معرفی و دانلود کتاب نوآوری از نان شب واجب‌تر است

عکس جلد کتاب نوآوری از نان شب واجب‌تر است
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نوآوری از نان شب واجب‌تر است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نوآوری از نان شب واجب‌تر است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نوآوری از نان شب واجب‌تر است

شاید عنوان کتاب نوآوری از نان شب واجب‌تر است، بهتر از هر توضیح اضافی، درون‌مایه‌اش را آشکار کند. اسکات دی آنتونی در این کتاب از ضرورت نوآوری و پیشرفت از طریق آن صحبت می‌کند. او با مثال آوردن از زندگی افرادی چون توماس ادیسون و استیو بلنک، ابزارهای لازم را در اختیار مخاطبین قرار می‌دهد تا به رمزورازهای بازی نوآوری پی ببرند و این الگو را برای توسعه‌ی کسب‌وکار خود به کار بندند.

درباره‌ی کتاب نوآوری از نان شب واجب‌تر است

نوآوری به نحوی فزاینده زندگی همه‌ی ما را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. ده‌ها سال تحقیقات و بررسی در این زمینه حاکی از موفقیت افراد خلاق بوده است. هدف اسکات دی آنتونی (Scott D Anthony) از نوشتن کتاب نوآوری از نان شب واجب‌تر است (The Little Black Book of Innovation: How It Works, How to Do It) این بوده که با استفاده از حکایات ساده‌ای که طی ده سال جمع‌آوری کرده است، این مسئله را برای خواننده قابل ‌فهم‌تر و قابل ‌دسترس‌تر کند.

شاید تصور شما این باشد که برای آنکه فردی خلاق به شمار بیایید، باید موفقیتی در حد استیو جابز کسب کنید؛ اما چنین نیست. نوآوری در همه‌ی افراد و همه‌ی سازمان‌ها جاری است، تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که از حداکثر پتانسیل خود استفاده کنید. خبر خوب اینکه با نگاه به زندگی افرادی که نوآوری را به کار خود وارد ساخته و موفقیت را به ارمغان آورده‌اند، می‌توان به رمزوراز آن پی برد. بخش عمده‌ای از این یافته‌ها در دسترس افراد معمولی قرار ندارند. این یافته‌ها معمولاً در کتاب‌های قطور و دشوار، یا از آن بدتر در مغز افراد زندانی شده‌اند. کتاب نوآوری از نان شب واجب‌تر است با فراهم آوردن مثال‌ها و نمونه‌ها و بخشیدن اعتمادبه‌‌نفس لازم به شما برای اینکه بتوانید از راهی مطمئن‌تر رؤیاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید، به این موضوع پرداخته است.

معرفی و دانلود کتاب نوآوری از نان شب واجب‌تر است

اسکات دی آنتونی این کتاب را به دو بخش اصلی تقسیم کرده‌ است. بخش اول، در چهار فصل، پایه و اساس کتاب را شکل می‌دهد. فصل اول به توضیح درباره‌ی ضرورت نوآوری پرداخته است اینکه نوآوری چیست و چرا همه‌ی ما می‌توانیم از طریق نوآوری در زندگی پیشرفت کنیم. اسکات دی آنتونی در فصل دوم، دوازده استاد نوآوری را معرفی کرده است که همه باید روش‌ها و ابزار آن‌ها را برای خلاق بودن به کار گیرند. برخی از این استادان توماس ادیسون، پیتر دروکر، و ریچارد ان. فاستر هستند. فصل‌های سوم و چهارم این ابزارها را مفصلاً تشریح و همچنین هفت خطای رایج در این مسیر را گوشزد می‌کنند.

بخش دوم برنامه‌ی 28 روزه‌ی نوآوری را معرفی کرده است. شما می‌توانید با استفاده از روش‌های عملی این برنامه، به متداول‌ترین سؤالات ابتدایی پاسخ دهید. این برنامه در چهار هفته اجرا می‌شود: هفته‌ی اول: کشف فرصت‌ها؛ هفته‌ی دوم: طرح اولیه‌ی ایده‌ها؛ هفته‌ی سوم: ارزیابی و آزمایش ایده‌ها؛ هفته‌ی چهارم: حرکت به سمت جلو.

