معرفی و دانلود کتاب گلبرگ ریاضی هفتم

عکس جلد کتاب گلبرگ ریاضی هفتم
قیمت:
۳۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ ریاضی هفتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ ریاضی هفتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ ریاضی هفتم

کتاب گلبرگ ریاضی هفتم تألیف حامد اصلانی، درس ریاضی را به شکل خلاصه و مختصر و مفید مرور می‌کند و نکات مهم و امتحانی آن را توضیح می‌دهد. این کتاب کمک‌آموزشی نمونه سؤالاتی طبقه‌بندی‌شده و اختصاصی و پاسخ‌نامه‌هایی تشریحی دارد و چند آزمون آمادگی جامع طراحی کرده که امتحانات پایان‌ترم اول و دوم را برای دانش‌آموز شبیه‌سازی می‌کند.

درباره‌ی کتاب گلبرگ ریاضی هفتم

ریاضی از جمله درس‌های مهم دوران تحصیل به شمار می‌رود که نقش زیادی در رشد فکری و تحلیلی کودکان و نوجوانان دارد. اما خیلی از بچه‌ها در این درس دچار مشکل هستند و نمی‌توانند به‌خوبی آن را درک کنند. از طرف دیگر، هر چه سال تحصیلی بالاتر می‌رود، این درس هم پیچیده‌تر شده و مباحث دشوارتری در آن مطرح می‌شود. بنابراین اگر دانش‌آموز در مقاطع پایین‌تر نتواند به‌خوبی آن را یاد بگیرد و مبانی آن را بیاموزد، در سال‌های آتی هم دچار مشکل خواهد شد. به خاطر همین بسیاری استفاده از کتاب‌های کمک‌آموزشی را پیشنهاد می‌دهند. کتاب گلبرگ ریاضی هفتم تألیف حامد اصلانی، ازجمله همین منابع است که به درس ریاضی مقطع هفتم اختصاص دارد. این کتاب درس‌نامه‌ای مختصر و فشرده از ریاضی ارائه می‌دهد که در آن نکات اصلی توضیح داده‌شده. درواقع هر آنچه دانش‌آموز باید بداند و یاد بگیرد را گردآوری کرده و به‌صورت خلاصه در دسترس قرار داده. ویژگی دیگر این راهنما این است که پس از هر مطلب، نمونه سؤالاتی اختصاصی نیز طراحی کرده است. این سؤالات طبقه‌بندی‌شده هستند و پاسخ‌نامه‌هایی تشریحی دارند تا دانش‌آموز بتواند درک بهتری از مطالب ارائه‌شده به دست آورد.

اهمیت درس ریاضی بیش از هر چیز، به خاطر نقش آن در خود زندگی است. ما در تمام طول زندگی به ریاضیات احتیاج داریم و به هر نحوی از آن استفاده می‌کنیم. بنابراین خیلی مهم است که اصول و قواعد بنیادین آن را به‌درستی بدانیم. در طول سال‌های تحصیلی، ریاضی پایه‌ی هفتم نقطه عطفی به‌حساب می‌آید، چون خیلی از مباحث پایه‌ای و ابتدایی این رشته در همین مقطع مطرح می‌شود. ضمن اینکه در مقاطع بعدی، همین مطالب ادامه پیدا کرده و بسط می‌یابند. به همین خاطر است که کارشناسان ریاضی این مقطع را مهم می‌دانند و معتقدند نباید آن را نادیده گرفت. کتاب گلبرگ ریاضی هفتم منبعی کاربردی و مفید برای آشنایی بیشتر با این درس و افزایش مهارت در آن است. حامد اصلانی در این کتاب علاوه بر درس‌نامه، آزمون‌هایی جامع نیز طراحی کرده که می‌توانند امتحانات نهایی را شبیه‌سازی کنند. این آزمون‌ها به دانش‌آموز کمک می‌کنند برای امتحانات پایان‌ترم اول و دوم آمادگی بیشتری کسب نمایند.

کتاب گلبرگ ریاضی هفتم را انتشارات گل واژه به چاپ رسانده است.

دربار‌ه‌ی مجموعه‌ی گلبرگ

گلبرگ مجموعه کتاب‌هایی کمک‌آموزشی از انتشارت گل واژه است که قرار است به دانش آموزان کمک کند درس‌ها را بهتر مرور کنند و برای امتحانات نهایی‌شان آماده شوند. هر کتاب گلبرگ به یکی از دروس تحصیلی اختصاص دارد و متشکل از درس‌نامه‌ای مختصر و فشرده، آزمون‌های تشریحی، پاسخنامه و سؤالات آمادگی امتحانات پایان‌ترم است. این مجموعه درس‌های تمام مقاطع، از ابتدایی تا دبیرستان را در برمی‌گیرد.

کتاب گلبرگ ریاضی هفتم برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب به دانش‌آموزان پایه‌ی هفتم پیشنهاد می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ ریاضی هفتم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات73
زبانفارسی
شابک978-600-337-584-0
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گلبرگ ریاضی هفتم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ ریاضی هفتم

برای دریافت کتاب گلبرگ ریاضی هفتم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.