معرفی و دانلود کتاب صوتی هدیه ماه نورانی

عکس جلد کتاب صوتی هدیه ماه نورانی
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هدیه ماه نورانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هدیه ماه نورانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هدیه ماه نورانی

کتاب صوتی هدیه ماه نورانی نوشته‌ی ربیعه یورک لامبارد ماجرای دختر کوچولوی شیرینی است که می‌خواهد برای اولین‌بار روزه بگیرد اما مدام گرسنه‌اش می‌شود و نمی‌تواند به این راحتی‌ها خودش را کنترل کند. اگر او نتواند جلوی خودش را بگیرد و از خوراکی‌های خوشمزه‌ی برادرش بخورد بقیه راجع‌به او چه فکری خواهند کرد؟

درباره‌ی کتاب صوتی هدیه ماه نورانی

لیلا کوچولو عاشق ماه رمضان است. لیلای داستان صوتی هدیه ماه نورانی (The Gift of Ramadan) نوشته‌ی ربیعه یورک لامبارد (Rabiah York Lumbard) می‌خواهد امسال برای اولین بار روزه بگیرد و از این بابت خیلی ذوق‌زده است. اما او مدام گشنه می‌شود و برای همین هم سعی می‌کند تا با نقاشی کردن حواس خود را از گرسنگی پرت کند. اما شکم کوچولویش مدام قورقور می‌کند و به او اجازه نمی‌دهد تا پایبند تصمیم خود باقی بماند.

لیلا روزه است اما مدام به خودش می‌آید و می‌بیند که تصویر یک عالمه غذای خوشمزه را نقاشی کشیده است. لیلا خیلی دلش می‌خواهد که روزه بگیرد اما برادر کوچکش عرفان، کار را برای او سخت کرده است. برادر کوچولوی لیلا با خوراکی‌های خوشمزه‌ی توی دستش مدام این‌سو و آن‌سو می‌رود و ناخواسته دل لیلا را آب می‌کند. لیلا کوچولو به هر دری که می‌زند نمی‌تواند جلوی خودش را بگیرد و آخر سر روزه‌اش را می‌خورد. او مضطرب می‌شود و فکر می‌کند که حالا ممکن است مادربزرگ دیگر او را دوست نداشته باشد. اما مادربزرگ با مهربانی به او می‌گوید که اشکالی ندارد و هیچ‌کس از لیلا کوچولو که هنوز به سن تکلیف نرسیده انتظار ندارد تا بتواند یک روز کامل روزه بگیرد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی هدیه ماه نورانی

ربیعه یورک لامبارد در این داستان صوتی به ما یاد می‌دهد که راه‌های دیگری هم هست که بتوان در این جشن نورانی زیبا شرکت کرد و مثل موقعی که روزه‌ایم درخشان و زیبا شویم. ما برای باخبر شدن از این راه‌ها باید ادامه‌ی کتاب صوتی هدیه‌ی ماه نورانی را بشنویم. این کتاب صوتی توسط انتشارات مهرسا آماده و تولید شده است. وظیفه‌ی ترجمه‌ی این کتاب برعهده‌ی ثنا سادات میرعرب بوده است. شما می‌توانید این کتاب جذاب و شنیدنی را با صدای دلنشین فاطمه نیرومند بشنوید.

نکوداشت‌های کتاب هدیه ماه نورانی

  • این کتاب یک درآمد خوشآیند برای ماه رمضان است. (booklist)
  • این کتاب قویا به کودکان و نوجوانان پیشنهاد می‌شود تا آن‌ها را با فرهنگ و سنت‌های اسلامی آشنا کند. (school library journal)
  • این کتاب نگاهی کودک‌پسندانه و محوری به مساله‌ی رمضان دارد. (Kirkus Reviews)

کتاب صوتی هدیه ماه نورانی برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان در سن تکلیف و قبل از آن (6 تا 12 سالگی) می‌توانند با مطالعه‌ی این کتاب خواندنی از لیلا بیاموزند که برا روزه گرفتن چه سختی‌هایی در مسیر روبه‌روی خود دارند و از همه مهم‌تر آن‌که به‌جز روزه گرفتن دیگر چه راه‌هایی وجود دارد تا این ماه نورانی را جشن بگیریم.

در بخشی از کتاب صوتی هدیه ماه نورانی می‌شنویم

مامان‌بزرگ گفت: «تو همین الان هم نورانی هستی دخترکم. من دارم نورانی شدن تو رو می‌بینم.» لیلا شونه‌هاش رو بالا انداخت. اون اصلا احساس نورانی بودن نمی‌کرد. می‌دونستی راه‌های دیگه‌ای هم بر ای جشن گرفتن در ماه مبارک رمضان و نورانی شدن در این ماه وجود داره؟ لیلا به فکر فرورفت. اون می‌دونست مامان در ماه رمضان بیش‌تر قرآن می‌خونه. حتما خوندن قرآن هم اونو نورانی می‌کنه. اما لیلا نمی‌تونست تنهایی قرآن بخونه. بابا همیشه در حال کمک به خونواده، دوستان و غریبه‌ها بود. اون می‌گفت: «رمضان ماه کمک کردن و انجام کار خیره.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
هدیه‌ی ماه نورانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هدیه ماه نورانی
نویسنده
مترجمثنا سادات میرعرب
راویفاطمه نیرومند
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان مذهبی کودک، کتاب‌های کودک 9 تا 12 سال
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هدیه ماه نورانی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هدیه ماه نورانی

برای دریافت کتاب صوتی هدیه ماه نورانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.