معرفی و دانلود کتاب آموزش جامع و کاربردی Microsoft Project 2016 (مقدماتی)

برای دانلود قانونی کتاب آموزش جامع و کاربردی Microsoft Project 2016 (مقدماتی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش جامع و کاربردی Microsoft Project 2016 (مقدماتی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش جامع و کاربردی Microsoft Project 2016 (مقدماتی)

کتاب آموزش جامع و کاربردی Microsoft Project 2016 (مقدماتی)، راهنمای کاملی برای یادگیری نرم افزار اِم.‌اِس پروجکت نسخه‌ی 2016 است. روح اله همایون زاده بائی و رضا همایون زاده بائی، نویسنده‌های کتاب، تمامی اطلاعات لازم برای انجام کارهای معمولی و مقدماتی با ام.‌اس پروجکت را در این اثر به خواننده آموزش داده‌اند. پس از مطالعه‌ی کتاب حاضر، روش‌های برنامه‌ریزی، گزارش‌گیری و مدیریت پروژ‌ه‌ها را با نرم‌افزار ام.‌اس پروجکت نسخه‌ی 2016 یاد خواهید گرفت.

درباره‌ی کتاب آموزش جامع و کاربردی Microsoft Project 2016 (مقدماتی)

کتاب آموزش جامع و کاربردی Microsoft Project 2016 (مقدماتی)، گزینه‌ای ایدئال برای یادگیری اصول مقدماتیِ‌ کار با نرم‌افزار اِم‌.‌اس پروجکت است. روح اله همایون زاده بائی و رضا همایون زاده بائی، نویسنده‌های کتاب، تمامی مفاهیم مقدماتی برای کار با ام.‌اس‌ پروجکت را در این اثر توضیح داده‌اند. با مطالعه‌ی کتاب حاضر، مفاهیم اولیه‌ی برنامه‌ریزی پروژه‌ را یاد می‌گیرید و با رابط کاربری نرم‌افزار ام‌.‌اس پروجکت آشنا می‌شوید. نویسندگان در آغاز این اثر، تعریفی کامل از برنامه‌ریزی پروژه مطرح کرده‌اند. منظور از برنامه‌ریزی پروژه با نرم‌افزار مایکروسافت پروجکت، تعیین معیارهای دقیق و زمان‌بندیِ لازم برای انجام یک پروژه به منظور دستیابی به اهداف مورد نظر در چارچوب بودجه و منابع مشخص است. پس از آشنایی با مفهوم برنامه‌ریزی پروژه، با چرخه‌ی حیات برنامه‌ریزی، نیاز به محیط مدل‌سازی، مدل‌سازی پروژه، هدفمندی برنامه و تفصیل برنامه آشنا می‌شوید. در ادامه‌ی کتاب، روش شروع کار با نرم‌افزار ام.‌اس پروجکت را یاد می‌گیرید. این نرم‌افزار، ابزای مناسب و کاربردی برای کنترل و نظارت بر پروژه‌های مختلف است.

نویسنده‌های کتاب آموزش جامع و کاربردی Microsoft Project 2016 (مقدماتی)، تمامی قسمت‌های مختلف رابط کاربری ام.‌اس پروجکت نسخه‌ی 2016 را با تصویرهایی گویا و مثال‌هایی کاربردی، توضیح داده‌‌اند. استفاده از این تصویرها و مثال‌ها، یادگیری بخش‌های مختلف نرم‌افزار ام.‌اس پروجکت را آسان می‌کند. پس از آشنایی با منوهای نرم‌افزار، روش ساخت فایل جدید، نوع برنامه‌ریزی پروژه و برنامه‌ریزی آیتم‌ها را یاد می‌گیرید. روح اله همایون زاده بائی و رضا همایون زاده بائی، بخش مهمی از این کتاب را به آموزش روش‌های تدوین WBS اختصاص داده‌اند. منظور از تدوین WBS در ام‌.‌اس پروجکت، ساختار شکست کار (Work Breakdown Structure) در این نرم‌افزار است. WBS برای تقسیم‌بندی پروژه به وظایف کوچک‌تر و مدیریت‌پذیرتر استفاده می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب آموزش جامع و کاربردی Microsoft Project 2016 (مقدماتی)

