معرفی و دانلود کتاب آموزش نرم افزار Microfit 5

برای دانلود قانونی کتاب آموزش نرم افزار Microfit 5 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش نرم افزار Microfit 5 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش نرم افزار Microfit 5

کتاب آموزش نرم افزار Microfit 5، کتابی کاربردی، کامل و جامع است که نرگس صالح‌نیا، حامد مختاری ترشیزی و سید محمد سیدی با تالیف آن طرز کار با یکی از مهم‌ترین نرم‌افزارهای حوزه‌ی اقتصاد را به خوانندگان آموزش می‌دهند. با خواندن این کتاب شما می‌توانید انواع داده‌ها را پردازش کنید، فرضیه‌ها را آزمایش کرده و تخمین بزنید، پیش‌بینی انجام دهید و تمام این موارد را در قالب یک خروجی گرافیکی دریافت کنید.

درباره‌ی کتاب آموزش نرم افزار Microfit 5

نرم‌افزار Microfit 5 یک نرم‌افزار تعاملی در حوزه‌ی اقتصاد است که کاربرانش می‌توانند با استفاده از امکانات ارائه‌شده در آن انواع فرضیه‌ها را آزمایش کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند موارد مختلفی را تخمین بزنند، وقایع گوناگون را پیش‌بینی، انواع داده‌ها را پردازش و فایل‌ها را مدیریت کنند. نظریه‌ها و معادلات اقتصادی برخلاف تصور برخی، از پیچیده‌ترین مباحثی هستند که امروزه به لطف دسترسی راحت‌تر به اطلاعات و همچنین پدیدار شدن انواع نرم‌افزارهای کامپیوتری می‌توان آن‌ها را حل کرد. یکی از نرم‌افزارهایی که در حوزه‌ی اقتصادسنجی برای تخمین مدل‌ها و روش‌های اقتصادی استفاده می‌شود نرم‌افزار قدرتمند Microfit 5 است که نحوه‌ی کارکرد آن در کتاب آموزش نرم افزار Microfit 5 به‌طورکامل مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اگر بخواهیم به برخی از قابلیت‌های نرم‌افزار Microfit 5‌ اشاره کنیم می‌توانیم انعطاف‌پذیری در سری زمانی، رگرسیون قدرتمند، پیشرفته‌ترین قابلیت‌های گرافیکی، تحلیل مولفه‌های اصلی همبستگی متعارف، شبیه‌سازی نمونه کوچک، برآورد چگالی غیر پارامتری و چندین مورد دیگر را نام ببریم.

در کتاب آموزش نرم افزار Microfit 5 به شما آموزش داده می‌شود که چگونه با ابزارهای این نرم‌افزار قدرتمند کار کنید تا بتوانید برای انواع پیش‌بینی‌ها، آزمایش‌ها و سایر فرایندهای مرتبط با اقتصاد از آن بهره ببرید.

نویسندگان این کتاب، نرگس صالح‌نیا، حامد مختاری ترشیزی و سید محمد سیدی هر کدام از اساتید برجسته و باسابقه در رشته‌های اقتصادی هستند. آن‌‌ها تلاش کرده‌اند که در 14 فصل به صورت مفصل و البته با بیانی ساده و شفاف تمامی امکانات این برنامه را به شما آموزش دهند. این کار با استفاده از انواع تصاویر انجام می‌شود تا بتوانید درک درستی را از نحوه‌ی اجرای هر کدام از مهارت‌های آموزش داده شده در فضای نرم‌افزار به دست آورید. در 14 فصل این کتاب مباحث گوناگونی از جمله مقدمه‌ای بر مایکروفیت، کارهای مقدماتی در مایکروفیت، رگرسیون خطی، تخمین‌های بازگشتی، رگرسیون غیرخطی، آزمون‌های ریشه واحد و هم‌جمعی، مدل لاجیت و پروبیت، معادلات چندگانه، مدل‌های تغییرپذیری و چندین مبحث مهم دیگر بررسی می‌شوند.

یکی از نقاط قوت کتاب آموزش نرم‌افزار Microfit 5 آن است که به غیر از پرداختن به نحوه‌ی کارکرد این نرم‌افزار و ابزارهای مرتبط با آن، به طور مختصر در مورد مبانی نظری مدل‌های اقتصادی نیز توضیحاتی را ارائه می‌دهد که با خواندن آن‌ها می‌توانید از ابزارها در جای درست استفاده کنید. این کتاب در موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران نوشته و منتشر شده است.

کتاب آموزش نرم افزار Microfit 5 برای چه کسانی مناسب است؟

از آنجایی که نرم‌افزار Microfit 5 یک ابزار تخصصی برای استفاده در حوزه‌های مربوط به اقتصاد است، مطالعه‌ی کتاب آموزش نرم افزار Microfit 5 را به دانشجویان رشته‌های اقتصاد، حسابداری و مدیریت توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب آموزش نرم افزار Microfit 5 می‌خوانیم

مایکروفیت بسته نرم‌افزاری اقتصادسنجی تعاملی است که به‌طور خاص برای مدل‌سازی اقتصادسنجی داده‌های سری زمانی طراحی و آماده شده است. مایکروفیت برای تدریس در دوره‌های اقتصادسنجی کاربردی در مقطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر مناسب است. این بسته نرم‌افزاری ویژگی‌های قدرتمندی برای پردازش داده‌ها، مدیریت فایل‌ها، نمایش نمودار، تخمین، آزمون فرضیه‌ها و پیش‌بینی‌های تحت انواع مدل‌های تک متغیری و چند متغیری دارد. این ویژگی‌ها، مایکروفیت 5 را به یکی از قدرتمندترین بسته‌های اقتصادسنجی سری زمانی منو محور تبدیل کرده است.

خروجی مایکروفیت به شکل جداول و نمودارها با دقت قابل نمایش است، تقریباً در عرض چند ثانیه تولید می‌شوند. خروجی مایکروفیت می‌تواند به‌طور مستقیم چاپ، روی فایل دیسک ذخیره یا در یک فایل متنی به‌عنوان بخشی از یک گزارش چاپی استفاده شود.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: بسته نرم‌افزاری مایکروفیت
فصل اول: مقدمه‌ای بر مایکروفیت
فصل دوم: کارهای مقدماتی در مایکروفیت
بخش دوم: معادلات تک‌گانه
فصل سوم: رگرسیون خطی
فصل چهارم: تخمین‌های بازگشتی
فصل پنجم: رگرسیون خطی غلتان
فصل ششم: رگرسیون غیرخطی
فصل هفتم: آزمون‌های ریشه واحد و همجمعی
فصل هشتم: حداقل مربعات معمولی کاملاً اصلاح شده
فصل نهم: خود رگرسیون بازگشتی با وقفه‌های توزیعی و سری‌های زمانی
فصل دهم: مدل لاجیت و پروبیت
بخش سوم: معادلات چندگانه
فصل یازدهم: خودرگرسیون برداری
فصل دوازدهم: هم‌انباشتگی خودرگرسیون برداری
فصل سیزدهم: رگرسیون به ظاهر نامرتبط
بخش چهارم: مدل‌های تغییرپذیری
فصل چهاردهم: مدل‌های تغییرپذیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش نرم افزار Microfit 5
نویسنده، ،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات227
زبانفارسی
شابک978-622-218-650-0
موضوع کتابگزارش‌های آماری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش نرم افزار Microfit 5

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش نرم افزار Microfit 5

برای دریافت کتاب آموزش نرم افزار Microfit 5 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.