معرفی و دانلود کتاب طراحی حیوانات اهلی: سگ، گربه، اسب و سایر حیوانات

عکس جلد کتاب طراحی حیوانات اهلی: سگ، گربه، اسب و سایر حیوانات
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب طراحی حیوانات اهلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب طراحی حیوانات اهلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب طراحی حیوانات اهلی: سگ، گربه، اسب و سایر حیوانات

جیووانی سیواردی، مدرس خبره‌ی نقاشی، در اثر ویژه‌ی خود یعنی کتاب طراحی حیوانات اهلی یک کارگاه طراحی تما‌م‌عیار را برای دوست‌داران دنیای ترسیم ترتیب داده است. آشنایی با طراحی حیوانات خانگی و حیوانات مزرعه موضوعات اصلی این اثر آموزنده هستند. همچنین در سرفصل‌های خواندنی این کتاب خواهید آموخت تا چگونه سوژه‌های طبیعی خود را پیدا کنید و از چه ابزار و تکنیک‌هایی برای داشتن یک طراحی بهتر بهره ببرید.

درباره‌‌ی کتاب طراحی حیوانات اهلی

در میان اهالی هنر و اساتید نقاشی ایتالیا، جیووانی سیواردی (Giovanni Civardi) نام آشنایی دارد. این مدرس پرطرفدار طراحی حالا در جلد تازه‌ای از مجموعه‌ی جذاب خود، یعنی کتاب طراحی حیوانات اهلی (Drawing pets) تصمیم گرفته تا مبانی ترسیم حرفه‌ای و اصولی از حیوانات خانگی ازجمله اسب‌ها، سگ‌ها گربه‌ها را با دوست‌داران نقاشی مرور کند.

کتاب طراحی حیوانات اهلی به‌گونه‌ای آماده شده تا تمامی خوانندگان، با هر میزان سابقه و تجربه‌ای از طراحی حیوانات، مقدمات این هنر دلپذیر را بیاموزد و از نتیجه‌ی کار خود لذت ببرد. ترسیم حیوانات اهلی، مباحث و ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی دارد. برای رسیدن به یک تصویر درست و بدون ایراد از پیکره‌ی حیوانات، پیش از هر نکته باید با آناتومی و شاکله‌ی جسمی حیوان، ازجمله استخوان‌بندی، مفاصل و حتی عضلات اصلی آنان آشنا شویم. همچنین حالات مختلف، ژست‌ها و حتی خلق‌وخوی سوژه‌ی زنده از دیگر عوامل تاثیرگذار بر باورپذیر بودن طراحی شماست.

نویسنده‌ی کتاب طراحی حیوانات اهلی شرح مفصلی از موضوعات بالا را با مخاطبان خود درمیان می‌گذارد و در کنار آن، شما را با ابزار‌ها، مواد و تکنیک‌های رایج در طراحی حیوانات آشنا می‌سازد. همچنین اگر برای پیدا کردن سوژه‌های مدنظر خود با چالش رو‌به‌رو هستید، جیووانی سیواردی در این مورد نیز راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهد. این استاد پرسابقه‌ی نقاشی به شاگردان خود کمک می‌کند تا نگاه کاوش‌گر و هنرمندانه‌ی خود را تقویت کنند و همچنین تفسیر دقیق‌تری از فرم‌ و ساختار‌ها، حرکت‌ و توازن، پرسپکتیو و حالات رفتاری سوژه‌ی زنده‌ی خود داشته باشند. برای رسیدن به این هدف تصاویر و نمونه‌های کامل و متنوعی نیز در هر بخش از کتاب آماده شده تا شما را در یادگیری هرچه بهتر توضیحات یاری کند. همچنین سرفصل‌های کتاب طراحی حیوانات اهلی، به حیوانات چهارپامحدود نشده و شما علاوه‌بر شناخت اصول طراحی گربه، گاو، سگ و اسب، با آناتومی پرندگانی همچون مرغ نیز آشنا خواهید شد. این اثر ارزشمند در سال 2012 به چاپ رسیده و ترجمه و نشر آن به زبان فارسی را، الهام السادات رضایی و انتشارات برگ نگار بر عهده داشته‌اند.

