جامعه‌ی امروز، برای هر کسب‌وکاری واجب است تا از اهمیت بازاریابی دیجیتال و زیروبم آن آگاه باشد و خود را با سرعت پیشرفت این حوزه وفق دهد. از همین رو لازم است تا برنامه‌های اصولی و استراتژی‌های دقیقی را برای گسترش بازاریابیِ محصول و کسب‌وکار خود در این زمینه دنبال کند تا بتواند به نتایج دلخواه خود نزدیک‌تر شود. کتاب استراتژی بازاریابی برای استارت آپ‌ها و مالکین کسب و کار کوچک (Marketing Strategy Ultimate Planning Guide) از اسکات پانیوز (Scott Poniewaz)، با پرداختن به مهم‌ترین سرفصل‌های دیجیتال مارکتینگ، شما را با اهمیت گسترش فعالیت خود در این حوزه و نکاتی که باید در این رابطه بدانید آشنا می‌کند و به شما کمک می‌کند تا بتوانید درک خوبی از اصول اولیه استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ به دست آورید. از همین رو نیز مطالعه‌ی این اثر برای مدیران کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌ها، بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

مداومت در دنبال کردن یک استراتژی و برنامه‌ی اصولی برای کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی‌های محتوایی، رازیست که می‌تواند هر کسب‌وکاری را، چه کوچک باشد و چه بزرگ، در مسیر پیشرفت بیندازد و به مرور، سرعتی را در بهبود اوضاع به کسب‌وکارها هدیه کند که می‌توان گفت تقریباً با هیچ عامل دیگری قابل مقایسه نیست. بنابراین، برای هر صاحب کسب‌وکاری واجب است تا از اصول این حوزه آگاهی داشته باشد و بتواند به یک استراتژی دقیق برسد. کتاب استراتژی بازاریابی برای استارت آپ‌ها و مالکین کسب و کار کوچک، با تمرکز بر انواع بخش‌های بازاریابی محتوایی و دیجیتال، به عنوان یک راهنمای برنامه‌ریزی برای تولید محتوا، سئو، اجرای کمپین‌ها و تحلیل اقدامات در این مسیر همراه شما خواهد بود.

نویسنده در این اثر، ابتدا از نکات کلی‌ای می‌گوید که باید آن را برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی مناسب برای کسب‌وکارتان، با توجه به نوع فعالیت و کوچک یا بزرگ بودن سازمان و مجموعه‌ای که دارید، رعایت کنید. سپس به سراغ ارائه‌ی تعریفی جامع از قیف بازاریابی رفته و به شما کمک می‌کند تا قیف بازاریابی متناسب با فعالیت خود را بسازید و از اولین گام‌هایی می‌گوید که باید در شروع بازاریابی محتوایی بردارید. بخش بعدی کتاب استراتژی بازاریابی، به اصول سئو و ساخت یک چک‌لیست دقیق برای سئو اختصاص داده شده و از 5 نکته‌ی مهمی که باید در ساخت این چک‌لیست حتماً در نظر داشته باشید، رونمایی می‌کند.

در بخش‌های بعدی کتابی که پیش رو داریم، اصول ایجاد استراتژی برای شبکه‌های اجتماعی مختلف ذکر شده و به مدیران بازاریابی دیجیتال کمک می‌کند تا بتوانند تیم خود را در این راستا به شیوه‌ی بهتری راهنمایی کنند. بازاریابی ایمیلی نیز در این اثر به صورت کامل مورد بررسی قرار داده شده و راهنمای ایجاد اولین کمپین ایمیل مارکتینگ به صورت گام‌به‌گام در اختیار شما قرار داده شده است. اسکات پانیوز در دیگر بخش‌های کتاب استراتژی بازاریابی برای استارت آپ‌ها و مالکین کسب و کار کوچک، به کمپین‌های پستی مستقیم، بازاریابی شبکه‌ای پولی و بازخوردهای مطبوعاتی برای استارت‌آپ‌ها اشاره کرده و به صورت مفصل آن‌ها را مورد بحث قرار داده است. مطالعه‌ی کتاب پیش رو، به مدیران کسب‌وکارها و مدیران محتوا و دیجیتال مارکتینگ که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند کمک می‌کند تا با اصول اولیه‌ی این حوزه آشنا شوند و بتوانند فعالیتی دقیق‌تر و با بازدهی بالاتری داشته باشند و با رعایت اصول مطرح شده و مداومت در کار، به نتایج قابل‌توجهی دست پیدا کنند.

