معرفی و دانلود کتاب طراحی حیوانات وحشی: چگونه فیل، ببر، شیر و سایر حیوانات را طراحی کنیم

عکس جلد کتاب طراحی حیوانات وحشی: چگونه فیل، ببر، شیر و سایر حیوانات را طراحی کنیم
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب طراحی حیوانات وحشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب طراحی حیوانات وحشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب طراحی حیوانات وحشی: چگونه فیل، ببر، شیر و سایر حیوانات را طراحی کنیم

کتاب طراحی حیوانات وحشی، معلم تما‌م‌وقت آموزش طراحی شماست. جیووانی سیواردی مدرس پرسابقه‌ی نقاشی در جلد دیگری از مجموعه‌ی محبوب خود، علاقه‌مندان دنیای طراحی را با آناتومی بدن حیوانات وحشی و نحوه‌ی رسم اصولی آن آشنا می‌کند. سرفصل‌های متنوع این کتاب به کسانی که تجربه‌ی کمی در دنیای نقاشی دارد کمک می‌کند تا اولین قدم حرفه‌ای خود را محکم و بااعتماد‌به‌نفس بردارند و همچنین به طراحان حرفه‌ای در برطرف کردن چالش‌های کار یاری می‌رساند.

درباره‌‌ی کتاب طراحی حیوانات وحشی

علاقه‌ی انسان به طراحی و ترسیم موجودات طبیعت، قدمتی به طول تاریخ تمدن دارد. در اولین سنگ‌نگاره‌های کشف شده از جوامع اولیه، می‌توان تصاویر شگفت‌انگیزی از حیوانات وحشی را تماشا کرد. جیووانی سیواردی (Giovanni Civardi) که از خبره‌ترین مدرسان طراحی این سال‌هاست، در کتاب طراحی حیوانات وحشی (Wild Animals)، راز یک طرح حرفه‌ای و اصولی از موجودات جنگل را به دوست‌داران دنیای هنر طراحی خواهد آموخت.

پیش از یادگیری طراحی و حتی قبل از به دست گرفتن قلم نقاشی، لازم است که به اندازه‌ی کافی با شاکله‌ی جسم حیوانات و آناتومی و پیوند اعضای آن‌ها آشنا باشیم. برای این کار، باید به دنیای جسم حیوانات سری بزنیم و حتی به نحوه‌ی قرارگیری عضلات و مفاصل نگاهی بیاندازیم، و از آن‌جایی که جهان حیوانات سراسر تنوع و گوناگونی‌ست پس باید حتماً در طول این مسیر از یک راهنمای کارکشته نیز کمک بگیریم. نویسنده‌ی کتاب طراحی حیوانات وحشی راهنمای حرفه‌ای و همراه شما در برداشتن اولین قدم‌های طراحی تا رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب است.

جیووانی سیواردی در کتاب خود بیش از ده حیوان از میان موجودات مختلف جنگل را انتخاب کرده و در هر مرحله نکات طراحی هریک را به‌طور اختصاصی با مخاطب خود مرور می‌کند. آموزه‌های این اثر پرفایده همین‌طور برای طراحان هنری و البته علاقه‌مندان طراحی علمی نکته‌های بسیاری دارد؛ درنتیجه شما با هر میزان تجربه، و با انتخاب هر سبک، هدف و تکنیکی می‌توانید با خیال راحت به‌سراغ مباحث این کتاب بروید و از توصیه‌های آن نهایت استفاده را ببرید. همچنین اگر به‌طور ویژه به طراحی با مداد گرافیتی علاقه‌ دارید این کتاب بهترین گزینه برای همراهی شماست. نویسنده‌ی کتاب طراحی حیوانات وحشی همچنین به شما کمک می‌کند تا تجربه‌ی بهتری از طراحی در محیط جنگل و یا باغ‌وحش داشته باشید و نکات و الزامات طراحی از سوژه‌های زنده را به‌خوبی بیاموزید. همین‌طور در ادامه، مطالب مفیدی درباره‌ی طراحی از حیوانات با کمک اسناد تصویری مثل عکس و فیلم یاد خواهید گرفت. درنهایت نیز تصاویر و طراحی‌های متنوعی در طول مباحث چیده شده تا به خوانندگان این اثر تجربه‌ی دقیق‌تری از آموزش طراحی داشته باشند. این اثر پرطرفدار محصول سال 2016 است و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش ناشر موفق کتاب‌های آموزش نقاشی، انتشارات برگ نگار و ترجمه‌ی سمانه سیدی در دستان شما قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی هنر طراحی