درباره‌ی مجموعه‌ی هنر طراحی

هنر طراحی نام یک مجموعه کتاب خودآموز هنری‌ست که به قلم نویسندگان مختلف و با همت انتشارات برگ نگار منتشر می‌شود. هر جلد از مجموعه‌ی هنر طراحی، به آموزش طراحی در یک موضوع اختصاص دارد و از حیث تنوع می‌توان این مجموعه را یکی از کامل‌ترین آثار به تألیف‌درآمده در دنیای آموزش هنری دانست. همچنین موضوعات این مجموعه به‌گونه‌ای طبقه‌بندی و طراحی شده تا هم به افرادی که تازه کار طراحی را شروع کرده‌اند، در آغاز مسیر کمک برساند، و هم به یاری افراد حرفه‌ای‌‌تر بیاید تا بتوانند کیفیت طراحی خود را ارتقا دهند و نقاط ضعف کار خود را برطرف کنند. «طراحی از منظره»، «طراحی چهره»، «طراحی پیکره» و همچنین «تکنیک‌های طراحی» نام برخی از جلد‌های این مجموعه‌ی کارآمد و پرطرفدار است.

کتاب طراحی حیوانات اهلی برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به دنیای طراحی و به‌ویژه ترسیم پیکره‌ی حیوانات، از مطالعه‌ی این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب طراحی حیوانات اهلی: سگ، گربه، اسب و سایر حیوانات می‌خوانیم

طراحی حیوانات به اندازۀ طراحی پیکر انسان جذاب و خارق‌العاده است، در هر دو مورد به طراحی موجود زنده با تمام ویژگی، حالت، خلق و خو و ویژگی‌های فیزیکی می‌پردازید. کلید خلق یک طراحی خوب از یک حیوان، نه‌تنها دانستن و درک ویژگی فیزیکی، بلکه رفتارهای فطری و غریزی یک حیوان است، این امر باعث می‌شود نه‌تنها ویژگی یک گونه را به خوبی طراحی کنید، بلکه حالت‌های منحصربه‌فرد یک حیوان را به تصویر بکشید.

در حالی که حیوانات حیات وحش را می‌توان در پارک‌ها و حیات وحش مشاهده و بررسی کرد، حیوانات اهلی را می‌توانید به راحتی در پیرامون‌تان ببینید. برای مثال گربه‌ها و سگ‌ها را می‌توان در هر کجا دید، چه در شهر و یا در روستا. پیداکردن اسب، گاو، میمون و دیگر حیوانات مزرعه تا حدودی مشکل است، اما یافتن حیواناتی که در طویله زندگی می‌کنند کار راحتی است و دیدن آن‌ها برای هر هنرمندی مفید است. همچنین در مراسم‌های فصلی مانند نمایشگاه‌های محلی، نمایشگاه سگ‌ها و مسابقات ورزشی می‌توان آن‌ها را دید. بازدید از موزۀ تاریخ طبیعی فرصتی را برای مطالعه و تحقیق علمی فراهم می‌کند که درک مفیدی از آناتومی حیوان، جزئیات فرم‌های خارجی و تفاوت‌های قیاسی بین گونه‌های هم‌نوع را فراهم می‌آورد. در صورتی که چنین محلی را برای بررسی انتخاب می‌کنید، باید به تناسب آناتومی حیوانات توجه داشته باشید، زیرا حیوانات به نمایش گذاشته شده در موزه‌ها، هنر پوست‌آرایی بوده و به‌وسیلۀ مواد مصنوعی و ترفندهای خاص ساخته شده و به کمک آن‌ها نمی‌توان ساختار ماهیچه و استخوان زیر پَر و پوست را به تصویر کشید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
چند نکتۀ کاربردی
پرسپکتیو
آناتومی
فرم، ساختار و حرکت
تکنیک‌های طراحی
دفتر طراحی: سگ
دفتر طراحی: مرغ
دفتر طراحی: گاو
دفتر طراحی: گربه
دفتر طراحی: اسب
دفتر طراحی حیات وحش

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب طراحی حیوانات اهلی: سگ، گربه، اسب و سایر حیوانات
نویسنده
مترجمالهام السادات رضایی
ناشر چاپیانتشارات برگ نگار
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-964-7352-67-3
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نقاشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب طراحی حیوانات اهلی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب طراحی حیوانات اهلی

برای دریافت کتاب طراحی حیوانات اهلی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.