معرفی و دانلود کتاب بی بو بی بی بو

عکس جلد کتاب بی بو بی بی بو
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بی بو بی بی بو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بی بو بی بی بو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بی بو بی بی بو

کتاب بی بو بی بی بو نوشته‌ی طاهره ایبد، داستان سه ماشین آمبولانس، پلیس و آتش‌نشانی را روایت می‌کند که از کارشان خسته شده‌اند و وظایفشان را با هم عوض می‌کنند. این داستان علاوه بر تقویت قدرت خلاقیت کودکان، آنان را با مفهوم وظیفه و وظیفه‌شناسی آشنا می‌کند.

درباره‌ی کتاب بی بو بی بی بو

طاهره ایبد داستان‌نویس پرکاری است که برای همه‌ی سنین، از خردسالان تا بزرگسالان، داستان‌هایی آفریده است. او علاوه بر نویسندگی، در حوزه‌های پژوهش، نقد ادبی و آموزش داستان‌نویسی نیز فعالیت دارد. کتاب بی بو بی بی بو، یکی از آثار اوست که برای کودکان نگاشته شده است.

نویسنده در داستان بی بو بی بی بو، قصه‌ی سه ماشین را روایت می‌کند که یکی ماشین پلیس است، یکی آتش‌نشانی و دیگری آمبولانس. این سه ماشین که از وظایفشان خسته شده‌اند، تصمیم می‌گیرند شغل‌هایشان را با هم عوض کنند. این مسئله موجب اختلالاتی در شهر می‌شود و از این طریق موقعیت‌های طنزآلودی در داستان پیش می‌آید.

جان بخشیدن به سه ماشین پلیس، آتش‌نشانی و آمبولانس در این داستان تخیل کودکان را تقویت خواهد کرد. نویسنده این جان‌بخشی را به بهترین نحو ممکن انجام داده است. توصیفات او از حرکات ماشین‌ها بسیار انسان‌گونه است و به همین سبب برای بچه‌ها کاملاً آشناست. همین مسئله موجب می‌شود که داستان در لایه‌های زیرین ذهن کودکان نفود کند و جذابیت و تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

داستان بی بو بی بی بو علاوه بر جذابیت و سرگرم‌کنندگی، آموزنده نیز هست. نویسنده از طریق داستان، اولاً وظایف پلیس، آتش‌نشان و پزشک و پرستار را برای کودکان تبیین می‌کند و ثانیاً اهمیت وظیفه‌شناسی را برای آنان جا می‌اندازد.

کتاب بی بو بی بی بو نوشته‌ی طاهره ایبد و با تصویرگری میترا عبداللهی در انتشارات علمی و فرهنگی به چاپ رسیده است.

کتاب بی بو بی بی بو برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای کودکان 5 تا 8 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب بی بو بی بی بو می‌خوانیم

ماشین پلیس گفت: «بی‌بو! بی‌خود غر نزنید! وضع من از شماها بدتره. همه زندگیم پر از دزد و خلافه. شب‌ها همه‌ش خواب دزد می‌بینم»

ماشین آتش‌نشانی شیلنگ آبش را خاراند و گفت: «حالا که هیچ‌کدوممون کارمون رو دوست نداریم، چه‌طوره شغلمون رو با هم عوض کنیم؟» ماشین پلیس و آمبولانس از این فکر خوششان آمد.

وقتی رفتند سر کار، خبر دادند که یک دزد بانک را زده، یک جا آتش گرفته، یک نفر هم بی‌هوش شده. ماشین آتش‌نشانی و آمبولانس و ماشین پلیس راه افتادند. بی‌بو بی‌بو، آژیر کشیدند و هر کدام راه خودشان را رفتند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بی بو بی بی بو
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-121-565-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بی بو بی بی بو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بی بو بی بی بو

برای دریافت کتاب بی بو بی بی بو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.