معرفی و دانلود کتاب استراتژی برند

عکس جلد کتاب استراتژی برند
قیمت:
۹۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب استراتژی برند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب استراتژی برند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب استراتژی برند

اگر دنبال ایجاد یک برند قدرتمند و ماندگار هستید، کتاب استراتژی برند به نویسندگی فرشید مهردادی با ارائه‌ی دیدگاه‌های نوین و تکنیک‌های کاربردی، شما را در ساخت و مدیریت یک برند موفق یاری می‌رساند. این کتاب، منبع جامعی برای بازاریابان، مدیران و کارآفرینان است که به دنبال تمایز در بازار رقابتی هستند.

درباره‌ی کتاب استراتژی برند

کتاب استراتژی برند به ما می‌گوید یک برند مجموعه‌ای از تصورات و تجربیات است که در ذهن مشتریان شکل می‌گیرد و به محصولات یا خدمات خاصی از یک سازمان مرتبط است. فرشید مهردادی توضیح می‌دهد که برند شامل نام، لوگو، تصویر و شخصیتی است که به محصول یا خدمات اختصاص داده شده و به آن هویت می‌بخشد. هدف برندسازی این است که برند در ذهن مشتریان به صورت مثبت و منحصربه‌فرد جای گیرد. برای دست‌یابی به این هدف، استراتژی برند باید به‌دقت طراحی و اجرا شود، به‌گونه‌ای که همه‌ی جنبه‌های تجارت از محصولات و خدمات گرفته تا تجربه‌ی مشتری و ارتباطات بازاریابی، با یکدیگر هم‌سو باشند. استراتژی برند به برنامه‌ریزی و توسعه‌ی یک‌‍سری از اقدامات مرتبط با ایجاد، حفظ، و تقویت یک برند اشاره دارد که باعث متمایز شدن آن در بازار می‌شود.

کتاب استراتژی برند، توضیح می‌دهد برنامه‌ریزی برند فرآیندی است که در آن سازمان‌ها هویت و موقعیت خود را در بازار تعریف می‌کنند. این استراتژی شامل تعیین مخاطبان هدف، پیام‌های کلیدی برند و توسعه‌ی یک برند منحصربه‌فرد است که باعث متمایز شدن آن در بازار می‌شود. در دنیای رقابتی امروز، برندسازی نقش حیاتی در موفقیت سازمان‌ها ایفا می‌کند. یک برند قوی می‌تواند به سازمان کمک کند تا از رقبای خود متمایز شود، اعتماد مشتریان را جلب کند، وفاداری آن‌ها را به دست آورد، و قیمت‌های بالاتری را برای محصولات یا خدمات خود تعیین کند.

فرشید مهردادی در کتاب استراتژی برند، پایه و اساس هر استراتژی برندی را درک عمیق از بازار هدف، رقبا، و نقاط قوت و ضعف خود سازمان می‌داند. تحقیقات بازار و تجزیه‌وتحلیل رقابت می‌تواند به شناسایی فرصت‌ها و تهدیدات کمک کند و زمینه را برای توسعه یک استراتژی منحصربه‌فرد فراهم آورد و مدیریت برند را تسهیل کند. مدیریت برند فرآیند نظارت و به‌روزرسانی مستمر است تا اطمینان حاصل شود که برند همچنان معتبر، مرتبط، و قابل اعتماد باقی می‌ماند و داستان خود را حفظ می‌کند. داستان برند یک جزء حیاتی دیگر است که به سازمان کمک می‌کند تا یک رابطه‌ی عاطفی را با مشتریان خود بسازد. داستان‌های قوی و جذاب می‌توانند به مشتریان کمک کنند تا با برند ارتباط برقرار کنند و آن را به خاطر بسپارند. درواقع استراتژی برند چارچوبی است که سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا چگونگی ارتباط، رفتار، و عرضه محصولات یا خدمات خود را به بازار هدف تعریف کنند.

در کتاب استراتژی برند می‌آموزیم استراتژی‌ به سازمان کمک می‌کند تا ارزش‌های بلندمدت برای برند ایجاد کند و با ایجاد یک تصویر مثبت و پایدار در ذهن مشتریان، به رشد و موفقیت در بازار رقابتی منجر شود. در نهایت، استراتژی برند باید به گونه‌ای طراحی شود که با اهداف کلان سازمان همسو باشد و در دستیابی به مزیت رقابتی پایدار آن را یاری کند.

کتاب استراتژی برند به نویسندگی فرشید مهردادی توسط انتشارات فرتاک به چاپ رسیده است.

کتاب استراتژی برند برای چه کسانی مناسب است؟

صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، مدیران و شرکت‌های بزرگ،‌ استارتاپ‌ها و هر فرد یا سازمانی که به دنبال ایجاد، تقویت، یا تغییر جایگاه برند خود به سمت مثبت در بازار است، می‌تواند از محتوای کتاب استراتژی برند بهره‌مند شود.

در بخشی از کتاب استراتژی برند می‌خوانیم

اورد (1999) گرایش به برند را مدل دیگری برای ساخت برند معرفی می‌کند که به برندها به‌عنوان منابع استراتژیک توجه می‌کند. «گرایش به برند راهی است که در آن فرایندهای سازماندهی حول موضوعات ایجاد، توسعه و حفاظت از هویت برند می‌چرخد که این کار به‌وسیله تعامل پایدار با مشتریان هدف، با ارزیابی آخرین نتایج رقابتی در شکل برندها میسر می‌شود». برندگرایی بر توسعه برندها به‌گونه‌ای عملی‌تر تمرکز دارد و با هویت برند به‌عنوان پایه و اساس استراتژیک آغاز می‌شود. نتیجه منطقی این گرایش این گونه بیان می‌شود که برندها تبدیل به یک «واکنش بی‌قیدوشرط به نیازها و خواسته‌های مشتری» می‌شود. این مورد باید به‌دقت مورد توجه قرار گیرد «آنچه که توسط مشتری در هر زمان مورد تقاضا است یکسان نیست و برند به‌عنوان یک منبع استراتژیک تقویت خواهد شد». بر اساس این دلایل «خواست‌ها و نیازهای مصرف‌کننده‌ها جاهلانه نیستند، ولی آن‌ها اجازه ندارند که توسعه و پیشرفت برند را جهت‌دهی کنند و مشخصه آن را تعیین کنند». بر اساس مدل گرایش به برند، نقطه شروع فرایند ساخت برند، ایجاد یک فهم درست پیرامون هویت درونی برند است. برند تبدیل به اساس و بنیادی می‌شود که چهارچوب رضایت‌مندی (نیازها و خواست‌های) مشتری را فراهم می‌کند. رسیدن به نقطه آغاز و حرکت برای یک شرکت برندگرا، ماموریت برند آن است.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: بازاریابی برند
فصل دوم: استراتژی بازاریابی
فصل سوم: استراتژی‌های بازاریابی برند
فصل چهارم: مدل‌های برندسازی
فصل پنجم: برند و برندسازی در کشور عراق
فهرست منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب استراتژی برند
نویسنده
ناشر چاپینشر فرتاک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات234
زبانفارسی
شابک978-622-5601-29-1
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب استراتژی برند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب استراتژی برند

برای دریافت کتاب استراتژی برند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.