معرفی و دانلود کتاب نی نی توی تور عنتبوت

عکس جلد کتاب نی نی توی تور عنتبوت
قیمت:
۱۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نی نی توی تور عنتبوت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نی نی توی تور عنتبوت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نی نی توی تور عنتبوت

کتاب نی نی توی تور عنتبوت نوشته‌ی اعظم مهدوی، همان‌طور که از نامش پیداست، داستانی کودکانه است که با تصاویری جذاب، قصه‌ی هم‌زیستی یک کودک را با عنکبوتی که در اتاقش لانه کرده، روایت می‌کند. این کتاب علاوه بر سرگرم‌کننده بودن، به کودکان می‌آموزد که آن‌قدرها هم نباید از حشرات بترسند.

درباره‌ی کتاب نی نی توی تور عنتبوت

اعظم مهدوی، مترجم و نویسنده‌ی پرکار و پرتجربه‌ی حوزه‌ی کودک، که دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی گرافیک است، بیش از ده سال در حوزه‌ی داستان‌نویسی برای کودکان سابقه دارد. او علاوه بر داستان‌نویسی، در حوزه‌ی ترجمه‌ی کتاب و آموزش داستان‌نویسی نیز فعالیت می‌کند. مجموعه‌ی چهارجلدی «ریکی پرنده»، مجموعه‌ی «بدبیاری‌های فردی تنگلز»، و مجموعه‌ی «وبلاگ خون‌آشام» برخی از آثاری است که به قلم او ترجمه شده‌اند. کتاب نی نی توی تور عنتبوت، یکی از آثار داستانی اوست.

نویسنده در این کتاب با زبانی کودکانه تلاش کرده است تا قصه‌ی زندگی یک کودک در اتاقش را به صورت موازی با قصه‌ی عنکبوتی که در اتاق کودک خانه کرده، پیش ببرد و در نقطه‌ای، این دو داستان را به هم متصل کند. زبان او در این داستان کاملاً کودکانه است و شیوه‌ی روایت داستان به شکلی است که متناسب با فهم کودکان باشد. تصاویر زیبای داستان نیز، به جذابیت کتاب نی نی توی تور عنتبوت کمک بسیاری می‌کند.

کتاب نی نی توی تور عنتبوت نوشته‌ی اعظم مهدوی، با تصویرگری رضا مکتبی به همت انتشارات پرنده آبی منتشر شده است.

کتاب نی نی توی تور عنتبوت برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای کودکان 3 تا 6 ساله مناسب است.

در بخشی از کتاب نی نی توی تور عنتبوت می‌خوانیم

نی‌نی گفت: «پس چی هستی تو؟»
عنکبوت گفت: «من؟ من؟ من عنکبوتم».
نی‌نی گفت: «عنتبوت؟ پس زنبورها کجان؟»
عنکبوت گفت: «زنبورها؟ تو باغچه. من اگه این‌جا باشم، نمیان. می‌ترسن از من.»
نی‌نی گفت: «راست می‌گی عنتبوت؟»
عنکبوت گفت: «آره نی‌نی! راست می‌گم.»

نی‌نی لحافش را کشید تا نزدیک چشم‌هایش و خوابید. صبح که شد، عنکبوت تار تنید. تا خود شب که ماه بیرون آمد، تار تنید و تور سفیدی بافت که زیر مهتاب می‌درخشید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نی نی توی تور عنتبوت
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-121-608-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نی نی توی تور عنتبوت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب نی نی توی تور عنتبوت

برای دریافت کتاب نی نی توی تور عنتبوت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.