هنر طراحی نام یک مجموعه کتاب خودآموز هنری‌ست که به قلم نویسندگان مختلف و با همت انتشارات برگ نگار منتشر می‌شود. هر جلد از مجموعه‌ی هنر طراحی (The Art Of Drawing)، به آموزش طراحی در یک موضوع اختصاص دارد و از حیث تنوع می‌توان این مجموعه را یکی از کامل‌ترین آثار به تألیف‌درآمده در دنیای آموزش هنری دانست. همچنین موضوعات این مجموعه به‌گونه‌ای طبقه‌بندی و طراحی شده تا هم به افرادی که تازه کار طراحی را شروع کرده‌اند، در آغاز مسیر کمک برساند، و هم به یاری افراد حرفه‌ای‌‌تر بیاید تا بتوانند کیفیت طراحی خود را ارتقا دهند و نقاط ضعف کار خود را برطرف کنند. «طراحی از منظره»، «طراحی چهره»، «طراحی پیکره» و همچنین «تکنیک‌های طراحی» نام برخی از جلد‌های این مجموعه‌ی کارآمد و پرطرفدار است.

کتاب طراحی حیوانات وحشی برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به دنیای طراحی و به‌ویژه ترسیم موجودات طبیعت از این اثر پرفایده استفاده خواهند برد.

در بخشی از کتاب طراحی حیوانات وحشی: چگونه فیل، ببر، شیر و سایر حیوانات را طراحی کنیم می‌خوانیم

همۀ ما می‌دانیم که حیوانات همیشه انسان‌ها را مجذوب خود کرده‌اند، زیرا نقاشی‌های حک شده‌ای از حیوانات یافته‌ایم که به عصر باستان بازمی‌گردند. در واقع، از زمانی که تجربۀ هنر بنا نهاده شد، هیچ دورۀ تمدن، فرهنگی یا تاریخی نبوده است که این مفهوم را به اشکال متنوع و با دلایل بسیار کاوش نکرده باشد.

طراحی حیوانات وحشی، یک تمرین جالب، لذت‌بخش و مفید برای هر هنرمندی است، زیرا مطالعۀ ضروری تنها به خصوصیات فیزیکی یک گونه و نمونۀ معین محدود نمی‌شود، بلکه حالت، طرز عمل معمول، رفتار و رابطه با محیط را نیز دربر می‌گیرد. شما خیلی سریع متوجه می‌شوید که حتی اگر جزئیات یک حیوان را صحیح بکشید، اگر حالت نادرست باشد، نتیجه به‌عنوان یک طراحی از «کار» درنخواهد آمد.

وقتی حیوانات زنده را طراحی می‌کنید، تنها زمان کوتاهی برای ثبت جزئیات دارید و همچنین ممکن است به دلیل آسایش و راحتی خودتان نیز دچار محدودیت‌هایی باشید. بنابراین از هر ابزار و ماده‌ای که با سبک و شرایط شما تناسب دارد استفاده کنید: مداد از هر نوعی، پاستل، زغال، قلم و جوهر، ماژیک، آبرنگ تک‌رنگ (مرکب نقاشی) و غیره. هر یک از این ابزارها اثرات متفاوتی ایجاد می‌کند و نیازمند یک پشتیبان مناسب برای کسب بهترین نتیجه از محیط نقاشی است، که می‌تواند کاغذ آبرنگ صاف یا زبر، تخته، کاغذ طراحی سفید یا رنگی و غیره باشد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
ملاحظات عملی
پرسپکتیو
آناتومی
فرم، ساختار و حرکت
روش‌های طراحی
زرافه
گورخر (گورخر کوهی)
خرس قهوه‌ای
ببر
شیر (گربه‌سان)
جگوار (پلنگ خالدار آمریکایی)
دُم‌عصایی (میر کت)
کرگدن
فیل (فیل بیشۀ آفریقایی و فیل آسیایی)
کانگورو
شامپانزه (شامپانزۀ معمولی)
مطالعۀ دفتر طراحی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب طراحی حیوانات وحشی: چگونه فیل، ببر، شیر و سایر حیوانات را طراحی کنیم
نویسنده
مترجمسمانه سیدی
ناشر چاپیانتشارات برگ نگار
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-964-7352-64-2
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نقاشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب طراحی حیوانات وحشی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب طراحی حیوانات وحشی

برای دریافت کتاب طراحی حیوانات وحشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.