معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی ده مهارت بازاریابی دیجیتال برای افزودن به رزومه‌تان

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی ده مهارت بازاریابی دیجیتال برای افزودن به رزومه‌تان
قیمت:
۲۰,۲۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ده مهارت بازاریابی دیجیتال برای افزودن به رزومه‌تان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ده مهارت بازاریابی دیجیتال برای افزودن به رزومه‌تان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی ده مهارت بازاریابی دیجیتال برای افزودن به رزومه‌تان

خلاصه کتاب صوتی ده مهارت بازاریابی دیجیتال برای افزودن به رزومه‌تان نوشته‌ی رایان دیس و راس هنبری، یکی از مجموعه‌ی کتاب‌های «دامیز» است که به‌طور خلاصه و مفید، تعدادی از مهارت‌های مفید و ضروری مرتبط با بازاریابی دیجیتال را به شما آموزش می‌دهد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی ده مهارت بازاریابی دیجیتال برای افزودن به رزومه‌تان

بازاریابی دیجیتال از جمله مشاغلی است که امروزه نامش را در میان شغل‌های پرطرفدار و البته پردرآمد زیاد می‌شنویم. با توجه به فراگیری استفاده از ابزارهای تکنولوژی در میان مردم، لزوم استفاده از این ابزارها برای امور تبلیغاتی و فروش بیشتر محصولات و خدمات، بیش از پیش احساس می‌شود. اغلب صاحبان کسب‌وکار این نیاز را درک کرده‌اند و به همین خاطر است که بازاریابی دیجیتال علی‌رغم نوظهور بودنش، سهم پررنگی در بازار کار دارد. اگر شما نیز علاقه دارید در این صنعت مشغول به کار شوید، می‌توانید از خلاصه کتاب صوتی ده مهارت بازاریابی دیجیتال برای افزودن به رزومه‌تان که بخشی از کتاب بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing For Dummies) نوشته‌ی رایان دیس (Ryan Deiss) و راس هنبری (Russ Henneberry) است استفاده کنید و ده مهارت مهم در این حوزه را یاد بگیرید تا بتوانید آن‌ها را به رزومه‌ی شغلی خود اضافه کنید.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی ده مهارت بازاریابی دیجیتال برای افزودن به رزومه‌تان

یکی از مواردی که در خلاصه کتاب صوتی ده مهارت بازاریابی دیجیتال برای افزودن به رزومه‌تان، از آن نام برده می‌شود، بازاریابی محتواست. امروزه صاحبان کسب‌وکار این موضوع را فهمیده‌اند که تبلیغات موثر دیگر مانند گذشته صرفاً با معرفی دهان به دهان یا بالا بودن کیفیت محصول پیش نمی‌رود. مشتریان حال حاضر چیزی بیش از یک محصول باکیفیت می‌خواهند. اینکه مدیران فکر کنند چون محصول باکیفیت و یا خوش‌قیمتی ارائه کرده‌اند، بخش اعظم راه را رفته‌اند و دیگر نیازی به تلاش ندارند، اشتباه محض است. مشتریان امروزه به دنبال این هستند که بخشی از هویتشان را نیز در برند شرکت مربوطه پیدا کنند و همچنین در مسیر هدفمند مسئولیت‌های اجتماعی کمپانی خود را بخشی از این کار مفید ببینند.

شاید فکر کنید این انتظارات کمی دور از ذهن است و اصلاً خرید یک محصول ساده چرا باید این‌قدر پیچیدگی پیدا کند؟ مسئله این است که بازار امروز به حدی اشباع‌شده و رقابتی است که دیگر عرضه‌ی یک محصول صرفاً باکیفیت جزو حداقل‌هاست و حالا مشتریان برای انتخاب نیاز به عوامل دیگری دارند تا به آن‌ها جهت دهند. اینجاست که بازاریابی محتوا وارد میدان می‌شود تا آنچه را که شما برای مشتریانتان برنامه‌ریزی کرده‌اید، به معرض نمایش درآورد. بازاریابی محتوا که در این کتاب نیز به آن پرداخته می‌شود، یکی از ستون‌های اصلی تبلیغات است که طرز فکر و شخصیت برندها را به مشتریان معرفی می‌کند.

