معرفی و دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید با XAMARIN

برای دانلود قانونی کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید با XAMARIN و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید با XAMARIN و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید با XAMARIN

حمیدرضا قنبری، آلاله هاشمی نیا و محمدمهدی ذوالفقاری در کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید با XAMARIN به آموزش مبانی پایه‌ی XAMARIN می‌پردازند و با رویکردی کاملا پروژه محور شرح می‌دهند که چطور می‌توان با استفاده از این فریم‌ورک به طراحی، ساخت و اجرای برنامه‌های اندرویدی پرداخت و با استفاده از آن به درآمد رسید.

درباره‌ی کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید با XAMARIN

XAMARIN یک فریم‌ورک محبوب چند پلتفرمی است که به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد با استفاده از C# و فریم‌ورک NET. برنامه‌های مختلف و متنوع موبایل را برای سیستم عامل IOS، اندروید و ویندوز طراحی کنند. مزیت این فریم‌ورک آن است که به توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان امکان می‌دهد یک کد را یک بار بنویسند و در چند پلتفرم مختلف اجرا کنند، این مسئله سبب کاهش زمان، زحمت و هزینه‌ها در فرایند تولید و طراحی می‌شود. از طرف دیگر، این فریم‌ورک مزیت چشمگیر دیگری نیز دارد که در بحث برنامه‌نویسی اندروید بسیار مهم و کاربردی است؛ با استفاده از این فریم‌ورک می‌توان بدون نیاز به یادگیری جاوا یا زبان‌های مخصوص دیگر، و تنها با استفاده از دانش خود در C# به ساخت برنامه‌های اندرویدی پرداخت. XAMARIN اکوسیستمی قوی از پلاگین‌ها و افزونه‌ها فراهم می‌کند که قابلیت‌های فریم‌ورک را افزایش داده و وظایف رایجی نظیر احراز هویت، ذخیره‌سازی داده، و نوتیفیکیشن‌ها را پشتیبانی می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید با XAMARIN

از آنجایی که با پیشرفت تلفن‌های هوشمند، استفاده از برنامه‌های اندرویدی روز به روز در حال افزایش است و این حوزه‌، بازار کار خوبی را برای برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان فراهم آورده یادگیری کار با این فریم‌ورک خالی از لطف نیست اما چطور می‌توان آن را آموخت؟ آیا منبع مناسبی برای یادگیری خودآموز این مبحث وجود دارد؟ شیوه‌ی آموزش بهتر است به چه شکل باشد؟ تمرکز بر مباحث تئوری یا کاملا کاربردی و پروژه‌محور؟

کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید با XAMARIN نوشته‌ی حمیدرضا قنبری، آلاله هاشمی نیا و محمدمهدی ذوالفقاری منبعی جامع و کامل برای یادگیری کار با این فریم‌ورک به‌شمار می‌رود. این کتاب متشکل از سه فصل است و رویکردی کاملا پروژه محور دارد. کم بودن حجم کتاب و دوری از آموزش مطالب تئوری سبب می‌شود تا مخاطب بتواند در کمترین زمان به بهترین شکل ممکن و به صورت عملی این مبحث را آموخته و از آن استفاده کند.

از عناوین فصول این کتاب می‌توان به «الزامات و مفاهیم XAMARIN»، «آموزش کاربردی برنامه‌نویسی سمت سرور و پایگاه در اندروید در قالب چندین پروژه جهت اجرای برنامه کاربردی خدماتی»، «آموزش کاربردی پایگاه داده در اندروید» و «نمونه سورس برنامه کاربردی و خدماتی» اشاره کرد.

گرچه نویسندگان در طی این کتاب کوشیده‌اند تا همه‌چیز را به شکلی کاملا پایه‌ای و از مبنا آموزش داده و با یاری جستن از تصاویر و مثال‌ها به دریافت بهتر مطالب کمک کنند اما برای استفاده‌ی بهتر از کتاب باید یک پیش‌زمینه‌ی کلی نسبت به برنامه‌نویسی داشته باشید و ممکن است مطالعه‌ی آن برای یک خواننده بدون هیچ پیش‌زمینه‌ای کمی دشوار باشد.

این کتاب توسط موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران به چاپ رسیده است.

کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید با XAMARIN برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای برنامه‌نویسانی که مایلند دانش خود را در زمینه‌ی برنامه‌نویسی اندروید گسترش دهند مناسب و کاربردی خواهد بود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: الزامات و مفاهیم XAMARIN
فصل اول: آموزش‌های کاربردی برنامه‌نویسی سمت سرور و پایگاه در اندروید در قالب چندین پروژه جهت اجرای برنامه کاربردی خدماتی
فصل دوم: آموزش‌های کاربردی پایگاه داده در اندروید
فصل سوم: نمونه سورس برنامه کاربردی و خدماتی (اطلاع‌رسانی و فروشگاهی)
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش برنامه نویسی اندروید با XAMARIN
نویسنده، ،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات201
زبانفارسی
شابک978-622-218-057-7
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید با XAMARIN

برای دریافت کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید با XAMARIN و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.