معرفی و دانلود کتاب ارز دیجیتال برای مبتدیان

عکس جلد کتاب ارز دیجیتال برای مبتدیان
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ارز دیجیتال برای مبتدیان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ارز دیجیتال برای مبتدیان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ارز دیجیتال برای مبتدیان

کتاب ارز دیجیتال برای مبتدیان، منبع و راهنمای جامع و کاملی است که خواننده‌ی غیرمتخصص و تازه‌وارد را مخاطب قرار داده و به معرفی و تشریح عملکرد رمزارزها اختصاص یافته است. وارن مور در این کتاب که به کمک برنامه‌ی مشارکت ادبی آمازون چاپ و منتشر شده، ابتدا به معرفی کلی چیستی و چگونگی عملکرد ارزهای دیجیتال پرداخته و سپس تمام عوامل و مفاهیم موثر در زمینه‌ی سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را آموزش داده است.

درباره‌ی کتاب ارز دیجیتال برای مبتدیان

ارزهای دیجیتال یکی از مهم‌ترین و انقلابی‌ترین ایده‌های مطرح شده در سال‌های اخیر هستند که پیشرفت چشم‌گیری را تجربه کرده و در مسیر انحصار نقش پررنگی در بازار تجارت الکترونیک هستند. بدون شک عناوین و مفاهیمی مانند بلاک‌چین، بیت کوین‌ها یا رمزارزها، صرافی‌های آنلاین و ماینینگ یا استخراج ارز برایتان آشناست. اما تا چه حد با چیستی و چگونگی کارکرد این موضوعات آشنایی دارید؟ با وجود پیشرفت و گسترش روزافزون بازار دیجیتال، ضروری است که هر شهروندی، حتی اگر قصد سرمایه‌گذاری در این مسیر را نداشته باشد، با نحوه‌ی عملکرد و راهکارهای موفقیت در این بازارها آشنایی پیدا کند. اگر شما هم به منبع مناسبی برای آشنایی با سرمایه‌گذاری و تجارت الکترونیک احتیاج دارید، کتاب ارز دیجیتال برای مبتدیان (Cryptocurrency for Beginners) نوشته‌ی وارن مور (Warren Moore) انتخاب مناسبی خواهد بود.

معرفی و دانلود کتاب ارز دیجیتال برای مبتدیان

یکی از دلایل محبوبیت و توسعه‌ی کارکرد ارزهای دیجیتال، افزایش غیرقابل‌تصور ارزش آن‌ها در چند سال اخیر است. با وجود اینکه از زمان ابداع و توسعه‌ی بیت‌کوین، اولین رمزارز دیجیتال، کمتر از دو دهه می‌گذرد اما امروزه ارزش این ارز به حدی رسیده که هر واحد آن به قیمت ده‌ها هزار دلار معامله می‌شود. در دنیای آنلاین این روزها، نوسانات شدید و پرتناوب ارزهای دیجیتال، یکی از دلایلی است که سرمایه‌گذاری در این بازار را همزمان به یکی از پرسودترین و پرخطرترین معاملات تجاری تبدیل می‌کند. به همین دلیل اگر شما هم به فکر پذیرفتن این ریسک و قرار دادن سرمایه در این حوزه هستید، لازم است که ابتدا با تمام عناصر و عوامل اثرگذار در این راه آشنا شده و آگاهانه به سمت این مسیر قدم بردارید.

وارن مور در کتاب ارز دیجیتال برای مبتدیان قصد دارد با معرفی جامع و مختصر مفاهیم، عناصر، اصول و راهکارهای اساسی در رابطه با ارزهای دیجیتال، راهنمای مناسبی را در اختیار سرمایه‌گذاران تازه‌وارد این حوزه قرار بدهد. او در فصل اول کتاب به معرفی ارزهای دیجیتال، تاریخ ایجاد، چگونگی عملکرد، چرایی اهمیت آن‌ها و آشنا کردن مخاطب با این مفهوم جدید پرداخته. سپس در ادامه و در بخش دوم مزایا و معایب ارزهای دیجیتال را مورد بررسی قرار داده است. نویسنده در فصل سوم تمام عوامل و عناصر موثر در سرمایه‌گذاری دیجیتال و معیارهای تحلیل آن‌ها را تشریح کرده. در فصل چهارم توصیه‌ها و پیشنهاداتی برای شروع سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال معرفی شده است. فصل پنجم به راهکارها و اصول حفظ امنیت در فضای مجازی و جلوگیری از کلاه‌برداری اختصاص یافته. فصل ششم و نهایی بر روی معرفی انواع ارزهای دیجیتال و مقایسه‌ی آن‌ها تمرکز کرده است.

کتاب ارز دیجیتال برای مبتدیان با ترجمه‌ی حامد روحانی و چاپ نشر دیده‌بان قلم فرتاک در اختیار مخاطبان فارسی‌زبان قرار گرفته.

کتاب ارز دیجیتال برای مبتدیان برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب ارز دیجیتال برای مبتدیان را به تمام علاقه‌مندان حوزه‌ی تجارت الکترونیک و کتاب‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب ارز دیجیتال برای مبتدیان می‌خوانیم

سهم بازاری

این درصدی از کل بازار ارزهای دیجیتال است که به یک ارز دیجیتال اختصاص داده شده است. نشان می‌دهد که چه مقدار از بازار در حال پذیرش یا استفاده از یک ارز دیجیتال خاص است؛ به عبارت دیگر، نشان می‌دهد که چه تعداد از مردم ارز دیجیتال را به نفع خود می‌دانند. هرچه این درصد بیشتر باشد، ارز دیجیتال قوی‌تر است. به عنوان مثال، اعتبار بیت‌کوین معمولاً بالای 50 درصد است ولی پروژه‌های کوچک با کمتر از 1٪ از بازار هم می‌توانند ارزش سرمایه‌گذاری را داشته باشند، اما خطر بیشتری برای شکست در طولانی‌مدت و از دست دادن سرمایه را همراه دارند.

