معرفی و دانلود کتاب هوش ثروت و موفقیت: چهار فاکتور اساسی برای آزادی مالی شما

عکس جلد کتاب هوش ثروت و موفقیت: چهار فاکتور اساسی برای آزادی مالی شما
قیمت:
۶۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هوش ثروت و موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هوش ثروت و موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هوش ثروت و موفقیت: چهار فاکتور اساسی برای آزادی مالی شما

کتاب هوش ثروت و موفقیت نوشته‌ی احمد مهامید کتابی است که بر نوع نگرش ما نسبت به مقوله‌ی کار و پول اثر می‌گذارد. اگر شما هم به این نتیجه رسیده‌اید که تغییرات دنیای بیرون متاثر از تغییرات درونیاتتان است، کتاب حاضر به شما کمک می‌کند که نگرش‌های اقتصادی خود را برای رسیدن به آزادی مالی بیشتر تغییر دهید.

درباره‌ی کتاب هوش ثروت و موفقیت

شما هم از سیستم کارمندی، از دورِ باطل فروختن ساعت‌های ارزشمند زندگی‌تان در ازای پول خسته شده‌اید؟ نیاز دارید که از نظر مالی کاملاً تامین باشید و در عین حال به‌قدر کفایت برای علایق شخصی‌تان وقت داشته باشید؟ تکنیک‌های کتاب هوش ثروت و موفقیت: چهار فاکتور اساسی برای آزادی مالی شما (The IQ of Wealth and Success: The four factors to Becoming Financially Free) اثر احمد مهامید (Ahmad A Mahameed) تمام پیش‌فرض‌های ذهنی شما را تغییر خواهد داد.

از دید بسیاری از مردم، لازمه‌ی ثروت و موفقیت چیزی نیست جز سرمایه‌ی مالی قدرتمند. از دیدگاه احمد مهامید در کتاب هوش ثروت و موفقیت آنچه ثروت و موفقیت را به ارمغان خواهد آورد تنها کسب دانش و تغییر ذهنیت است. از نظر او تغییر در وضعیت مالی به نوع کلماتی که استفاده می‌کنید بستگی دارد. تغییر در کلمات آن‌ها را به موجوداتی زنده بدل می‌کند؛ موجوداتی که قابلیت آن را دارند که زندگی شما را زیروزبر کنند. مهامید معتقد است هویت شما برساخته‌ی کلمات است و پیشرفتتان چیزی نیست جز تغییر درونی برپایه‌ی کلمات. تغییر در هویتْ فرایندی زمان‌بر است اما بلاشک پس از طی زمان، سیل برکت و ثروت به زندگی آدمی سرریز خواهد شد.

معرفی و دانلود کتاب هوش ثروت و موفقیت

چهار فاکتور اساسی کتاب هوش ثروت و موفقیت عبارتند از «عامل دانش»، «عامل ذهنی»، «خودسازی و بهبود» و «عامل مالی». احمد مهامید با طرح عناوینی جزئی، هریک از این عوامل را شرح می‌دهد. به‌عنوان مثال در بخش «عامل ذهنی»، او تلاش می‌کند که ذهنیت مردم درباره‌ی پول و ثروت را نقد و بررسی کند. از نظر مولف، کلیشه‌ها و باورهایی که همواره ثروتمندی را مذموم می‌پندارند، از نقش حیاتی پول در زندگی آگاه نیستند و شادی و آسایش برآمده از برخورداری مالی را به‌کلی نادیده می‌گیرند. از این نظر، فقر هرگز و هرگز ارزش اخلاقی نیست و هیچ خوشحالی‌ای از فقر حاصل نمی‌شود. مولف در طی فصل شما را قانع می‌کند که نسبت به پول نگرشی مثبت داشته باشید. این نگرش مثبت دریافت فرصت‌ها را تضمین می‌کند و شما را به سمت درک جنبه‌های مثبت هدایت می‌کند.

کتاب در 24 فصل تدوین شده است و عنوان‌های مختلفی را پوشش می‌دهد. از جمله‌ی این عناوین می‌توان به «الگوی شما در زندگی چیست؟»، «قربانی نباش»، «اقناع و قدرت متقاعدسازی»، «درآمد فعال در مقابل درآمد منفعل»، «رهبری و آنچه برای یک رهبر بزرگ لازم است» و «پس‌انداز در مقابل سرمایه‌گذاری» اشاره کرد.

نکته‌ی دیگری که کتاب هوش ثروت و موفقیت را خواندنی‌تر می‌کند، سرگذشت خود نویسنده است. احمد مهامید در یک جامعه‌ی جنگ‌زده در سایه‌ی وحشت ناشی از جنگ اسرائیل با فلسطینیان زندگی کرده است. در جامعه‌ی او محرومیت، ترس و نبودن امکان برنامه‌ریزی برای آینده هرگونه ثبات را از شهروندان دریغ داشته و این بسیار الهام‌بخش است که فردی با این پیشینه‌ی اجتماعی بتواند به موفقیتی چشمگیر دست یابد. نشر کهکشان دانش این کتاب را با ترجمه‌ی فاطمه محمددوست خوشدل به چاپ رسانده است.

