معرفی و دانلود کتاب چگونه آدم جالبی باشیم: 10 گام ساده

عکس جلد کتاب چگونه آدم جالبی باشیم: 10 گام ساده
قیمت:
۱۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه آدم جالبی باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه آدم جالبی باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه آدم جالبی باشیم: 10 گام ساده

کتاب چگونه آدم جالبی باشیم اثر جسیکا هاگی از آن دسته آثاری است که با ترکیبی از اشکال و چارت‌های مختلف مخاطب را قدم‌به‌قدم در مسیر توسعه‌ی فردی‌اش یاری می‌کند. در این کتاب یاد می‌گیرید چه کارهایی انجام دهید و به چه جاهایی از وجودتان سرک بکشید تا به آدم جالب‌تری تبدیل شوید.

درباره‌ی کتاب چگونه آدم جالبی باشیم

به‌راستی ما در زندگی چندبار این شانس را داریم که آدم‌های جالب ببینیم؟! از همان‌هایی که تجربه‌ی زیسته‌ی منحصر‌به‌فردی دارند و دنیادیده‌اند؛ همان‌ها که زندگی را شناخته‌اند و جهان‌بینی مخصوص به خود را دارند. حالا به این فکر کنید که چند نفر شما را در جرگه‌ی این آدم‌ها قرار می‌دهند؟! «آدم‌های جالب»! اگر شما هم نیاز دارید جالب‌تر به‌نظر بیایید و تغییری اساسی به نگرش و رفتارتان بدهید، کتاب چگونه آدم جالبی باشیم (How To Be Interesting) از جسیکا هاگی (Jessica Hagy) برای شماست.

کارایی این کتاب بیش از یک کتاب خودیاری ساده است؛ مولف با تکیه بر تجربیات و خوانده‌هایش راهکارهایی ساده اما کاربردی را در قالب جملاتی کوتاه برای تغییر شکل زندگی انسان امروز ارائه می‌دهد. اشکال کتاب به‌طوری طراحی شده‌اند که توجه خواننده را به خود جلب و خواننده را به ادامه‌ی مسیر مطالعه‌اش تشویق می‌کنند. چارت‌ها، دیاگرام‌ها و اشکال علاوه‌بر اینکه سرگرم‌کننده‌اند، همگی به‌مثابه‌ی فراخوانی هستند که خواننده را به پا گذاشتن به خارج از منطقه‌ی امنش تشویق می‌کنند.

معرفی و دانلود کتاب چگونه آدم جالبی باشیم

ایده‌ی اصلی کتاب جسیکا هاگی بر تقویت کنجکاوی و پرسشگری بنا شده است. از نظر مولف، بهترین راه برای خلاقیت بیشتر، ایجاد پرسش نسبت به هر آن چیزی است که تا امروز طبیعی و نرمال به‌نظر رسیده بود. تلاش ما باید معطوف به بازگشت به حیرت کودکی باشد، آنگاه که در مواجهه با هرچیز ساده‌ای شگفت‌زده می‌شدیم. مرحله‌ی بعد از حیرت چیزی نیست جز پرسش. کتاب چگونه آدم جالبی باشیم از انسان بالغ می‌خواهد درباره‌ی هرچیز سوال بپرسد، نه برای رسیدن به یک پاسخ قطعی، برای یافتن راهی جدید برای جواب دادن به پرسش‌های به‌ظاهر معمولی.

از منظر کتاب چگونه آدم جالبی باشیم، کاویدن محیط و کاوش در عادت‌های روزمره از ما آدم جالب‌تری می‌سازد، از آن جهت که ما را از چیزهایی می‌پالاید که تاکنون جلوی پیشرفت و وسعت دیدمان را گرفته بوده‌اند. نویسنده آشکارا شما را به سفر و ماجراجویی، از هر نوعی که برایتان مقدور است، دعوت می‌کند؛ چه این ماجراجویی ورود به یک جمع جدید باشد و چه گشت‌وگذار در مکانی ناشناخته. با خواندن این کتاب جرئت پیدا می‌کنید که به استقبال ناشناخته‌ها بروید؛ چیزی که تا وقتی از منطقه‌ی امنتان تکان نخورده‌اید محال است.

