معرفی و دانلود کتاب گلبرگ فارسی هفتم

عکس جلد کتاب گلبرگ فارسی هفتم
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ فارسی هفتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ فارسی هفتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ فارسی هفتم

کتاب گلبرگ فارسی هفتم، نوشته‌ی محمد مفتاحی و زهرا طهماسبی نمینی، منبعی کمک‌آموزشی است که با جمع‌آوری نمونه‌سؤالات طبقه‌بندی‌شده بر اساس دروس کتاب، گنجینه‌ای از سؤالات را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب گلبرگ فارسی هفتم

کتاب گلبرگ فارسی هفتم نوشته‌ی محمد مفتاحی و زهرا طهماسبی نمینی منبع کمک‌آموزشی جامع، اما مختصری است که علاوه بر ارائه‌ی مجموعه‌ای از نمونه‌سوالات طبقه‌بندی‌شده، راهی ساختارمند و منظم نیز برای یادگیری و مطالعه‌ی درس فارسی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد.

درس فارسی به سبب تنوع حوزه‌های محتوایی و زیاد بودن حجم مطالب، درسی دشوار و بعضاً سردرگم‌کننده برای دانش‌آموزان به حساب می‌آید. آنان غالباً نمی‌دانند که چگونه باید با این درس مواجه شوند و برای آزمون‌ها فارسی بخوانند. کتاب گلبرگ فارسی هفتم با طبقه‌بندی حوزه‌های محتوایی کتاب درسی، و ارائه‌ی بارم‌بندی حوزه‌های مختلف کتاب، ساختاری کلی به دانش‌آموزان ارائه کرده است تا بتوانند به راحتی مطالب را بخوانند و بیاموزند.

کتاب گلبرگ فارسی هفتم در چهار بخش درسنامه، نمونه‌سوالات، پاسخنامه و آزمون‌های جامع ترتیب داده شده است. نمونه‌سوالات هر فصل، در شکل‌های متفاوتی از جمله چهارگزینه‌ای، جاخالی، صحیح و غلط، تشریحی و... طراحی شده‌اند. پاسخ به سوالات امتحانی هر درس به دانش‌آموز کمک می‌کند تا میزان یادگیری خود را بسنجد و اطلاعات دریافت‌شده را در ذهنش عمق بخشد. ضمن اینکه با مدل سوالات نیز آشنا خواهد شد. در پایان کتاب، چند دوره آزمون جامع نوبت اول و دوم در اختیار دانش‌آموز قرار داده شده که او را با فضای سوالات امتحانات جامع آشنا می‌کند و برای مرور شب امتحان بسیار مناسب است. پاسخ‌نامه‌ی نمونه‌سوالات و آزمون‌ها نیز در این کتاب به دانش‌آموز ارائه شده است.

کتاب گلبرگ فارسی هفتم نوشته‌ی محمد مفتاحی و زهرا طهماسبی نمینی، به همت انتشارات گل‌واژه به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی گلبرگ انتشارات گل‌واژه

گلبرگ مجموعه کتاب‌هایی کمک‌آموزشی از انتشارت گل واژه است که قرار است به دانش آموزان کمک کند درس‌ها را بهتر مرور کنند و برای امتحانات نهایی‌شان آماده شوند. هر کتاب گلبرگ به یکی از دروس تحصیلی اختصاص دارد و متشکل از درس‌نامه‌ای مختصر و فشرده، آزمون‌های تشریحی، پاسخنامه و سؤالات آمادگی امتحانات پایان‌ترم است. این مجموعه درس‌های تمام مقاطع، از تا دبیرستان را در برمی‌گیرد.

کتاب گلبرگ فارسی هفتم برای چه کسانی مناسب است؟

این منبع کمک‌آموزشی برای دانش‌آموزان پایه‌ی هفتم مناسب است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ فارسی هفتم
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات57
زبانفارسی
شابک978-600-337-311-2
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گلبرگ فارسی هفتم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ فارسی هفتم

برای دریافت کتاب گلبرگ فارسی هفتم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.