حجم معامله

حجم معامله به تعداد معاملات انجام شده در یک دوره‌ی معین اشاره دارد. به‌طورکلی، هرچه تعداد تراکنش‌ها بیشتر باشد، ارز دیجیتال از قابلیت دوام بیشتری برخوردار است؛ اما حجم کم تراکنش لزوماً به معنای بی‌ارزش بودن یک ارز دیجیتال نیست ولی ممکن است هنوز به‌طور گسترده مورد پذیرش قرار نگیرد (اگرچه ممکن است تغییر کند). توجه داشته باشید در روزهای قوی معاملات، این معیار می‌تواند فریبنده باشند. معامله‌گران می‌توانند تراکنش‌هایی به ارزش میلیون‌ها دلار را بدون استفاده از ارز دیجیتال برای هدف مورد نظر خود آغاز کنند، بنابراین این آمار بنیادی تنها زمانی مفید است که در ترکیب با دلایل بنیادی قوی دیگر برای سرمایه‌گذاری مشاهده شود.

فهرست مطالب کتاب

سخن مترجم
مقدمه
شروع تئوریک
اجزای بلاک‌چین
پایگاه اطلاعات
امنیت
اطلاعات مرتبط
راستی آزمایی
فصل اول: ارزهای دیجیتال: چگونه کار می‌کنند؟
تمرکززدایی
شبکه‌ها
فواید
فصل دوم: مزایا و معایب ارزهای دیجیتال
مزایا
بیزینس
انتقال دارایی
تراکنش‌های محرمانه‌تر
هزینه‌های تراکنش
دسترسی بیشتر به اعتبار
تجارت بین‌المللی آسان‌تر
مالکیت فردی
تطبیق‌پذیری
امنیت قوی
ساختار پرداخت بهتر
سرمایه‌گذاری رشد
ثبات اقتصادی
قراردادهای هوشمند
رسانه‌های اجتماعی غیرمتمرکز
معایب
فصل سوم: پارامترهای ارزهای دیجیتال برای تجزیه‌وتحلیل در سرمایه‌گذاری
ارزش و قیمت یکسان نیستند
سرمایه‌گذاری در بازار
سهم بازاری
حجم معامله
تیم توسعه و چرخۀ به‌روزرسانی
مشارکت با مؤسسات مالی
وسعت پذیرش
تعداد کاربران
جلوگیری از سکه‌های کلاهبرداری
آیا در صرافی‌های معتبر موجود است؟
آیا اوراق سفید وجود دارد؟ (وایت پیپر)
چگونه با ارز دیجیتال آشنا شده‌اید؟
امتیاز سود
فصل چهارم: کدام گزینه برای شروع با ارزهای دیجیتال، استخراج یا تجارت بهتر است؟
چگونه می‌توانم با تجارت کریپتو سود کسب کنم؟
برنامۀ تجارت نقشۀ راه شما
قوانین عمومی برنامۀ معاملاتی
ایجاد یک برنامۀ معاملاتی
سیستم معاملات شخصی
آزمایش مجدد سیستم معاملاتی خود
مدیریت ریسک
سختی استخراج ارز
نرخ هش یا هش ریت
چگونه می‌توانم ارز استخراج کنم؟
استخراج سی پی یو
استخراج جی پی یو
استخراج آیسیک
فصل پنجم: راهنمای گام‌به‌گام برای محافظت از ارزهای دیجیتال در برابر حملات هکرها
چگونه می‌توانم ارز دیجیتال کلاهبرداری شده خود را پس بگیرم؟
پرچم قرمز/ کلاهبرداری
اصالت تیم
اطلاعات شرکت
پیشا استخراج بزرگ یا پریماین
بدون مرکز کد
جنجال سالاد کلمه
سرقت ادبی
فصل ششم: چگونه بهترین ارزهای دیجیتال را برای سرمایه‌گذاری در کوتاه‌مدت و بلندمدت انتخاب کنیم؟
بیت‌کوین (BTC)
نگرانی ناشناس بودن
هیچ راه مطمئنی برای سرمایه‌گذاری وجود ندارد
فهمیدنش سخت است!
زیر نظر برادر بزرگ
بدون رهبری
مشکلات استخراج ارز دیجیتال و زمان
قوانین
شک، عدم اطمینان و ترس
بیت‌کوین کش (BCH/BCC)
اتریوم (ETH)
ریپل (XRP)
XRP کنگلومرا بین‌المللی رمزنگاری
امتیاز سود
لایت‌کوین (LTC)
مونرو (XMR)
دوج‌کوین (DOGE)
دش (DAO)
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ارز دیجیتال برای مبتدیان
نویسنده
مترجمحامد روحانی
ناشر چاپینشر فرتاک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات119
زبانفارسی
شابک978-622-5254-01-5
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ارز دیجیتال برای مبتدیان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ارز دیجیتال برای مبتدیان

برای دریافت کتاب ارز دیجیتال برای مبتدیان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.