معرفی و دانلود کتاب کار و تمرین ریاضی 2 یازدهم: رشته تجربی

عکس جلد کتاب کار و تمرین ریاضی 2 یازدهم: رشته تجربی
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین ریاضی 2 یازدهم: رشته تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین ریاضی 2 یازدهم: رشته تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کار و تمرین ریاضی 2 یازدهم: رشته تجربی

کتاب کار و تمرین ریاضی 2 یازدهم: رشته تجربی، منبعی برای یادآوری و مرور مطالبِ ریاضی 2 کلاس یازدهم تجربی است. سعید اکبرزاده میاندوآب، مولف این اثر، مفاهیم کتاب درسی را با زبان ساده‌ای بیان کرده‌ تا این مطالب در ذهن دانش‌آموزان ماندگار شود. با مطالعه‌ی این کتاب، می‌توانید در کنار تکلیف‌های معلم از درس ریاضی 2 کلاس یازدهم تجربی، تمرین‌های بیشتری انجام دهید و در گروه دانش‌آموزان برتر قرار بگیرید.

درباره‌ی کتاب کار و تمرین ریاضی 2 یازدهم: رشته تجربی

کتاب کار و تمرین ریاضی 2 یازدهم: رشته تجربی، منبعی تمرینی برای یادگیری نکته‌های آموزشیِ ریاضی 2 کلاس یازدهم تجربی به حساب می‌آید. سعید اکبرزاده، نویسنده‌ی کتاب، در این اثر تمرکز ویژه‌ای به تکرار و تمرین مطالب آموزشی برای ماندگاری بیشتر درس‌ها در ذهن دانش‌آموزان اختصاص داده است. کتاب حاضر، با روشی گام‌به‌گام نوشته شده است. گام نخست این کتاب به معرفی فصل و دستورالعمل آموزشی آن اختصاص دارد. به گفته‌ی نویسنده‌ی کتاب، دانش‌آموز باید اطلاعات خوبی از مبحثی که قرار است فرا بگیرد را در اختیار داشته باشد. این اطلاعات در شروع هر فصل یا درس‌های کتاب کار و تمرین ریاضی 2 یازدهم گنجانده شده است. با مطالعه‌ی این بخش، فضای ذهنی لازم برای یادگیری درس‌ها در ذهن دانش‌آموزان شکل می‌گیرد. دومین گام این کتاب به تمرین‌های ریاضی اختصاص دارد.

تمرین‌های کتاب کار و تمرین ریاضی 2 یازدهم: رشته تجربی در حالت‌های چهارگزینه‌ای، کامل کردنی، درست - نادرست، جورکردنی و پرسش‌ و تمرین مطرح شده است. کثرت این تمرین‌ها و انجام مستمر آن‌ها، ثبات یادگیری مطالب درسی را برای دانش‌آموزان به ارمغان می‌آورد. نویسنده برای تفهیم بهتر مطالب درسی، گام سوم این کتاب را «آموزش در حاشیه کتاب» در نظر گرفته است. مطالب آموزشی همراه با تمرین در قالب نکته، یادآوری و تعریف در حاشیه‌ی سوال‌های بخش تمرین‌ِ گام دوم کتاب قرار دارد. این رویکرد به یادگیری سریع مطلب مورد نظر کمک می‌کند. در گام چهارم مطالب آموزشی این کتاب با نمونه‌ی سوال‌هایی امتحانی پایان فصل روبه‌رو هستیم. این گام برای ارزیابی درک مفاهیم آموزشی و همچنین تشخیص نقاط ضعف دانش‌آموزان بسیار سودمند است. پرسش‌های گام چهارم کتاب کار و تمرین ریاضی 2 یازدهم، بارم‌بندی شده و سبک‌و‌سیاقی شبیه به امتحان‌های درسی دارد. دانش‌آموزان در حین پاسخ به پرسش‌های گام چهارم کتاب، حس‌و‌حال حضور در آزمون را تجربه می‌کنند.

مطالعه‌ی کتاب کار و تمرین ریاضی 2 یازدهم، توانمندی حل مسئله دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد. برای تقویت مهارت دانش‌آموزان در پاسخ به پرسش‌های دشوار، آزمون غنی‌سازی در این کتاب تعبیه شده است. هدف از این آزمون، توجه به تمایزهای فردی دانش‌آموزان است. آزمون‌ غنی‌سازیِ کتاب کار و تمرین ریاضی دارای تمرین‌هایی دشوار است که یادگیری دانش‌آموزان برای پاسخ به سوال‌های دشوار را در محک آزمایش قرار می‌دهد. این آزمون، پرسش‌هایی چهارگزینه‌ای دارد.

