معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی مدیریت برای رسیدن به نتایج

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی مدیریت برای رسیدن به نتایج
قیمت:
۲۱۰۰۰ ۱۰,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مدیریت برای رسیدن به نتایج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مدیریت برای رسیدن به نتایج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی مدیریت برای رسیدن به نتایج

خلاصه کتاب صوتی مدیریت برای رسیدن به نتایج اثری از تاد دوت، مدرس، سخنران و نویسنده‌ی نام‌آشنای حوزه‌های موفقیت و کسب‌وکار است. دوت در این کتاب از رمز و رازهای موفقیت تجارت‌های کوچک و بزرگ می‌گوید و مخاطبان خود را راهنمایی می‌کند تا با به‌کارگیری استراتژی‌های هوشمندانه‌ای که مطرح کرده است، به نتایج درخشان دست پیدا کنند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی مدیریت برای رسیدن به نتایج

اگر قصد دارید به مدیری فوق‌العاده تبدیل شوید که نتایج شگفت‌انگیزی در کارنامه‌ی حرفه‌ای خود دارد پیش از هر چیز نیاز دارید تا از قوانین مدیریت و رهبری آگاه شوید. تاد دوت (Todd Dewett) در کتاب صوتی مدیریت برای رسیدن به نتایج (Managing For Results) از چنین قوانینی صحبت کرده است و به شما نشان می‌دهد چگونه با تغییر ذهنیت، انگیزه و مسئولیت‌پذیری را در خود و کارکنان‌تان افزایش دهید و با اتخاذ تصمیم‌های مهم، به موفقیتی پایدار و ماندگار دست پیدا کنید.

تاد دوت در خلاصه کتاب صوتی مدیریت برای رسیدن به نتایج بر سه حوزه‌ی کلیدی تمرکز دارد: انگیزه، تغییرات مثبت و تصمیم‌گیری. او که بیشتر دوران حرفه‌ای خود را صرف کمک به مدیران و صاحبان مشاغل در شناخت و درک معنای یک رهبر کارآمد و مؤثر کرده است، در این کتاب سازوکارهایی مفید و مختصر را برای چگونگی هدایت یک مجموعه در عمل را ارائه کرده است.

چگونگی ترغیب کارمندان به مسئولیت‌پذیری و پاسخ‌گویی درباره‌ی اعمال و اقدامات‌شان، خلق فضایی سالم و انگیزه‌بخش برای کارکنان، شیوه‌ی برخورد صحیح با افراد چالش‌برانگیز، تعارضات و موقعیت‌های تنش‌زا، تفویض اختیار و به‌کارگیری ظرفیت‌های منحصربه‌فرد نیروهای سازمان و... از مطالبی است که تاد دوت در خلاصه کتاب صوتی مدیریت برای رسیدن به نتایج به آن پرداخته است. به باور او برای آن‌که یک فرد به مدیری عالی تبدیل شود، به مهارت‌های بسیاری از جمله مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، نیاز مبرم دارد اما پیش‌نیاز تمامی این مهارت‌ها یک قابلیت مهم است و آن چیزی نیست جز «ذهنیت نتیجه‌محور». برای دستیابی به چنین ذهنیتی یک مدیر می‌بایست به مدیریت و فرایندهای آن بسیار علاقه‌مند باشد، برای خود و تیم همراهش استانداردهای بالا در نظر بگیرد و آموزش و تمرین را به بخشی دائمی از فعالیت‌های روزانه‌ی سازمانش تبدیل کند، از بوروکراسی فاصله بگیرد، انعطاف‌پذیر باشد و آمادگی این را داشته باشد که در مواردی، قوانین تثبیت‌شده را تغییر دهد، او همچنین، علاوه بر نیازهای خود و سازمانش، لازم است نیازهای شرکا و مشتریان را نیز درک نماید، روحیه‌ی مشارکت و همکاری را در خود پرورش دهد و انگیزه‌ی بسیاری برای پیشرفت داشته باشد.

شاید به باور بسیاری رصد عملکرد کارکنان وظیفه‌ی اصلی یک مدیر است اما در فضای رقابتی بازارهای امروزی، یک مدیر می‌تواند با عملکرد خود، به الگویی برای کارکنانش تبدیل شود تا از او بیاموزند و عملکرد خود را بهبود بخشند؛ امری که با حضور در سمینارهای مختلف و شرکت در دوره‌های آموزشی متعدد و همین‌طور با صحبت و هم‌فکری با دیگر مدیران میسر می‌شود.

