معرفی و دانلود کتاب چکه‌ی خوشبخت

عکس جلد کتاب چکه‌ی خوشبخت
قیمت:
۱۸۵۰۰ ۱۱,۱۰۰ تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چکه‌ی خوشبخت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چکه‌ی خوشبخت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چکه‌ی خوشبخت

کتاب چکه‌ی خوشبخت نوشته‌ی شکوه قاسم‌نیا داستانی آموزنده درباره‌ی شادی، خوشبختی و بهره بردن از عمر است. نویسنده در این کتاب به روایت سرنوشت قطره‌ای کوچک می‌پردازد که پی برده چقدر عمرش کوتاه و فانی‌ست و می‌خواهد در همین زمان کوتاه دست به کارهایی بزرگ و مهم بزند.

درباره‌ی کتاب چکه‌ی خوشبخت

درک مفهوم عمر و زندگی شاید یکی از سخت‌ترین مفاهیم برای آموختن به کودکان است. آن‌ها که تازه در ابتدای مسیر خود هستند، درک درستی از اینکه این مسیر با وجود فراز و نشیبش چقدر کوتاه است و در یک چشم به هم زدن قرار است به انتها برسد، ندارند. آن‌ها در دنیای کودکانه‌ی خود می‌پندارند که دنیا قرار است تا ابد به همین شکل ادامه پیدا کند و تا ابد فرصت بازی و سرگرمی در دنیای کودکانه‌ی خود را دارند. آموزش درست درباره‌ی عمر و غنیمت شمردن زمان نیاز به توضیح مسائلی عمیق و فلسفی دارد که در غالب اوقات از فهم و حوصله‌ی کودکان خارج است اما شکوه قاسم‌نیا در کتاب چکه‌ی خوشبخت به زبانی کودکانه و شیرین به تشریح این موضوع پرداخته و به علاوه مفهوم شادی و خوشبختی را نیز برای کودکان توضیح می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب چکه‌ی خوشبخت

این کتاب درباره‌ی قطره‌ی آب کوچکی به نام چکه است که به کوتاهی عمر خود آگاه است و تصمیم گرفته در همین عمر کوتاه و مختصر خود نیز دست به کارهای بزرگ و مهمی بزند. او نمی‌خواهد تسلیم فریب زمان شود و دوست دارد هرطور که شده از لحظه لحظه‌ی عمر خود بهره ببرد. او برای این کار، شروع به گشتن می‌کند، پی کارهای مهمی که نیاز است در زندگی‌اش انجام دهد را می‌گیرد و در این مسیر با شخصیت‌های مختلفی آشنا می‌شود؛ کاراکترهایی که احساسات خوب و خوشایندی را برای او رقم می‌زنند و تجربیات ارزشمندی را در اختیارش قرار می‌دهند.

این کتاب به کودکان می‌آموزد که چطور می‌توانند از لحظات کوتاه اما مهم خود لذت و بهره ببرند و فارغ از شرایط، هردم از عمر خود را غنیمت شمارند. چکه‌ی خوشبخت به بچه‌ها می‌آموزد که شادی چیست و چطور می‌توان به خوشبختی دست یافت. این کتاب شامل تصاویر زیبا، رنگی و چشم‌نواز است که می‌تواند از همان صفحات ابتدایی توجه کودک را به خود جلب کند و او را برای همراهی در سفر پرماجرای چکه متقاعد نماید.

کتاب چکه‌ی خوشبخت توسط نشر پرنده‌ی آبی به چاپ رسیده است.

کتاب چکه‌ی خوشبخت برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به واسطه‌ی زبان ساده و دوستانه و تصاویر زیبایش برای کودکان 3 تا 6 ساله مناسب، آموزنده و جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب چکه‌ی خوشبخت می‌خوانیم

چکه قل خورد و افتاد روی غنچه‌ی گل. غنچه‌ی گل لب‌های بسته‌اش را باز کرد و شد یک گل قشنگ. چکه دیگر کاری نداشت که بکند. قل خورد و افتاد روی زمین و رفت توی دل خاک تشنه. او چکه‌ی خوشبختی بود، چون به هرچی می‌خواست رسیده بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چکه‌ی خوشبخت
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-121-823-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۱۸۵۰۰ ۱۱,۱۰۰ ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چکه‌ی خوشبخت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چکه‌ی خوشبخت

برای دریافت کتاب چکه‌ی خوشبخت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.