نویسنده‌ی کتاب کار و تمرین ریاضی 2 یازدهم، برای جلوگیری از انباشت مفاهیم آموزشی و دشوار شدن فراگیری آن‌ها، امتحاناتی را در گام ششم این کتاب در قالب چند فصل بر اساس بودجه‌بندی امتحانات ترم مدارس در نظر گرفته است. این آزمون، بارم‌بندی دارد و تسلط تجمیعی دانش‌‌آموزان بر مطالب آموزشی مختلف را افزایش می‌دهد. مطالب کتاب حاضر، خودآموز است. دانش‌آموزان برای صحتِ پاسخ‌های خود به تمرین‌های این کتاب باید به گام هفتم مراجعه کنند. پاسخنامه‌ای تشریحی از امتحانات پایان فصل، میان نوبت و پایان نوبت در این قسمت قرار دارد. پاسخ‌های کلیدی آزمون‌های غنی‌سازیِ کتاب نیز در گام هفتم این اثر تعبیه شده است.

انتشارات گل‌واژه، نشر و چاپ کتاب کار و تمرین ریاضی 2 یازدهم: رشته تجربی را بر عهده گرفته است.

کتاب کار و تمرین ریاضی 2 یازدهم: رشته تجربی برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم رشته‌ی تجربی که جویای روشی برای ماندگاری و تقویت آموخته‌های درس ریاضی 2 هستند، مخاطب اصلی کتاب کار و تمرین ریاضی 2 یازدهم: رشته تجربی به حساب می‌آیند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: هندسه تحلیلی و جبر
درس اول: هندسه تحلیلی
درس دوم: معادله درجه دوم و تابع درجه 2
درس سوم: معادلات گویا و معادلات رادیکالی
نمونه سوال امتحنی فصل اول
آزمون غنی‌سازی
فصل 2: هندسه
درس اول: ترسیم‌های هندسی
درس دوم: استدلال و قضیه تالس
درس سوم: تشابه مثلث‌ها
نمونه سوال امتحانی فصل دوم
آزمون غنی‌سازی
فصل 3: تابع
درس اول: آشنایی با برخی از انواع توابع
درس دوم: وارون یک تابع و تابع یک‌به‌یک
درس سوم: اعمال جبری روی توابع
نمونه سوال امتحنی فصل سوم
آزمون غنی‌سازی
فصل 4: مثلثات
درس اول: واحدهای اندازه‌گیری زاویه
درس دوم: روابط تکمیلی بین نسبت‌های مثلثاتی
درس سوم: توابع مثلثاتی
نمونه سوال امتحانی فصل چهارم
آزمون غنی‌سازی
آزمون نوبت اول
فصل 5: توابع نمایی و لگاریتمی
درس اول: تابع نمایی و ویژگی‌های آن
درس دوم: تابع لگاریتمی و ویژگی‌های آن
درس سوم: نمودارها و کاربردهای توابع نمایی ولگاریتمی
نمونه سوال امتحانی فصل پنجم
آزمون غنی‌سازی
فصل 6: حد و پیوستگی
درس اول: فرایندهای حدی
درس دوم: محاسبه حد توابع
درس سوم: پیوستگی
نمونه سوال امتحانی فصل ششم
آزمون غنی‌سازی
فصل 7: آمار و احتمال
درس اول: احتمال شرطی و پیشامدهای مستقل
درس دوم: آمار توصیفی
نمونه سوال امتحانی فصل هفتم
آزمون غنی‌سازی
آزمون نوبت دوم
پاسخ نمونه سوالات امتحانی
پاسخ آزمون غنی‌سازی
پاسخ آزمون نوبت اول
پاسخ آزمون نوبت دوم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کار و تمرین ریاضی 2 یازدهم: رشته تجربی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات153
زبانفارسی
شابک978-600-337-366-2
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کار و تمرین ریاضی 2 یازدهم: رشته تجربی

برای دریافت کتاب کار و تمرین ریاضی 2 یازدهم: رشته تجربی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.