معرفی و دانلود کتاب برنامه‌نویسی Android با Android Studio

عکس جلد کتاب برنامه‌نویسی Android با Android Studio
قیمت:
۹۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برنامه‌نویسی Android با Android Studio و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برنامه‌نویسی Android با Android Studio و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برنامه‌نویسی Android با Android Studio

کتاب برنامه‌نویسی Android با Android Studio راهنمای گام به گام جامع و گسترده‌ای است که تمام ملزومات لازم جهت برنامه نویسی اندروید را در اختیارتان خواهد گذاشت. جروم اف دیمارزیو، با وجود سال‌ها سابقه‌ی تولید و توسعه‌ی نرم‌افزار و نگارش چندین کتاب موفق در زمینه‌ی مهندسی کامپیوتر، با این کتاب می‌خواهد از اولین تا آخرین قدم مسیر یادگیری برنامه‌نویسی، راهنما و همراهتان باشد.

درباره‌ی کتاب برنامه‌نویسی Android با Android Studio

با وجود اینکه زمان زیادی از معرفی سیستم عامل اندروید به جهان نرم‌افزار نگذشته‌ اما این سیستم عامل، که امروزه عمدتاً روی دستگاه‌های تلفن همراه مورد استفاده قرار می‌گیرد، به‌سرعت لقب محبوب‌ترین سیستم عامل تلفن‌های همراه را از آن خود کرده است. روزانه میلیاردها نفر از سرتاسر جهان برای برقراری ارتباط، کسب اطلاعات، سرگرمی، معاملات تجاری و ... به خدماتی که توسط مهندسان نرم‌افزار خلق شده‌ اتکا می‌کنند و به نظر می‌رسد که گستره‌ی سلطه‌ی اندروید تنها رو به افزایش است. گرچه عمده‌ی کاربرد سیستم عامل اندروید در تلفن‌های همراه شناخته می‌شود اما در سال‌های اخیر شرکت‌های بزرگ تکنولوژی و فناوری جهان، از جمله گوگل، سامسونگ و ال‌جی، اقدام به تولید طیف گسترده‌ای از محصولات، مانند تلویزیون‌ها و خودروهای هوشمند کرده‌اند که همگی از کدهای نرم‌افزاری اندروید کمک می‌گیرند.

در چنین شرایطی جای شک نیست که حوزه‌ی مهندسی اندروید به یکی از پردرآمدترین و پرطرفدارترین حوزه‌های حرفه‌ای در سرتاسر جهان تبدیل شده است. اگر شما هم از جمله‌ی میلیون‌ها طراح، مدیر، مهندس، دانشمند و دانشجویانی هستید که می‌خواهید تازه به این مسیر بدیع و پربار قدم بگذارید، مطالعه‌ی کتاب برنامه‌نویسی Android با Android Studio با نام انگلیسی (Beginning Android Programming with Android Studio) را به‌عنوان بهترین راهنما برای آگاهانه قدم برداشتن در این مسیر به شما پیشنهاد می‌کنیم.

جروم اف دیمارزیو (Jerome DiMarzio) این کتاب را برای تمام مخاطبان علاقه‌مند و تازه‌واردی نگاشته است که ممکن است سابقه و دانش گسترده‌ای در زمینه‌ی برنامه‌نویسی نداشته باشند. او ابتدا تاریخچه و تعریف مختصری از سیستم اندروید و فعالیت آن را به مخاطب آموزش می‌دهد. سپس به معرفی محیط کاربری اندروید می‌پردازد و در مرحله‌ی بعد به صورت گام به گام و عملی، تمام ابزارها، مفاهیم، اصول و عناصری که برای یادگیری برنامه‌نویسی اندروید به آن احتیاج دارید را به صورت عملی و دقیق به شما آموزش خواهد داد. کتاب برنامه‌نویسی Android با Android Studio با کمک گرفتن از تصاویر، نکات آموزشی کاربردی و تمرینات متعدد، به هر خواننده‌ی تازه‌واردی کمک خواهد کرد در نهایت بتوانند حداقل یک برنامه‌ی ساده‌ی اندروید را به تنهایی تولید کرده و توسعه بدهند.

کتاب برنامه‌نویسی Android با Android Studio توسط آیدا محسنی و آروین ملکی ترجمه شده و به همت انتشارات وینا در اختیار مخاطبان فارسی زبان قرار گرفته است.

کتاب برنامه‌نویسی Android با Android Studio برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب برنامه‌نویسی Android با Android Studio را به تمام افراد تازه‌کار علاقه‌مند به یادگیری برنامه‌نویسی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب برنامه‌نویسی Android با Android Studio می‌خوانیم

زمان اجرای Android: زمان اجرای Android در همان لایه کتابخانه‌ها قرار دارد و مجموعه‌ای از کتابخانه‌های هسته‌ای را فراهم می‌کند که به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد، برنامه‌های کاربردی مبتنی بر Android را با استفاده از زبان برنامه‌نویسی Java بنویسند. RunTime Android ماشین مجازی Dalvik را در خود دارد که به هر برنامه کاربردی مبتنی بر Android امکان می‌دهد فرآیند خود را با نمونه‌ای از ماشین مجازی Dalvik خاص خود اجرا کند، روی آن اجرا کند. (برنامه‌های کاربردی مبتنی بر Android به‌صورت فایل‌های اجرایی روی Dalvik کامپایل می‌شوند). Dalvik یک ماشین مجازی خاص است که برای Android طراحی شده و برای مصرف باتری دستگاه‌های موبایل با حافظه و قدرت پردازنده محدود، بهینه‌سازی شده است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: آغاز برنامه‌نویسی با Android
فصل دوم: به‌کارگیری Android Studio برای توسعه Android
فصل سوم: فعالیت‌ها، قطعه‌ها و Intent ها
فصل چهارم: آشنایی با رابط کاربری Android
فصل پنجم: طراحی رابط کاربری شما با نماها
فصل ششم: نمایش تصاویر و منوها با نماها
فصل هفتم: ماندگاری داده‌ها
فصل هشتم: تأمین‌کنندگان محتوا
فصل نهم: پیام‌رسانی
فصل دهم: خدمات مکان‌محور
فصل یازدهم: شبکه
فصل دوازدهم: توسعه سرویس‌های Android
پیوست: پاسخ تمرینات

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برنامه‌نویسی Android با Android Studio
نویسنده
مترجمآیدا محسنی، آروین ملکی
ناشر چاپی وینا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات433
زبانفارسی
شابک978-964-8816-61-7
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب برنامه‌نویسی Android با Android Studio

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب برنامه‌نویسی Android با Android Studio

برای دریافت کتاب برنامه‌نویسی Android با Android Studio و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.