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی یکی دیگر از موضوعاتی است که در خلاصه کتاب صوتی ده مهارت بازاریابی دیجیتال برای افزودن به رزومه‌تان، به آن پرداخته می‌شود. با توجه به اقبال بلندی که این شبکه‌ها در میان مردم دارند، واضح است که به یکی از اصلی‌ترین تریبون‌های هر برند تبدیل می‌شوند تا از آن به‌عنوان بستری برای تبلیغات و تعامل با مخاطبانش استفاده کند. یکی از وظایف هر دیجیتال مارکتر این است که درمورد این فضا بداند و توانایی تحلیل آن را داشته باشد.

بازاریابان محتوا از طرفی باید به تکنیک‌هایی که باعث بالا رفتن تعداد بازدید از محتوا در بسترهای گوناگون می‌شود نیز اشراف داشته باشند. جذب ترافیک برای سایت، تکنیک‌های منحصربه‌فرد خودش را دارد که در خلاصه کتاب صوتی ده مهارت بازاریابی دیجیتال برای افزودن به رزومه‌تان نوشته‌ی رایان دیس و راس هنبری درباره‌ی آن خواهید شنید.

این خلاصه کتاب کاری از نشر صوتی نوار و انتشارات آوند دانش است. این اثر را با ترجمه‌ی سینا عمرانلو و گویندگی سحر بیرانوند می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) آثاری خوش‌خوان، ساده و روان در حیطه‌های گوناگون هستند. این مجموعه آثار نخستین‌بار در اواخر دهه‌ی بیستم به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان با مباحث مربوط به کامپیوتر روانه‌ی بازار نشر شدند؛ اما امروزه مجموعه کتاب‌های دامیز طیف گسترده‌ای از موضوعات را در بر می‌گیرند: از خودسازی و موفقیت فردی گرفته، تا ایجاد کسب‌وکار تازه، مذهب و بهبود تغذیه.

تاکنون بیش از دو هزار عنوان از این مجموعه در سرتاسر دنیا ترجمه شده و به انتشار رسیده است. در ایران نیز نشرهای گوناگونی به ترجمه‌ی سری کتاب‌های دامیز اقدام کرده‌اند. از انتشارات نسل نواندیش گرفته تا انتشارات آوند دانش. گفتنی است نسخه‌ی صوتی و متنی بسیاری از این عناوین در وب‌سایت و اپلیکیشن کتابراه موجود است.

بد نیست بدانید کلمه‌ دامیز (Dummies) در زبان انگلیسی به معنای خنگ‌هاست و در زبان فارسی این مجموعه «به زبان آدمیزاد» نیز شهرت دارد.

خلاصه کتاب صوتی ده مهارت بازاریابی دیجیتال برای افزودن به رزومه‌تان برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به یادگیری دیجیتال مارکتینگ، از مخاطبان اصلی این کتاب به شمار می‌روند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی ده مهارت بازاریابی دیجیتال برای افزودن به رزومه‌تان می‌شنویم

خبرنگاران برند که گاهی با عنوان گزارشگران شرکتی هم از آنان یاد می‌شود، در ساخت انواع محیط‌های چندرسانه‌ای، برای ارتباط دادن ارزش برند با مشتریان تخصص دارند. می‌توانید به این کار به دید یک عملیات خبرگزاری درون‌خانه‌ای نگاه کنید، با این تفاوت که این اخبار، با هدف به دست آوردن مخاطبان و فروش به کار می‌رود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
47 دقیقه
ده مهارت بازاریابی دیجیتال
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی ده مهارت بازاریابی دیجیتال برای افزودن به رزومه‌تان
نویسنده،
مترجمسینا عمرانلو
راویسحر بیرانوند
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی ده مهارت بازاریابی دیجیتال برای افزودن به رزومه‌تان

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی ده مهارت بازاریابی دیجیتال برای افزودن به رزومه‌تان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.