معرفی و دانلود کتاب هنر طراحی حیوانات خانگی

عکس جلد کتاب هنر طراحی حیوانات خانگی
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هنر طراحی حیوانات خانگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هنر طراحی حیوانات خانگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هنر طراحی حیوانات خانگی

کتاب هنر طراحی حیوانات خانگی نوشته‌ی میا تاواناتی، همه چیز را درباره‌ی راه‌ورسم طراحی حیوانات خانگی با مداد به شما آموزش می‌دهد. این کتاب، از ابتدایی‌ترین نکات درباره‌ی انتخاب مداد مناسب برای طراحی گرفته تا انواع هاشور، ایجاد بعد و بافت و... را به صورت مختصر توضیح می‌دهد و سپس به‌‍صورت کاملا گام‌‌به‌گام و تصویری، روش طراحی 17 تا از جذاب‌ترین انواع حیوانات خانگی را به شما می‌آموزد.

درباره‌ی کتاب هنر طراحی حیوانات خانگی

یادگیری و آگاهی از تکنیک‌های خاص طراحی، برای انجام نقاشی و طراحی به هر سبک و با هر وسیله‌ای بسیار مهم است. بنابراین چه عاشق کار با آبرنگ باشید یا از طراحی با رنگ روغن لذت ببرید یا حتی کار با ذغال را بپسندید، و چه نقاشی رئال بکشید یا در سبک‌های دیگر کار کنید، در گام اول باید اصول پایه‌ی طراحی را بدانید و آن را تمرین کنید تا بتوانید چیزی را که در ذهن دارید به صورت یک طرح زیبا درآورید. مطالعه و کمک گرفتن از تکنیک‌های کتاب هنر طراحی حیوانات خانگی (The Art of Drawing Favorite Pets) برای یادگیری این هنر ظریف و زیبا، یکی از بهترین روش‌هاست

میا تاواناتی (Mia Tavonatti)، در کتاب هنر طراحی حیوانات خانگی، راهنمای کاملی را برای یادگیری هنر طراحی به شما ارائه می‌دهد. او در نخستین قدم به شما می‌آموزد که به چه وسایل و ابزارهایی احتیاج دارید. سپس، اصول اساسی هاشور زدن، ایجاد بُعد در تصویر، کشیدن پوست و موهای بدن حیوانات را به خوبی آموزش می‌دهد. در گام بعد نیز، نکات بسیار کاربردی را درباره‌ی طراحی کردن از روی عکس، به هنرجویان یادآور می‌شود.

بخش دوم کتاب، به آموزش گام‌به‌گام طراحی حیوانات خانگی گوناگون اختصاص دارد. از اسب و هاسکی گرفته تا لاکپشت و مار. این آموزش‌های مرحله‌ای، هر کدام نکته و ظرافت‌های خاص خود را در بر دارند که با یادگیری آن، می‌توانید برای کشیدن حیوانات مد نظر خودتان، از آن‌ها استفاده کنید. راهنما به قدری ساده و شفاف است که هر کسی، با هر مقدار اطلاعات از هنر طراحی و هر میزان مهارت، می‌تواند آن را اجرایی کند.

کتاب هنر طراحی حیوانات خانگی را شهرزاد رادپور ترجمه کرده و انتشارات برگ‌نگار آن را ذیل مجموعه‌ی جذاب چگونه طراحی و نقاشی کنیم به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه طراحی و نقاشی کنیم انتشارات برگ‌نگار

کتاب‌های مجموعه‌ی چگونه طراحی و نقاشی کنیم، برای مبتدیان تا افراد حرفه‌ای در زمینه‌ی طراحی و نقاشی نوشته شده و راهنمای گام‌به‌گامی هستند که طراحی و نقاشی را با موضوع خاص رو از پایه آموزش می‌دهد. این کتاب‌ها، از معرفی ابزار طراحی تا تکنیک‌های پایه و در انتها، همه‌ی جزئیات طراحی با موضوع خاص خود را به بهترین نحو ارائه می‌کند. با تمرین از روی هر کتاب، به‌سادگی می‌توانید موارد و موضوعات مختلف را به زیباترین حالت ممکن طراحی کنید. کتاب‌های طراحی اسب‌ها، طراحی پرندگان، گل‌ها، هنر طراحی حیوانات خانگی و... در این مجموعه از انتشارات برگ‌نگار قرار دارند.

کتاب هنر طراحی حیوانات خانگی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب هنر طراحی حیوانات خانگی برای علاقه‌مندان به طراحی و نقاشی،‌ به‌ویژه طراحی حیوانات کاربردی است.

در بخشی از کتاب هنر طراحی حیوانات خانگی می‌خوانیم

من معمولا طراحی را با مدادهای گرافیتی شروع می‌کنم، اما همیشه میل دارم که در ادامه از ابزارهای دیگری استفاده کنم. برای مثال مداد کنته یا ذغال، خطوط گچی‌مانند و ضخیم به‌وجود می‌آورند که به ظاهر نقاشی، نرمی خاصی می‌بخشد. هنگامی‌‌که شکل کلی را با جوهر سیاه می‌کشید، واقعا آن را خارق‌العاده می‌سازید. مداد کنته از یک نوع خاک رس درست شده است . رنگ این مداد در ابتدا سیاه، سفید و قرمز بود، اما امروزه در انواع رنگ‌ها یافت می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هنر طراحی حیوانات خانگی
نویسنده
مترجمشهرزاد رادپور
ناشر چاپیانتشارات برگ نگار
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات32
زبانفارسی
شابک978-964-7352-22-2
موضوع کتابکتاب‌های طراحی حیوانات، کتاب‌های طراحی در هنر نقاشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هنر طراحی حیوانات خانگی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هنر طراحی حیوانات خانگی

برای دریافت کتاب هنر طراحی حیوانات خانگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.