معرفی و دانلود کتاب پری جادویی

عکس جلد کتاب پری جادویی
قیمت:
۲۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پری جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پری جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پری جادویی

ایزابل دختری ناشنواست که جهان را به گونه‌ای متفاوت از باقی آدم‌ها درک می‌کند. برای ایزابل، فصل‌ها جادویی و پری‌ها واقعی هستند. کری بورنل، نویسنده‌ی قصه‌های کودکان، در کتاب پری جادویی، خواننده را با ایزابل و زندگی خاص او آشنا می‌کند. در این داستان تصویری کودکانه و تخیلی، مرز رویا و واقعیت درهم آمیخته می‌شود و ماجرایی فانتزی برای کودکان بازگو می‌شود.

درباره‌ی کتاب پری جادویی

جز کودکان ناشنوا، کسی نمی‌تواند درک کند در دنیای پر از سکوت یک کودک چه می‌گذرد! کری بورنل (Cerrie Burnell) در کتاب پری جادویی (Fairy Magic)، با کمک تصویرسازی‌های جذاب لورا الن اندرسون (Laura Ellen Anderson)، زندگی دخترکی ناشنوا به نام ایزابل را در یک تابستان رویایی روایت می‌کند. داشتن نگاهی خلاق و رویاگونه، از ویژگی‌های این داستان است که می‌تواند قوه‌ی تخیل کودکان را تقویت کند و آن‌ها را به دنیای بی‌کران و زیبای رویاها ببرد.

ماجرای داستان حاضر از کری بورنل، از این قرار است که ایزابل در خانواده‌ای پرجمعیت و پرسروصدا زندگی می‌کند. دنیای او تنها در زمان‌هایی با جهان پیرامونش گره می‌خورد که سمعکش را روی گوش‌هایش می‌گذارد. ایزابلِ کتاب پری جادویی، نمی‌تواند به‌راحتی با اعضای خانواده‌اش ارتباط برقرار کند. به همین دلیل هم عادت دارد به جنگل برود تا با رویاها و خیالاتش تنها باشد.

اما ماجرای اصلی داستان پری جادویی در یکی از روزهایی که این دختر مشغول قدم زدن در جنگل است، آغاز می‌شود. در این روز اتفاق عجیبی برای ایزابل رخ می‌دهد و یک «پری تابستان آبی» سرراهش سبز می‌شود! او ماجرا را برای خانواده‌ی خود تعریف می‌کند، اما آن‌ها باور نمی‌کنند ایزابل با یک پری واقعی دوست شده باشد! بااین‌حال در ادامه‌ی این داستان زیبا از کری بورنل، او هرروز به جنگل می‌رود تا دوست جادویی‌اش را ببیند.

یک روز، برادر دوقلوی ایزابل، ادریس، همراه با خواهرش به جنگل می‌رود تا بتواند سر در بیاورد که ایزابل راست می‌گوید یا اینکه فقط خیالاتی شده است. اما در ادامه‌ی کتاب پری جادویی، اتفاقی جدید و جادویی در انتظار آن خواهر و برادر است. ملاقات‌های ایزابل با پری تابستان آبی، مثل معجزه است و رنگ تازه‌ای به دنیای آرام و ساکت دختر ناشنوا می‌پاشد.

کری بورنل که خود نیز همچون ایزابل، دچار معلولیتی جسمانی است، به‌خوبی احوال، افکار و احساسات کودکی با نیازهای خاص جسمانی را درک می‌کند. او در این کتاب از احساس تنهایی و غم یک کودک ناشنوا می‌گوید تا خانواده‌‌هایی که فرزندشان دچار معلولیت است، با جهان و احساسات او بهتر آشنا شوند. خوب است که این خانواده‌ها برای کودک خود فضایی صمیمی و آرام را فراهم کنند تا او احساس غریبگی و تنهایی نکند و خانواده را حامی خود بداند.

گفتنی‌ست که ترجمه‌ی فارسی کتاب تصویری و خواندنی پری جادویی به قلم شیرین وافری، به کوشش انتشارات بوی کاغذ و در بخش دارکوب آن، تهیه شده و به چاپ رسیده است.

کتاب پری جادویی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب سرگرم‌کننده برای کودکان سه تا ده‌ساله و به‌خصوص کودکان ناشنوا، خواندنی و جذاب است. علاوه‌بر کودکان، مددکاران و معلمان مدارس استثنایی نیز می‌توانند با خواندن کتاب پری جادویی، با گوشه‌ای از احساسات و افکار کودکان مددجو آشنا شوند و با آنان هم‌ذات‌پنداری کنند.

در بخشی از کتاب پری جادویی می‌خوانیم

ایزابل نمی‌توانست بسیاری از این صداها را بشنود، زیرا دنیایش پر از پژواک و سکوت بود. بنابراین، گاهی‌اوقات او از یک سربند مخصوص استفاده می‌کرد که هر آوایی را رقصان به گوشش می‌رساند.

گاهی افکارش را با انگشتانش نشان می‌داد.

وقت‌هایی که ایزابل با برادر دوقلویش، ادریس بود به هیچ کلمه‌ای برای حرف زدن احتیاج نداشت؛ چون ادریس تمام لطیفه‌های او را متوجه می‌شد.

یک صبح پر سروصدا، سربند مخصوص ایزابل صداهای اطراف را واضح‌تر به گوش او می‌رساند. بنابراین ایزابل سربند را باز کرد و به بیشه گل‌های وحشی قدم گذاشت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پری جادویی
نویسنده
مترجمشیرین وافری
ناشر چاپینشر بوی کاغذ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-6070-67-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پری جادویی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پری جادویی

برای دریافت کتاب پری جادویی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.