معرفی و دانلود کتاب آموزش جامع و کاربردی 2016 Microsoft Project (پیشرفته)

برای دانلود قانونی کتاب آموزش جامع و کاربردی 2016 Microsoft Project (پیشرفته) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش جامع و کاربردی 2016 Microsoft Project (پیشرفته) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش جامع و کاربردی 2016 Microsoft Project (پیشرفته)

کتاب آموزش جامع و کاربردی 2016 Microsoft Project (پیشرفته) نوشته‌ی مهندس روح‌اله همایون‌زاده بائی و رضا همایون‌زاده بائی، به زبانی ساده، طرز استفاده از نرم‌افزار Microsoft Project 2016 را آموزش می‌دهد. این نرم‌افزار یک ابزار قدرتمند برای مدیریت پروژه است که کمک می‌کند پروژه‌های خود را به‌طور موثرتری برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل کنید. البته خوانندگان باید برای استفاده‌ی بهتر از این کتاب با مبانی کامپیوتر و نرم افزارها آشنایی داشته باشند.

درباره‌ی کتاب آموزش جامع و کاربردی 2016 Microsoft Project (پیشرفته)

کتاب آموزش جامع و کاربردی 2016 Microsoft Project (پیشرفته) به نویسندگی مهندس روح‌اله همایون‌زاده بائی و رضا همایون‌زاده بائی یک منبع ارزشمند برای افرادی است که می‌خواهند مهارت‌های خود در استفاده از نرم‌افزار Microsoft Project 2016 را به سطح پیشرفته‌تری برسانند. این کتاب به‌طور کامل و دقیق به جنبه‌های مختلف مدیریت پروژه با استفاده از این نرم‌افزار می‌پردازد و به خوانندگان ابزارها و تکنیک‌های پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد که در مدیریت پروژه‌ها به آن‌ها کمک می‌کند.

یکی از موضوعات مهم در مدیریت پروژه، تدوین ساختار شکست کار (WBS) است. این کتاب به خوانندگان نحوه‌ی تدوین و مدیریت انواع ساختار شکست را آموزش می‌دهد تا بتوانند پروژه‌های خود را به بهترین شکل ممکن سازمان‌دهی کنند. در پروژه‌های بزرگ، مدیریت زیرپروژه‌ها و روابط خارجی بین آن‌ها بسیار حائز اهمیت است. این کتاب به‌طور جامع به این موضوع پرداخته و نحوه‌ی مدیریت موثر زیرپروژه‌ها را توضیح می‌دهد. یکی از قابلیت‌های پیشرفته‌ی Microsoft Project، استفاده از خطوط مبنا برای مقایسه‌ی پیشرفت واقعی با برنامه‌ریزی شده است. روح‌اله و رضا همایون‌زاده بائی در این کتاب نحوه‌ی ایجاد و استفاده از خطوط مبنا را به خوانندگان آموزش می‌دهند. برای سفارشی‌سازی و انعطاف بیشتر در مدیریت پروژه، این کتاب روش فرمول‌نویسی و ایجاد فیلدهای اختصاصی را در اختیار مخاطبان می‌گذارد که می‌تواند به بهبود دقت و کارایی پروژه کمک کند. همچنین یکی از بخش‌های مهم در مدیریت پروژه، ثبت و پیگیری اطلاعات واقعی پروژه است. کتاب آموزش جامع و کاربردی 2016 Microsoft Project (پیشرفته) به خوانندگان نحوه‌ی ثبت دقیق اطلاعات و تحلیل آن‌ها را آموزش می‌دهد.

به‌طورکلی با استفاده از این کتاب که در موسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر شده، خوانندگان می‌توانند مهارت‌های خود را در استفاده از Microsoft Project به سطح بالاتری برسانند و پروژه‌های خود را به‌طور موثرتر و کارآمدتر مدیریت کنند.

کتاب آموزش جامع و کاربردی 2016 Microsoft Project (پیشرفته) برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای مدیران پروژه، برنامه‌ریزان، مهندسان و دانشجویان رشته‌های مرتبط با مدیریت پروژه که به دنبال یادگیری و تسلط بر مهارت‌های پیشرفته‌ی Microsoft Project 2016 هستند، مناسب است. همچنین برای افرادی که در حوزه‌های مختلف صنعتی فعالیت دارند و نیازمند ابزارهای پیشرفته برای مدیریت پروژه‌های پیچیده و بزرگ هستند، این کتاب یک منبع ضروری و کاربردی خواهد بود.

در بخشی از کتاب آموزش جامع و کاربردی 2016 Microsoft Project (پیشرفته) می‌خوانیم

اگر چند پروژه وابستگی‌هایی داشته باشند و لازم باشد که بین آن‌ها رابطه‌هایی خارجی درست کنید، می‌توانید برای مدیریت ساده‌تر پروژه‌ای مادر (master project) نیز برایشان بسازید.

پروژه‌های اصلی در پروژه مادر درج می‌شوند و زیرپروژه (subproject) نامیده می‌شوند. زیرپروژه‌ها در پروژه مادر لینک‌شده درج می‌شوند، به‌این‌معنی که واقعاً در آن قرار نمی‌گیرند و اطلاعاتشان همچنان در فایل‌های جداگانه ذخیره خواهد شد. پروژه مادر فقط محلی برای نمایش همزمان پروژه‌های متعدد است.

برنامه مادر می‌تواند علاوه بر زیرپروژه‌ها، فعالیت‌های معمولی نیز داشته باشد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 13: تدوین انواع ساختار شکست
فصل 14: مدیریت زیرپروژه‌ها و روابط خارجی
فصل 15: کار با خطوط مبنا
فصل 16: فرمول‌نویسی و فیلدهای اختصاصی
فصل 17: ثبت اطلاعات واقعی
فصل 18: محاسبه پیشرفت فیزیکی
فصل 19: تحلیل ارزش کسب‌شده
فصل 20: سازماندهی و مدیریت عناصر
فصل 21: مدیریت جداول و نماها
فصل 22: سفارشی‌سازی نماها
فصل 23: گزارش‌های خارجی
فصل 24: گزارش‌های داخلی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش جامع و کاربردی 2016 Microsoft Project (پیشرفته)
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات413
زبانفارسی
شابک978-600-124-767-5
موضوع کتابکتاب‌های آموزش مدیریت پروژه
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش جامع و کاربردی 2016 Microsoft Project (پیشرفته)

برای دریافت کتاب آموزش جامع و کاربردی 2016 Microsoft Project (پیشرفته) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.