درخلال کتاب، شما راهکارهایی عملی دریافت میکنید که درصورت عمل کردن به آن‌ها، پیشرفتی فوق‌العاده در انتظار شماست؛ شما در ابزار خود جرئتمندتر خواهید بود، روحیه‌ی پرسشگری بیشتری پیدا خواهید کرد و درمجموع به آدم جالب‌تری بدل خواهید گشت! اینجاست که قطعاً در صدر لیست «آدم‌های جالبِ» آنانی قرار خواهید گرفت که با شما ملاقات کرده‌اند.

با همه‌ی این اوصاف، کتاب حاضر بر توسعه‌ی فردی تمرکز دارد. اگر به‌دنبال راهکارهایی برای تغییر در محیط اطراف و جهان پیرامونتان هستید بهتر است به کتاب دیگری مراجعه کنید. کتاب چگونه آدم جالبی باشیم در ده گام تالیف شده و نشر نیلفام آن را با ترجمه‌ی منیژه ابهری به چاپ رسانده است.

کتاب چگونه آدم جالبی باشیم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به تمامی مخاطبان کتاب‌های روانشناسی و خودیاری توصیه می‌شود، خصوصاً آن دسته‌ای که به دنبال لحنی صریح، جملاتی کوتاه و راهکارهایی عملی می‌گردند!

در بخشی از کتاب چگونه آدم جالبی باشیم: 10 گام ساده می‌خوانیم

بدیهی‌ها را بیان کنید

چیزی که برای شما معلوم است برای دیگران معمولا معماست. واقعیت قدیمی شما برای دیگری یک درس جدید است. کار معمولی و روزمره‌ی شما برای دیگری یک کار ناممکن است. ذهن شما پر از گنج‌هایی است که هیچ‌کس دیگری ندیده است. آن‌ها را به دیگران بدهید.

فکری که با دیگران قسمت شود کاسته نمی‌شود. ضرب می‌شود.

خجالتی نباشید

به جای نگاه کردن سلام کنید. اثرتان را جایی بگذارید که دیگران بتوانند پیدا کنند. گفت‌وگو با قدم‌های کوچک به سمت یکدیگر آغاز می‌شود.

به جز خودتان بقیه را هم دعوت کنید

دیگران را به دنیای خودتان بیاورید. بگذارید در پاتوق شما بگردند. منتظر دعوت نمانید وقتی می‌توانید میزبان باشید. تا وقتی که دست کم یک نفر برای دعوت کردن هست می‌توانید چیزی برای شروع داشته باشید.

فهرست مطالب کتاب

برای چی جالب باشیم؟
گام اول: بروید کشف کنید
گام دوم: آنچه می‌یابید با دیگران درمیان بگذارید
گام سوم: یک کاری کنید. هر چه باشد.
گام چهارم: غیرعادی بودن‌تان را در آغوش بگیرید
گام پنجم: یک دلیل داشته باشید
گام ششم: خودستایی را به حداقل برسانید
گام هفتم: امتحانش کنید
گام هشتم: از واگن شلوغ پیاده شوید
گام نهم: جسور باشید
گام دهم: سرزنش‌ها را نادیده بگیرید
سخن آخر به‌طور خلاصه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه آدم جالبی باشیم: 10 گام ساده
نویسنده
مترجممنیژه ابهری
ناشر چاپیانتشارات نیلفام
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات141
زبانفارسی
شابک978-600-95220-0-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه آدم جالبی باشیم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چگونه آدم جالبی باشیم

برای دریافت کتاب چگونه آدم جالبی باشیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.