معرفی و دانلود کتاب طراحی گل‌ها

عکس جلد کتاب طراحی گل‌ها
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب طراحی گل‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب طراحی گل‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب طراحی گل‌ها

ویلیام اف. پاول در کتاب طراحی گل‌ها قدم‌به‌قدم به ما می‌آموزد که چطور طرحی کلی از یک گل را روی کاغذ رسم کنیم، به آن حجم بدهیم، سایه بزنیم و به سطح آن بافت ببخشیم. این کتاب مناسب افرادی است که مایلند به طور خودآموز و به ساده‌ترین شکل ممکن در طراحی به مهارت نسبی رسیده و تکنیک‌های مختلف را تمرین کنند.

درباره‌ی کتاب طراحی گل‌ها

هنر، جلابخش روح و روشن‌کننده‌ی مسیر انسان در راه آرامش و سعادت است. هنر، به‌خصوص نقاشی به ما کمک می‌کند تا نگاه دقیق‌تر و بهتری به اطراف خود داشته باشیم، بیشتر به زیبایی‌های دور و برمان توجه کنیم و با دقت به لمس پدیده‌های اطرافمان بپردازیم. هنر به ما کمک می‌کند تا روح اشیا و افراد را بهتر دریابیم و به درک بهتری بهتری از آن‌ها برسیم.

طبیعت و به ‌ویژه گل‌ها و گیاهان، یکی از بهترین منابع برای الهام هستند و ذوق و شوق افراد را دو چندان می‌سازند. گل‌ها و گیاهان دارای بافت، بُعد و شکل و حجم‌های متفاوتی هستند و در هنر نقاشی تکنیک‌ها و خلاقیت‌های خاص خود را می‌طلبند. حال اگر ما عاشق طبیعت و نقاشی هستیم و می‌خواهیم که در طراحی گل‌ها به مهارت رسیده و به طبیعی‌ترین شکل ممکن آن را به‌تصویر درآوریم، چه باید بکنیم؟ چه منابعی بهترین گزینه برای فرا گرفتن این کار هستند؟

ویلیام اف. پاول (William F. Powell) کتاب طراحی گل‌ها ( Flowers: Learn to draw step by step) را به همین جهت به رشته‌ی تحریر درآورده. نویسنده در این کتاب مبانی طراحی، طراحی گل‌های مختلف، نکات و تکنیک‌های سایه‌زنی و ایجاد بافت و اضافه کردن جزئیات را قدم به قدم می‌آموزد و یاد می‌دهد که چطور یک گل طبیعی را طراحی کرده و روی کاغذ به آن جان بدهیم.

یکی از نکات مثبت این کتاب، آموزش ساده و آسان آن است. نویسنده در این کتاب با بهره‌گیری از تصاویر و توضیحات روشن و واضح یادگیری را به امری سرگرم‌کننده و دلنشین تبدیل کرده است. به‌علاوه به دلیل زبان ساده‌ی آن استفاده از این کتاب برای طیف گستره‌ای از افراد با هر سطح دانشی در طراحی مفید است.

این کتاب به کوشش شهرزاد رادپور به فارسی ترجمه شده و چاپ آن برعهده‌ی انتشارات برگ نگار است.

کتاب طراحی گل‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای افراد علاقه‌مند به طراحی، معلمان هنر و افراد مبتدی در زمینه‌ی هنر طراحی و نقاشی مفید و کاربردی خواهد بود.

در بخشی از کتاب طراحی گل‌ها می‌خوانیم

پاک‌کن‌ها: پاک‌کن‌ها نه‌تنها برای تصحیح اشتباهات مفیدند، بلکه وسایل بی‌نظیری برای طراحی هستند. بسته به نوع استفاده از پاک‌کن، از بین انواع مختلف خمیری، وینیل، صمغی یا لاستیکی، می‌توانید یکی را انتخاب کنید. برای مثال، می‌توانید یک پاک‌کن خمیری را به شکل نوک‌تیز درآورده یا آن را به ذرات کوچک‌تر تبدیل کنید تا بتوانید با کمک آن‌ها، سایه‌روشن یا بافت‌های متنوع ایجاد کنید. یک پاک‌کن صمغی یا لاستیکی برای پاک‌کردن بخش‌های بزرگ‌تر بسیار مناسب است.

کاغذ: بسته به رنگ و ضخامت و کیفیت سطح، کاغذهای گوناگونی (چه نرم و چه سخت) در بازار موجود است. برای تمرین حتما از یک دفتر طراحی ارزان استفاده کنید. برای طراحی بهتر از تخته‌ی بریستول (طراحی) استفاده کنید. این تخته در انواع لوح فلزی صاف یا سطح پوستی دندانه‌دار یافت می‌شود. همان‌طور که با تکنیک‌های طراحی آشناتر می‌شوید، کاغذهای با کیفیت بهتر را امتحان کنید تا تأثیر آن را روی کار خود ببینید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب طراحی گل‌ها
نویسنده
مترجمشهرزاد رادپور
ناشر چاپیانتشارات برگ نگار
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-964-7352-23-9
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نقاشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب طراحی گل‌ها

برای دریافت کتاب طراحی گل‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.