کتاب هوش ثروت و موفقیت برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب هوش ثروت و موفقیت در حوزه‌ی سواد مالی و توسعه‌ی فردی است و آنانی که به راه و رسم مدیریت پول و اصول ذهن ثروت‌ساز علاقه‌مندند از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب هوش ثروت و موفقیت: چهار فاکتور اساسی برای آزادی مالی شما می‌خوانیم

چیزی که می‌خواهم بر آن تاکید کنم این است که تغییر، بسیار تحت تأثیر کلمات است. آن‌ها قدرت الهام بخشیدن، تشویق و تغییر را دارند. از سوی دیگر باورها از عقاید و ایمان تاثیر می‌پذیرند. بخش مهمی از هویت و منعکس‌کننده نحوه زندگی ما هستند. اگر خواهان هر نوع تغییری هستید، باید از درون شما شروع شود. می‌دانیم که باید لامپ، روغن یا هر چیز دیگری را به موقع عوض کنیم، و رشد نیز نیاز به تغییر دارد.

یک تغییر باید در درون شما ایجاد شود. به خودی خود و یا با گذشت زمان اتفاق نخواهد افتاد. شما تنها کسی هستید که می‌توانید دنیایتان را شکل دهید. اگر خواهان هر نوع تغییری هستید، باید از درون شما شروع شود.

اکثر مواقع، به ایده تغییر چیزی در زندگی‌مان فکر می‌کنیم، و به سادگی این تغییر را فقط در ذهنمان نگه می‌داریم. در حالت انفعالی باقی می‌مانیم و اقدامی که ما را قادر به ایجاد تغییری که نتیجه‌ای در بر داشته باشد انجام نمی‌دهیم و هر کسی که تا به حال تغییری را ایجاد کرده است می‌داند که چقدر راحت می‌توانیم آن را نابود کنیم. تغییر واقعی از بیرون ما نمی‌آید. مهم نیست چقدر تلاش می‌کنیم، تغییری که از بیرون ایجاد می‌شود هرگز پایدار نخواهد بود. برای این‌که یک دگرگونی اساسی رخ دهد، باید زندگی خود و چیزهای اطرافمان را از دید جدیدی ببینیم.

برای این‌که کنترل و دید بهتری بر زندگی داشته باشیم تا دست به کار شویم باید طرز تفکرمان تغییر کند. ما شانس تغییر و رشد در درون خود را داریم تا بتوانیم پیشرفت کنیم. با این حال، برخی از افراد، مستعد ماندن در منطقه امن و آشنایی هستند، زیرا احساس می‌کنند امنیت تمایل به ایجاد تغییر ندارد، چون ترسناک به نظر می‌رسد. آن‌ها رشد نمی‌کنند، نمی‌توانند از وضعیت موجود عبور کنند، که باعث می‌شود فرصت‌هایی را که به نفعشان بوده را از دست بدهند، یا منتظرند تا موفقیت در دامانشان بیفتد.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: مقدمه
مقدمه
فصل 1: نسیم تحول
فصل 2: فقر، اولین دشمن بشریت است
فصل 3: هوش ثروت و موفقیت به عنوان یک زبان
فصل 4: روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید
بخش دوم: عامل دانش
فصل 5: هوش ثروت و موفقیت منحصر‌به‌فرد است
فصل 6: "عینک جادویی" برای تشخیص فرصت‌ها
فصل 7: کد تفکر خلاق پیش‌گام
بخش سوم: عامل ذهنی
فصل 8: بدون خلاف، بدون میان‌بر
فصل 9: الگوی شما در زندگی کیست؟
فصل 10: قربانی نباش
فصل 11: رابطه شما با پول چیست؟
فصل 12: ترس، یک توهم است
فصل 13: قاطعیت، قدرت تصمیم‌گیری
فصل 14: چالش‌ها و مشکلات؟ مشکلی نیست!
بخش چهارم: خودسازی و بهبود
فصل 15: سخت‌کوشی در مقابل هوش
فصل 16: اقناع و قدرت متقاعدسازی
فصل 17: رهبری و آنچه برای یک رهبر بزرگ لازم است
فصل 18: شکست، موفقیت و غرور
فصل 19: نقل مکان
فصل 20: هوشتان را به کار بیاندازید
بخش پنجم: عامل مالی
فصل 21: برای همیشه هویج را تعقیب نکنید
فصل 22: پایه مالی که ثروت شما را افزایش خواهد داد
فصل 23: درآمد فعال در مقابل درآمد منفعل
فصل 24: پس‌انداز در مقابل سرمایه‌گذاری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هوش ثروت و موفقیت: چهار فاکتور اساسی برای آزادی مالی شما
نویسنده
مترجمفاطمه محمددوست خوشدل
ناشر چاپیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات186
زبانفارسی
شابک978-622-8369-01-3
موضوع کتابکتاب‌های مالی و بیمه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هوش ثروت و موفقیت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هوش ثروت و موفقیت

برای دریافت کتاب هوش ثروت و موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.