معرفی و دانلود کتاب چگونه با دشمنان خود بجنگیم

عکس جلد کتاب چگونه با دشمنان خود بجنگیم
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه با دشمنان خود بجنگیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه با دشمنان خود بجنگیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه با دشمنان خود بجنگیم

کتاب چگونه با دشمنان خود بجنگیم حاصل تلاش منیژه ابهری در گردآوری جملات نغز و پرمعنای سان تزو فرمانده‌ی جنگی چین باستان است. شما در این کتاب 60 جمله‌ی حکمت‌آمیز از این فرمانده‌ی جاویدنام را خواهید آموخت.

درباره‌ی کتاب چگونه با دشمنان خود بجنگیم

اگر روزی این امکان فراهم بود تا مرده‌ای را از گور بیرون بکشید تا عصاره‌ی زندگی‌اش را به شما بگوید، شما چه کسی را انتخاب می‌کردید؟ انتخاب منیژه ابهری در کتاب چگونه با دشمنان خود بجنگیم، سان تزو، فرمانده‌ی نظامی چین باستان بوده است. توصیه‌های این فرمانده از دل یکی از کهن‌ترین تمدن‌های تاریخ بشری، هنوز هم که هنوز است، کاربرد دارد. مولف این کتاب جملات نقض و کاربردی از کتاب اصلی سان تزو «هنر جنگ» را انتخاب کرده است تا خواننده آن‌ها را نه در جنگی علنی، بلکه در مواجهه با سختی‌های زندگی به‌کار گیرد. درحقیقت، جملات گردآوری‌شده بیش از آنکه توصیف فنون رزمی و جنگی باشند، استراتژی‌هایی برای مدیریت موقعیت‌های دشوار زندگی هستند.

معرفی و دانلود کتاب چگونه با دشمنان خود بجنگیم

سان تزو، صاحب اصلی جملات کتاب، یکی از اثرگذارترین فیلسوفان و نویسندگان چین باستان است. در طول تاریخ بسیاری از سیاست‌مداران بزرگ از کتاب او بهره برده‌ و از وی تاثیر پذیرفته‌اند. آرای او به‌طور گسترده‌ای در شرق مورد پذیرش بودند؛ برای مثال، سامورایی‌ها و شوگان‌ها در ژاپن مجبور بودند تا تعلیمات سان تزو را فرابگیرند و افسران ویتنامی در ابتدای قرن بیستم ملزم به خواندن کتاب هنر جنگ بودند. سان تزو اکنون پس از قرن‌ها نه به‌عنوان یک فرمانده‌ی نظامی، بلکه به‌عنوان یک فیلسوف و متفکر شناخته می‌شود.

قابل‌انکار نیست که کتاب‌هایی شبیه به آنچه پیش روی شماست، بیش از آنکه به کتاب شباهت داشته باشند به یک مجموعه‌ی کوتاه از جملات انگیزشی می‌ماند. در نتیجه، خواندن آن به زمان خاصی نیاز ندارد و شما می‌توانید از آن برای غنی کردن اوقات فراغتتان استفاده کنید. در نظر اول ممکن است خواندن جملاتی از این دست بیهوده به‌نظر برسد اما واقعیت این است که بسیاری از این جملات تا ساعت‌ها ذهن شما را به خود مشغول نگاه می‌دارند و بر نگرشتان نسبت به زندگی اثر خواهند گذاشت، به‌خصوص آنکه «دشمن» در تفکر سان تزو، ممکن است تفاسیر مختلفی در زندگی شخصی شما داشته باشد. در یکی از حکمت‌های کوتاه این کتاب، تزو چنین توصیه می‌کند:‌ «منضبط و باآرامش منتظر پیدایش ناآرامی و بی‌نظمی در دشمن بمانید - خوددار بودن هنر است».

این کتاب به کوشش نشر نیلفام به چاپ رسیده است.

کتاب چگونه با دشمنان خود بجنگیم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر نیاز به جملاتی الهام‌بخش یا راهکارهایی راهبردی برای مدیریت زندگی‌تان دارید، این کتاب کوتاه و مختصر گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود.

در بخشی از کتاب چگونه با دشمنان خود بجنگیم می‌خوانیم

سود و زیان هر کاری را هم‌زمان بسنجید و سپس تصمیم بگیرید. اگر توقع شما از دستاوردهای احتمالی بدین سان آبدیده شود، آن‌گاه می‌توانید بخش‌های اساسی برنامه‌تان را محقق کنید. از سوی دیگر، اگر در میانه‌ی دشواری‌ها همواره آماده‌ی قاپیدن فرصت‌ها باشید، می‌توانید خود را از بدبیاری برهانید.

منضبط و باآرامش منتظر پیدایش ناآرامی و بی‌نظمی در دشمن بمانید - خوددار بودن هنر است.

آن‌ها که به مزیت‌های گوناگونی تاکتیک‌ها در برابر دشمن آگاهند، در راه پیروزی گام برمی‌دارند. دیگران هرچند دانش بسیار داشته باشند، نمی‌توانند دانسته‌هایشان را در کار آورند.

هنر جنگ این است که نه بر احتمال حمله نکردن دشمن که بر آمادگی خودتان در رویارویی با او تکیه کنید.

بی پروایی، ترسویی، شتاب‌زدگی و غرور در جنگ به شکست شما می‌انجامد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه با دشمنان خود بجنگیم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نیلفام
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات70
زبانفارسی
شابک978-600-9522-03-3
موضوع کتابکتاب‌های راه و رسم زندگی، کتاب‌های علوم نظامی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه با دشمنان خود بجنگیم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چگونه با دشمنان خود بجنگیم

برای دریافت کتاب چگونه با دشمنان خود بجنگیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.