معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی تحلیل آمار سایت در بازاریابی دیجیتال

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی تحلیل آمار سایت در بازاریابی دیجیتال
قیمت:
۲۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تحلیل آمار سایت در بازاریابی دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تحلیل آمار سایت در بازاریابی دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی تحلیل آمار سایت در بازاریابی دیجیتال

خلاصه کتاب صوتی تحلیل آمار سایت در بازاریابی دیجیتال نوشته‌ی رایان دیس و راس هنبری، یک جلد دیگر از مجموعه کتاب‌های «دامیز» است که به شکل کوتاه و مختصر، نحوه‌ی تحلیل آمار کمپین‌ها را آموزش می‌دهد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی تحلیل آمار سایت در بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال امروزه به مهم‌ترین بخش بازاریابی برای هر برند و کسب‌وکاری بدل شده. کسب‌وکارهای مختلف تلاش می‌کنند تا هر روز از طریق فضای مجازی با مخاطبانشان در ارتباط باشند و از این طریق، تبلیغ محصولات و خدماتشان را به آن‌ها عرضه کنند. از همین رو هرروزه کمپین‌های تبلیغاتی متعددی برای برندهای مختلف در جریان است که هر کدام با هدف خاصی انجام می‌شوند. آنچه در این میان اهمیت دارد، رصد کردن نتیجه‌ی این کمپین‌ها برای تصحیح تصمیمات بازاریابی برند در آینده است تا بودجه به بهترین و موثرترین شکل ممکن برای این کار هزینه شود و از هدررفت آن در بخش‌هایی که اثربخشی لازم را ندارند جلوگیری شود.

ابزارهای مختلفی وجود دارند که بازاریابان دیجیتال یا همان دیجیتال مارکترها، به واسطه‌ی آن‌ها جزئیات و ریز اطلاعات هر کمپین و حرکات مشتریان را رصد می‌کنند و با تحلیل این داده‌ها، درمورد موارد مختلف تصمیم‌گیری می‌کنند. گوگل آنالایتیکس یکی از همین ابزارهای منحصربه‌فرد است که از طریق فیلترهای متعددی که برای دریافت اطلاعات مختلف در اختیار کاربر قرار داده، به او امکان دسترسی به طیف گسترده‌ای از داده‌های مفید را می‌دهد که هر کدام نشان‌دهنده‌ی ابعاد خاصی از رفتار مشتریان هستند. یکی از مواردی که در خلاصه کتاب صوتی تحلیل آمار سایت در بازاریابی دیجیتال توضیح داده شده، نحوه‌ی اعمال همین ابزارها و تحلیل داده‌های حاصل از گوگل آنالایتیکس است. این کتاب صوتی کاری مشترک از دو نویسنده، رایان دیس و راس هنبری است.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی تحلیل آمار سایت در بازاریابی دیجیتال

خلاصه کتاب صوتی تحلیل آمار سایت در بازاریابی دیجیتال کاری از نشر صوتی نوار و انتشارات آوند دانش است. سینا عمرانلو مترجم این اثر بوده و شما آن را با صدای سحر بیرانوند می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) آثاری خوش‌خوان، ساده و روان در حیطه‌های گوناگون هستند. این مجموعه آثار نخستین‌بار در اواخر دهه‌ی بیستم به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان با مباحث مربوط به کامپیوتر روانه‌ی بازار نشر شدند؛ اما امروزه مجموعه کتاب‌های دامیز طیف گسترده‌ای از موضوعات را در بر می‌گیرند: از خودسازی و موفقیت فردی گرفته، تا ایجاد کسب‌وکار تازه، مذهب و بهبود تغذیه.

تاکنون بیش از دو هزار عنوان از این مجموعه در سرتاسر دنیا ترجمه شده و به انتشار رسیده است. در ایران نیز نشرهای گوناگونی به ترجمه‌ی سری کتاب‌های دامیز اقدام کرده‌اند. از انتشارات نسل نواندیش گرفته تا انتشارات آوند دانش. گفتنی است نسخه‌ی صوتی و متنی بسیاری از این عناوین در وب‌سایت و اپلیکیشن کتابراه موجود است.

بد نیست بدانید کلمه‌‌ی دامیز (Dummies) در زبان انگلیسی به معنای خنگ‌هاست و در زبان فارسی این مجموعه «به زبان آدمیزاد» نیز شهرت دارد.

خلاصه کتاب صوتی تحلیل آمار سایت در بازاریابی دیجیتال برای چه کسانی مناسب است؟

اگر قصد آشنایی با ابزارهای تحلیل داده‌های کمپین‌های دیجیتال را دارید،‌ این خلاصه کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی تحلیل آمار سایت در بازاریابی دیجیتال می‌شنویم

برای به دست آوردن اطلاعات دقیق‌تر و کاربردی‌تر می‌توانید مقادیر UTM را ضمیمه‌ی لینک‌هایی کنید که در اینترنت به اشتراک می‌گذارید. UTM، سامانه‌ی رهگیری پیوسته، یک تگ ردیابی است که به URL، مکان‌یاب منبع یکسان متصل می‌شود.سیستم UTM به کاربران امکان نشانه‌گذاری هایپرلینک‌ها را می‌دهد تا بتوان مکان هر بازدیدکننده را پیدا کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
49 دقیقه
تحلیل آمار سایت
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی تحلیل آمار سایت در بازاریابی دیجیتال
نویسنده،
مترجمسینا عمرانلو
راویسحر بیرانوند
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی تحلیل آمار سایت در بازاریابی دیجیتال

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی تحلیل آمار سایت در بازاریابی دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.