معرفی و دانلود کتاب پیتیکو، مهمان چنگی می‌شود

عکس جلد کتاب پیتیکو، مهمان چنگی می‌شود
قیمت:
۲۵۵۰۰ ۱۵,۳۰۰ تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پیتیکو، مهمان چنگی می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پیتیکو، مهمان چنگی می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پیتیکو، مهمان چنگی می‌شود

یک داستان کودکانه با صدای امواج آبی اقیانوس. اعظم مهدوی، قصه‌نویس خوب دنیای کودکان در اثر تازه‌ی خود، کتاب پیتیکو، مهمان چنگی می‌شود، و در قسمت 4 از مجموعه قصه‌های کشتی فیروزه‌ای خوانندگان کوچک خود را به سواحل زیبای دریایی آرام دعوت خواهد کرد. داستان این قصه در یک کشتی قدیمی روایت می‌شود؛ جایی که هشت‌پا‌ها و خرچنگ‌های آبی در آن زندگی می‌کنند و هر روز در کنار یک‌دیگر ماجراهای تازه می‌سازند.

درباره‌‌ی کتاب پیتیکو، مهمان چنگی می‌شود

بعضی قصه‌ها‌ی کودکانه، در دنیای دوست‌داشتنی حیوانات جنگلی روایت می‌شوند؛ برخی ماجراها نیز در مزرعه و میان حیوانات اهلی آن رخ می‌دهند؛ اما داستانی که خواننده‌ی خود را به اعماق اقیانوس آبی و موجودات شگفت‌انگیز آن می‌برد، از آن دسته روایت‌هایی‌ خواهد بود که به راحتی فراموش نمی‌شوند. کتاب پیتیکو، مهمان چنگی می‌شود نیز یکی از همان قصه‌های اقیانوسی است که ماجرای آن حالا‌حالا‌ها گوشه‌ی ذهنتان جا خوش می‌کند. اعظم مهدوی نویسنده‌ی خوب قصه‌های کودکانه، این ماجرای دوست‌داشتنی را به قلم تحریر درآورده و ریحانه شیران نیز نقاشی‌های تماشایی خود را با روند ماجرای قصه همراه کرده است.

ماجرای کتاب پیتیکو، مهمان چنگی می‌شود، در یک کشتی قدیمی و فیروزه‌ای‌رنگ در کنجی از دریای بزرگ و آرام می‌گذرد. کشتی فیروزه‌ای حالا مدت‌هاست که از کار افتاده و به محلی برای زندگی موجودات دریایی تبدیل شده است. در میان حیوانات جورواجویی که در این کشتی زندگی می‌کنند، یک خانواده‌ی دوست‌داشتنی و پرجمعیت نیز دیده می‌شود. این خانواده از یک مامان هشت‌پا با یک بابا هشت‌پا و کلی بچه‌ی کوچک شکل گرفته. چنگی، خرچنگ کوچولوی دانشمند کشتی است؛ ماهک و ماهو نیز دو ماهی کوچک و دوقلو هستند که از آب‌های دور به این کشتی رسیده‌اند و زونی جان، آرام‌ترین عضو این کشتی و یک حلزون فسقلی‌ست. حتماً خیال می‌کنید زندگی در میان چنین خانواده‌ی رنگارنگی حسابی پرماجرا خواهد بود؟ درست فکر می‌کنید. کشتی فیروزه‌ای پرسروصداترین کشتی متروک در دریاهاست. امروز نیز یکی دیگر از روز‌های شلوغ و پرهیاهوی این خانواده‌ی دریایی‌ خواهد بود. چنگی جان قرار است امروز یک مهمان ویژه داشته باشد. البته مهمان چنگی با او تفاوت‌های زیادی دارد. درحقیقت، دوست تازه‌ی چنگی، نه مثل او چنگی دارد و نه اصلاً خرچنگ است. او یک اسب کوچک دریایی‌ست با دمی فرفری. بله! امروز پیتیکو، مهمان چنگی می‌شود.

کتاب پیتیکو، مهمان چنگی می‌شود، یک داستان دل‌نشین و خواندنی برای بچه‌هایی‌ست که به تازگی لذت کتاب خواندن را تجربه می‌کنند. داستانی که می‌تواند هر مخاطب کوچکی را عاشق طبیعت آبی و اسرار پرشگفت آن کند. بچه‌های کوچک‌تر نیز می‌توانند از تماشای تصویر‌سازی‌های رنگارنگ و دیدنی کتاب لذت ببرند و در کنار پدر و مادر‌ها یا مربیان خود، روند قصه‌ی جذاب آن را دنبال کنند. این کتاب با تلاش واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی، نشر پرنده آبی به دست شما می‌رسد.

درباره‌ی مجموعه‌ی قصه‌های کشتی‌ فیروزه‌ای

«قصه‌های کشتی فیروزه‌ای» یک مجموعه داستان مصور کودکانه به قلم اعظم مهدوی است. هر قصه از این مجموعه، روایت و ماجرای مستقلی دارد اما تمامی داستان‌ها در یک کشتی قدیمی در ساحل دریا و در میان موجودات آبی جورواجور آن می‌گذرد. داستان‌های کشتی فیروزه‌ای در دسته‌ی داستان‌های کوتاه، فانتزی و سرگرم‌کننده قرار می‌گیرد؛ این سری داستان، همچنین یک گزینه‌ی عالی برای آشنایی بیشتر خردسالان با انواع مختلف موجودات دریایی و ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد آن‌ها خواهد بود. «پیتیکو، مهمان چنگی می‌شود»، «هرچی دلم خواست مال من» و «من، مامان و بابام رفتن سفر دور» نام برخی از داستان‌های این مجموعه‌ی خواندنی و تماشایی است.

کتاب پیتیکو، مهمان چنگی می‌شود برای چه کسانی مناسب است؟

خوانندگان 4 تا 8 سال دنیای قصه‌ها، همراه با روایت دل‌نشین این داستان، اوقات لذت‌بخشی را تجربه می‌کنند.

در بخشی از کتاب پیتیکو، مهمان چنگی می‌شود می‌خوانیم

خانم و آقایی شبیه چنگی آمده بودند...
هشت‌پای خانم گفت: «این خانم و آقا پدر و مادر جدید چنگی هستند.»
آن روز چنگی با بچه‌ها خداحافظی کرد و با آقا و خانم خرچنگ رفت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پیتیکو، مهمان چنگی می‌شود
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات32
زبانفارسی
شابک978-622-277-063-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۲۵۵۰۰ ۱۵,۳۰۰ ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پیتیکو، مهمان چنگی می‌شود

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پیتیکو، مهمان چنگی می‌شود

برای دریافت کتاب پیتیکو، مهمان چنگی می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.