معرفی و دانلود کتاب یادگیری و کنترل حرکتی از نظریه تا عمل - جلد اول

عکس جلد کتاب یادگیری و کنترل حرکتی از نظریه تا عمل - جلد اول
قیمت:
۱۱۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یادگیری و کنترل حرکتی از نظریه تا عمل - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یادگیری و کنترل حرکتی از نظریه تا عمل - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یادگیری و کنترل حرکتی از نظریه تا عمل - جلد اول

مطالعه و بررسی حرکت انسان و اصول آن شاید در نگاه اول بیهوده به‌نظر برسد؛ اما می‌تواند زندگی را بسیار ساده‌تر کند. این موضوع همان چیزی است که در کتاب یادگیری و کنترل حرکتی از نظریه تا عمل - جلد اول اثر دکتر ویلیام اچ ادواردز مطرح می‌شود. در این کتاب توضیحاتی را درباره‌ی مفاهیم کنترل حرکتی و نظریه‌های مختلف پیرامون آن خواهید خواند.

درباره‌ی کتاب یادگیری و کنترل حرکتی از نظریه تا عمل - جلد اول

کتاب یادگیری و کنترل حرکتی از نظریه تا عمل - جلد اول (Motor Learning and Control: from theory to practice) اثر دکتر ویلیام اچ ادواردز (William H. Edwards) بهترین اطلاعات درباره‌ی کنترل حرکتی و یادگیری آن را به مخاطبان آموزش می‌دهد. نویسنده در فصل‌های ابتدایی این کتاب از اهمیت و کاربردهای کنترل حرکتی در حوزه‌ی سلامت صحبت می‌کند. از آن جایی که بررسی حرکت‌شناسی انسان نتایج بسیار مهمی در علوم مختلف مانند عصب‌شناسی، روانشناسی شناختی، مطالعات رشد، هنرهای نمایشی و مهندسی پزشکی دارد،‌ مطالعه‌ی این اثر نیز اهمیت یافته است.

دکتر ویلیام اچ ادواردز در کتاب خود نظریه‌های مختلف در زمینه حرکت‌شناسی را مطرح کرده و به نقد و بررسی هر یک می‌پردازد. او تلاش می‌کند با زیر ذره‌بین قراردادن نظریه‌های مختلف، به دیدگاه جامع و کاملی در این حوزه دست پیدا کند. دو نظریه‌ی سیستم‌های پویا و پردازش اطلاعات بر پایه‌ی شناخت از مهم‌ترین نظریه‌های معاصر در زمینه‌ی حرکت‌شناسی هستند که نویسنده در کتاب یادگیری و کنترل حرکتی از نظریه تا عمل - جلد اول آن‌ها را از صفر تا صد بررسی می‌کند. این کتاب جامع و کاربردی در دوازده فصل تالیف شده و هر فصل به یکی از موضوعات اساسی و مهم کنترل حرکتی می‌پردازند.

با مطالعه‌ی کتاب حاضر می‌توانید اصول پایه و اساسی را درباره‌ی این مبحث بیاموزید و در ادامه به شکل کاربردی از آن‌ها استفاده کنید. این کتاب را سید کاظم موسوی ساداتی ترجمه کرده و نشر حتمی ناشر تخصصی کتاب‌های ورزشی چاپ و منتشر کرده است.

کتاب یادگیری و کنترل حرکتی از نظریه تا عمل - جلد اول بیشتر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به حوزه‌ی ورزش و تربیت بدنی علاقه دارید یا در این زمینه فعالیت می‌کنید،‌ کتاب حاضر برای شما مناسب است.

در بخشی از کتاب یادگیری و کنترل حرکتی از نظریه تا عمل - جلد اول می‌خوانیم

یادگیری حرکتی مطالعه فرایندهایی درگیر در اکتساب مهارت‌های حرکتی و متغیرهایی می‌شود که یادگیری مهارت‌ها را تسهیل کرده یا مهار می‌کنند. مهارت‌های حرکتی قابلیت‌های حرکتی هستند که بیشتر تحت تاثیر یادگیری بوده و کمتر از طریق رشد و نمو طبیعی بدست می‌آیند. افراد چگونه مهارت‌ها را فرا می‌گیرند؟ چرا فراگیری بعضی از مهارت‌ها سخت‌تر از بعضی دیگر است؟ بهترین راه آموزش یک مهارت به یک شخص چیست؟ بهترین راه برای یادآوری مهارت‌هایی که در اثر آسیب یا بیماری فراموش شده‌اند چیست؟

بسیاری از عوامل در یادگیری مهارت‌های حرکت تاثیر دارند، اما آن را می‌شود به سه دسته مجزا طبقه‌بندی کرد. این دسته‌ها شامل: 1. سطح فراگیر 2. نوع مهارت 3. سطح مهارت. همه این سه عامل نقش قابل توجهی را در فراگیری مهارت‌های حرکتی بازی می‌کنند. همچنین تحلیل جنبه‌های دیگر از قبیل تفاوت‌های فردی فراگیران از قبیل سن، جنسیت، وضعیت فیزیکی، هوش، شخصیت‌های روان‌شناختی، سطح مهارت‌های موجود و تجارب قبلی می‌باشد. افراد در شرایط متفاوت از روش‌های مختلف آموزشی بهره می‌برند. یک روش تدریس آموزشی باید بر اساس موقعیت‌های مختلف باشد. مهارت‌های متفاوت از طریق طرح‌های تمرینی و آموزشی مختلفی آموزش داده می‌شوند که چگونگی این تفاوت‌ها و طبقه‌بندی این مهارت‌ها به دسته‌های منسوب به تغییرات برای پیش‌زمینه‌های طرح آموزشی موثر مهم هستند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مقدمه
فصل دوم: مهارت حرکتی چیست
فصل سوم: مفاهیم عصب‌شناسی حرکات انسان
فصل چهارم: دیدگاه‌های نظری
فصل پنجم: یادگیری مهارت‌های حرکتی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یادگیری و کنترل حرکتی از نظریه تا عمل - جلد اول
نویسنده
مترجمسید کاظم موسوی ساداتی
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات203
زبانفارسی
شابک978-600-355-453-5
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب یادگیری و کنترل حرکتی از نظریه تا عمل - جلد اول

برای دریافت کتاب یادگیری و کنترل حرکتی از نظریه تا عمل - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.