پس از مطالعه‌ی کتاب آموزش جامع و کاربردی Microsoft Project 2016 (مقدماتی)، مراحل ایجاد یک نمودار درختی را با WBS در این نرم‌افزار آموزش می‌بینید. در ساختار درختی WBS، هر سطح از نمودار، وظایف جزئی‌تر را نشان می‌دهد. روش‌های تعیین مدت‌زمانِ انجام پروژه، مدت‌ زمان‌های روزشمار و تعیین شیوه‌ی تبدیل واحدها، آموزش‌های دیگری است که در این کتاب مطالعه می‌کنید. با مطالعه‌ی مفاهیمی مانند روابط، قید‌ها و فرجه‌ها، کنترل شناوری‌ها، تعریف و تخصیص منابع، تنظیم تقویم‌ها، تسطیح منابع، تعریف هزینه‌ها، سازمان‌دهی‌ و طبقه‌بندی اطلاعات و چاپ نماها، در این کتاب، برای یادگیری مفاهیم پیشرفته‌ای که در نسخه‌ی دوم این مجموعه‌ی دوجلدی ارائه می‌گردد، آماده خواهید شد.

کتاب آموزش جامع و کاربردی Microsoft Project 2016 (مقدماتی) را موسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران، چاپ و روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب آموزش جامع و کاربردی Microsoft Project 2016 (مقدماتی) برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب برای تمامی علاقه‌مندان به یادگیری نرم‌افزار ام.‌اس پروجکت نسخه‌ی 2016 پیشنهاد می‌شود. خواندن کتاب آموزش جامع و کاربردی Microsoft Project 2016 (مقدماتی) همچنین برای افرادی که در پی یادگیری روش‌های نوینِ مدیریت پروژه هستند خالی از لطف نخواهد بود.

در بخشی از کتاب آموزش جامع و کاربردی Microsoft Project 2016 (مقدماتی) می‌خوانیم

پس از تعریف فعالیت‌ها و زمان‌بندی آن‌ها، منابع را به طور کامل تعریف کنید تا منابع لازم برای پیش رفتن طبق زمان‌بندی نتیجه شده به‌دست آید. در این حالت ممکن است بتوانید با کمی اصلاح برنامه‌ریزی که تأثیر چندانی روی زمان ندارد، نیاز به منابع را کاهش دهید که متناظر با کاهش هزینه‌هاست. از سوی دیگر، ممکن است نیاز به برخی منابع بیشتر از امکان باشد که دراین‌صورت می‌توانید آن‌ها را تسطیح کرده، تأخیر ایجاد شده را با سایر منابع اصلاح کنید.

به‌عنوان مثال فرض کنید در حال برنامه‌ریزی یک پروژه احداث اسکلت بتنی هستید که در آن 8 نوع قالب مختلف (قالب ستون با قطرهای مختلف، قالب دیوار و قالب سقف) وجود دارد. یکی از کارهایی که می‌توان در برنامه‌ریزی انجام داد، این است که میزان قالب‌های مورد نیاز را تعیین کرد تا مدیریت پروژه آن‌ها را خریداری کند. در این وضعیت حداقل کردن هزینه قالب‌ها اهمیت زیادی دارد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: مفاهیم اولیه برنامه‌ریزی و نرم‌افزار Project
فصل 2: تدوین WBS و فعالیت‌ها
فصل 3: مدت زمان فعالیت‌ها
فصل 4: روابط، قیدها و فرجه‌ها
فصل 5: کنترل شناوری
فصل 6: تعریف و تخصیص منابع
فصل 7: تنظیم تقویم‌ها
فصل 8: تعیین نوع فعالیت
فصل 9: تسطیح منابع
فصل 10: تعریف هزینه‌ها
فصل 11: سازماندهی و طبقه‌بندی اطلاعات
فصل 12: چاپ نماها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش جامع و کاربردی Microsoft Project 2016 (مقدماتی)
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات331
زبانفارسی
شابک978-600-124-765-1
موضوع کتابکتاب‌های آموزش مدیریت پروژه
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش جامع و کاربردی Microsoft Project 2016 (مقدماتی)

برای دریافت کتاب آموزش جامع و کاربردی Microsoft Project 2016 (مقدماتی) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.