معرفی و دانلود کتاب پیغامی برای ابر پنبه‌ای

عکس جلد کتاب پیغامی برای ابر پنبه‌ای
قیمت:
۱۰۰۰۰ ۶,۰۰۰ تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پیغامی برای ابر پنبه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پیغامی برای ابر پنبه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پیغامی برای ابر پنبه‌ای

داستان ابری کوچک با مأموریتی بزرگ! کتاب پیغامی برای ابر پنبه‌ای، یک قصه‌ی زیبا و آموزنده است که به قلم طاهره ایبد نوشته شده. این نویسنده‌ی خوش‌ذوق ادبیات کودک، با الهام گرفتن از روایت‌های شیرین اسلامی، ماجرایی دل‌نشین و سراسر نکته و را برای خوانندگان تازه‌کار دنیای کتاب تعریف می‌کند. ابر کوچک و پنبه‌ای قصه امروز یک مأموریت مهم پیدا کرده؛ او قرار است به نزد مهربان‌ترین انسان روی زمین و آخرین پیامبر خدا برود تا بر فراز او قرار گیرد.

درباره‌‌ی کتاب پیغامی برای ابر پنبه‌ای

بسیاری وقت‌ها، داستان‌های کوتاه و روایت‌های فانتزی کودکانه، مفاهیم عمیق و پیام‌های بزرگی در دل خود دارند. ماجرای کتاب پیغامی برای ابر پنبه‌ای نیز یکی از همان داستان‌های گرم و دل‌نشین و البته ارزشمند است. طاهره ایبد قصه‌نویس ادبیات کودکان این ماجرا را برای تمامی بچه‌های پاک و معصوم دنیا نوشته و ندا عظیمی نیز با تصویرگری‌های جذاب خود، نقش و نگاری دوچندان به روایت آن بخشیده.

داستان کتاب پیغامی برای ابر پنبه‌ای، نه بر روی زمین بلکه در دل آسمان‌های آبی روایت می‌شود؛ جایی که یک ابر کوچک پنبه‌ای به همراه دیگر ابر‌ها در آن زندگی می‌کنند. روزگار ابر پنبه‌ای قصه‌ی ما به خوبی و خوشی می‌گذرد، با‌این‌وجود، این قهرمان سفید و بامزه یک دل‌مشغولی کوچک نیز دارد. این ابر کوچک، از روزی که به دنیا آمده تا به خود امروز اصلاً نباریده. همه می‌دانند که ابر‌ها برای آن که ببارند باید با فرشته‌ی باران ملاقات کنند؛ یعنی هر ابری که خوش‌شانس باشد، خود فرشته‌ی باران به سراغ او خواهد آمد و خبرهای خوشی برایش می‌آورد.

معرفی و دانلود کتاب پیغامی برای ابر پنبه‌ای

به‌نظر می‌رسد امروز آن اتفاقی که ابر پنبه‌ای منتظرش بوده، فرا رسیده. فرشته‌ی باران به سراغ قهرمان داستان پیغامی برای ابر پنبه‌ای، می‌آید تا مأموریت مهمی به او بسپارد. ابر کوچولوی ماجرا، در ابتدا تصور می‌کرد قرار است مثل همه‌ی دوستانش مأمور به باریدن شود. اما با شنیدن مأموریت ویژه‌‌ای که فرشته‌ی باران به او می‌سپارد، حسابی هیجان‌زده می‌شود. راوی کتاب پیغامی برای ابر پنبه‌ای، قرار است پرواز کند و در فراز پسری کوچک قرار بگیرد. پسربچه‌ای که به درست‌کاری و مهربانی معروف است و قرار است روزی به عنوان آخرین پیام‌آور خداوند برگزیده شود.

نویسنده‌ی کتاب پیغامی برای ابر پنبه‌ای، با الهام از روایت‌های اسلامی و ماجرای کودکی پیامبر اسلام (ص) به نگارش یک ماجرای دوست‌داشتنی و دل‌پذیر برای مخاطبان کوچک دنیای کتاب دست می‌زند. طاهره ایبد با آفرینش چنین ماجرایی هم باب دوستی تازه‌ای میان کودکان و جهان پرمعنای کتاب باز می‌کند و حب و مهر پیامبر و اولیای الهی را در دل پاک و دور از تاریکی آن‌ها می‌کارد. گفتنی‌ست که این اثر ارزنده به چاپ دوم نیز رسیده و و واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی، نشر پرنده‌ آبی آن را تهیه کرده است.

کتاب پیغامی برای ابر پنبه‌ای برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این ماجرای دل‌نشین و پرنکته را به تمامی کودکان ایران‌زمین و به‌ویژه بچه‌هایی که عاشق داستان‌های مصور و روایت‌های دینی هستند، پیشنهاد می‌کنیم. گروه سنی 6 تا 10 مخاطبان اصلی این اثر خواندنی هستند.

در بخشی از کتاب پیغامی برای ابر پنبه‌ای می‌خوانیم

روز بعد، ابر کوچولو همان طور که زمین را نگاه می‌کرد چشمش به کاروانی از شتر افتاد. کاروان آهسته جلو می‌آمد.
ابر کوچولو از دیدن کاروان خوشحال شد و از این طرف کاروان به آن طرف رفت و همه را نگاه کرد ناگهان بین آن‌ها پسربچه‌ای را دید.
آفتاب همه‌جا را داغ کرده بود. صورت پسرک عرق کرده بود و می‌سوخت. ابر کوچولو پایین آمد سایه‌ی او روی سر پسرک افتاد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پیغامی برای ابر پنبه‌ای
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۸۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات17
زبانفارسی
شابک978-964-445-867-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۱۰۰۰۰ ۶,۰۰۰ ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پیغامی برای ابر پنبه‌ای

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پیغامی برای ابر پنبه‌ای

برای دریافت کتاب پیغامی برای ابر پنبه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.