در خلاصه کتاب صوتی مدیریت برای رسیدن به نتایج می‌شنویم که مدیری با عملکرد بالا می‌بایست از اصول رهبری درک عمیقی داشته باشد. تاد دوت در این کتاب به مخاطبانش می‌آموزد چگونه مهم‌ترین تصمیمات را به بهترین شیوه و در کوتاه‌ترین زمان لازم اتخاذ کنند، استراتژی‌های کارآمد مدیریتی را به کار بگیرند، نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی نمایند و با ارزیابی مرحله‌به‌مرحله‌ی نتایج خود، در بهبود و ارتقای بهره‌وری خود و تیم‌شان بکوشند.

خلاصه کتاب صوتی مدیریت برای رسیدن به نتایج را به کوشش شادن پژواک و با خوانش محسن زرآبادی پور می‌شنوید.

خلاصه کتاب صوتی مدیریت برای رسیدن به نتایج برای چه کسانی مناسب است؟

خلاصه کتاب صوتی مدیریت برای رسیدن به نتایج برای مدیران، کارآفرینان، صاحبان مشاغل نوپا، مشاوران و دیگر فعالان این حوزه مطالبی آموزنده و جالب‌توجه در بر دارد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی مدیریت برای رسیدن به نتایج می‌شنویم

من عاشق این جمله‌ی قدیمی‌ام که می‌گه باید از شرایط موجود بیشترین استفاده رو ببرید. می‌تونید برای درک این ایده، به نیمه‌ی خالی لیوان نگاه کنید و تأسف بخورید که تیم‌تون به‌جای عالی‌بودن فقط خوبه یا می‌تونید از نکته‌هایی که بهتون می‌گم استفاده کنید و چشم‌اندازی از نیمه‌ی پر لیوان داشته باشید.

وظیفه‌ی شما اینه که تشخیص بدید چه‌طور از چیزی که دارید، بیشترین استفاده رو ببرید. برای این بحث‌مون هم فرض می‌کنیم که شما اهداف استوار، کارمندانی با مهارت و جایگاه درست و منابع کافی دارید. با فرض این‌که تمام این‌ها درست باشند سه رویکرد اضافه وجود داره تا بیشتر از گروه‌تون استفاده کنید. استفاده از روش‌های مدیریت زمان گروهی، آگاهی از زمان تغییر کار و درک گسترش نیروی کار...

برای حداکثرسازی توانایی‌های خودتون و تیم‌تون نیاز دارید که کارهای کم‌اهمیت‌تون رو بشناسید و حذف‌شون کنید. می‌تونید از منابع خارجی به دست‌شون بیارید. به‌طور خودکارشون کنید یا به دیگران محول‌شون کنید. چیزهایی مثل جمع‌آوری داده‌ها، پر کردن گزارش‌ها یا حتی ایجاد ارائه‌ها یا گزارشات ساده می‌تونند توسط شخص دیگه‌ای انجام بشوند تا شما بتونید روی کارهای مهم‌تری تمرکز کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
قسمت اول
3 دقیقه
قسمت دوم
5 دقیقه
قسمت سوم
4 دقیقه
قسمت چهارم
5 دقیقه
قسمت پنجم
5 دقیقه
قسمت ششم
5 دقیقه
قسمت هفتم
4 دقیقه
قسمت هشتم
4 دقیقه
قسمت نهم
5 دقیقه
قسمت دهم
5 دقیقه
قسمت یازدهم
5 دقیقه
قسمت دوازدهم
5 دقیقه
قسمت سیزدهم
5 دقیقه
قسمت چهاردهم
5 دقیقه
قسمت پانزدهم
5 دقیقه
قسمت شانزدهم
5 دقیقه
قسمت هفدهم
5 دقیقه
قسمت هجدهم
5 دقیقه
قسمت نوزدهم
3 دقیقه
قسمت بیستم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی مدیریت برای رسیدن به نتایج
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
۲۱۰۰۰ ۱۰,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی مدیریت برای رسیدن به نتایج

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی مدیریت برای رسیدن به نتایج و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.