این اثر به همت علی فلاح زاده به فارسی برگردانده شده و به کوشش نشر فرتاک به چاپ رسیده است.

کتاب استراتژی بازاریابی برای استارت آپ‌ها و مالکین کسب و کار کوچک برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این راهنمای بازاریابی را به تمام صاحبان کسب‌وکار، مدیران بازاریابی دیجیتال و فعالان این حوزه و حوزه‌های سئو و محتوا پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب استراتژی بازاریابی برای استارت آپ‌ها و مالکین کسب و کار کوچک می‌خوانیم

رسانه‌های اجتماعی دیگرلوکس نیستند. اکنون این رسانه‌ها، اصلی‌ترین بخش یک کسب‌وکار برای دسترسی به مشتریان B2B,B2C است. اما با وجود محتوای بسیار زیاد در رسانه‌های اجتماعی، برای کسب‌وکارها آسان است که آن را اشتباه برداشت کنند، به‌خصوص اگر تازه شروع به کشف مزایای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی کرده باشند. داشتن سایت‌های رسانه اجتماعی، دیگر کافی نیست بلکه کسب‌وکار شما نیازمند اجرا و استراتژی اثر بخش و مؤثر است. کسب‌وکار شما از رقبای کوچک گرفته تا شرکت‌های چند ملیتی، باید این جنبه از بازاریابی و تعامل با مشتری را مدنظر قرار دهد.

اولین بخش استراتژی شما، باید تعریف اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت باشد. به‌نظرمی‌رسد، این سؤال گسترده‌ای است اما بدون اینکه بدانید به کجا می‌خواهید بروید، نمی‌توانید امیدوار باشید که چگونه به آن هدف خواهید رسید. اهداف و نتایج مشترک عبارتند از:

  • بهبود آگاهی از برند، وفاداری به برند یا حفظ مخاطب
  • افزایش مستقیم ترافیک طبیعی
  • افزایش مستقیم فروش ازطریق کانال‌های جدید
  • پاسخ به انتظارات مشتری برای روش‌های ارتباط با شما
  • ثبت تیترهای جدید برای خبرنامه‌ها، بازاریابی ایمیلی، و سایر ابزارهای اطلاع‌رسانی

می‌توانید یک یا چند موضوع‌ را انتخاب کنید اما راجع به منابع خود، قابلیت‌ها و انتظارات مشتری، فکر کنید. بسته به صنعت شما، تنها یکی از این موضوعات ممکن است مرتبط یا دست‌یافتنی باشد. فهرست کردن نتایج به همه‌چیز کمک خواهد کرد. از استراتژی هوشمندانه برای درک اطلاعات دردسترس و چارچوب زمانی برای هریک، استفاده کنید.

فهرست مطالب کتاب

درباره اسکات
مقدمه
فصل اول: ایجاد استراتژی بازاریابی شما
فصل دوم: چگونه قیف بازاریابی بسازیم
فصل سوم: چگونه با بازاریابی محتوایی، شروع نماییم؟
فصل چهارم: 5 نکته اصلی برای افزودن در چک‌لیست سئوی شما
فصل پنجم: ایجاد استراتژی رسانه اجتماعی از پایین به بالا
فصل ششم: ایجاد استراتژی بازاریابی ایمیلی
فصل هفتم: بازاریابی شبکه‌ای پولی
فصل هشتم: چگونه اولین کمپین ایمیلی مستقیم خود را به‌صورت موفقیت‌آمیزی ایجاد کنیم؟
فصل نهم: سه وسیله برای کمک به شما در اجرای اولین کمپین پستی مستقیم
فصل دهم: چگونه به‌عنوان یک استارت‌آپ، بازخورد مطبوعاتی بگیریم و چه ابزاری برای کمک وجود دارد؟
یادداشت پایانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب استراتژی بازاریابی برای استارت آپ‌ها و مالکین کسب و کار کوچک
نویسنده
مترجمعلی فلاح زاده
ناشر چاپینشر فرتاک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات93
زبانفارسی
شابک978-622-5254-46-6
موضوع کتابکتاب‌های آموزش بازاریابی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب استراتژی بازاریابی برای استارت آپ‌ها و مالکین کسب و کار کوچک

برای دریافت کتاب استراتژی بازاریابی برای استارت آپ‌ها و مالکین کسب و کار کوچک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.