البته شما می‌توانید این برنامه را به ترتیبی که در کتاب نوآوری از نان شب واجب‌تر است ارائه شده، اجرا نکنید؛ چراکه انجام دادن برنامه در هر یک از روزها کاملاً به شما و زندگی‌تان بستگی دارد. اگر قبلاً به فرصتی برای ایجاد نوآوری در زندگی‌تان برخورد کرده باشید، می‌توانید از این کتاب حداکثر بهره را ببرید. این فرصت می‌تواند پروژه‌ای باشد که در محیط کار آغاز کرده‌اید، یا مشکلی که سال‌هاست آزارتان می‌دهد. این مشکل می‌تواند بزرگ یا کوچک، و در خانه یا محیط کار باشد. موضوعی را انتخاب کنید که بتوانید در خصوص آن از دیگران الهام بگیرید. نیاز به بهتر شدن از طریق نوآوری، در دنیای امروز، ضرورت محسوب می‌شود؛ بنابراین اسکات دی آنتونی به شما کمک می‌کند که با تقویت نیروی نوآوری درونتان، در زندگی شخصی و کاری موفق شوید و سازمانتان را پویا و کارآمد سازید.

مریم تقدیسی کتاب نوآوری از نان شب واجب‌تر است را ترجمه و نشر جیحون آن را منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب نوآوری از نان شب واجب‌تر است

  • بینش عمیق اسکات دی آنتونی کتابش را متعالی کرده است. (اکونومیک تایمز)
  • کتاب نوآوری از نان شب واجب‌تر است راهنمایی اساسی است برای هرکس که بر نوآوری و رشد تمرکز دارد. (کلایتون ام. کریستنسن)
  • آخرین باری را که از یک کتاب مدیریت تا این اندازه لذت بردم، به یاد نمی‌آورم. (ویلیام سی تیلور)

کتاب نوآوری از نان شب واجب‌تر است برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کسانی نوشته شده که می‌خواهند خودشان یا شرکتشان را به منابع نامحدود تولید نیروی نوآوری تبدیل کنند. مدیران و کارآفرینان از این اثر سود فراوانی خواهند برد.

در بخشی از کتاب نوآوری از نان شب واجب‌تر است می‌خوانیم

کشف خواسته‌های مشتریان و رفتارهای جبرانی آن‌ها دشوار است. بسیاری از مردم تصور می‌کنند این نوع اکتشاف مستلزم تحلیل‌های آماری سنگین از بررسی‌های سنجش‌پذیر در زمینه‌ی طیف گسترده‌ای از مشتریان است. این نوع تحقیقات جای خود را دارد؛ ولی از سوی دیگر باید مانند مردم‌شناسی رفتار کنید که به دقت مردم عادی را تحت‌نظر دارد تا به نیازها و خواسته‌های ناگفته‌ی آن‌ها پی ببرد یا رفتارهایی را که انجام می‌دهند ولی نمی‌توانند آن را بیان کنند در آن‌ها تشخیص دهد.

شاید بهترین نمونه‌ی به دست آوردن این اطلاعات از طریق مشاهده‌ی شخصیت افسانه‌ای سونی، آکیو موریتا باشد، مردی که یکی از عوامل ابداع واکمن، دستگاه سی‌دی‌خوانِ قابل حمل، و تعداد بسیاری از نوآوری‌های بازاریابی بوده است. شهرت موریتا در این بود که چیزی به نام تحقیقات سنجش‌پذیر بازار انجام نمی‌داد، بلکه تحقیقات او فقط شامل این بود که خودش و گروه کوچکی از همکارانش بیرون می‌رفتند و کارهای را که مردم انجام می‌دادند... یا انجام نمی‌دادند زیر نظر می‌گرفتند.

یکی از دوستان خوب من کارل رون است که در طی اولین دهه‌ی 2000 یکی از نوآوران مطرح پراکتو اند گمبل بود (او در 2010 باعث پیشرفت پی‌اندجی شد). ران یکی از افراد نادری است که می‌تواند از توضیح درباره‌ی نحوه‌ی عملکرد محصولات پی‌اندجی در سطح مولکولی (او لیسانس مهندسی شیمی هم دارد) به توصیف نگاه مادرش وقتی برای اولین بار تمیزکننده‌ی سوئیفر را دیده بود تغییر جهت دهد. این محصول یکی از مارک‌های معروفی است که رون در معرفی آن به بازار نقش داشت. یکی از مسائلی که ران در خصوص نوآوری از آن نفرت دارد تکیه بر اطلاعاتی است که از بحث‌های کوچگ گروهی با مشتریان احتمالی به دست می‌آید همان گروه تمرکز متداول.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
مقدمه: ماجرای سفر نوآوری من
بخش اول: پایه‌گذاری
فصل اول: ضرورت نوآوری
فصل دوم: استادان نوآوری
فصل سوم: کوه نوآوری راشمور
فصل چهارم: هفت گناه کبیره‌ی نوآوری
بخش دوم: برنامه‌ی 28 روزه‌ی نوآوری
هفته‌ی اول: کشف فرصت‌ها
روز اول: قبل از آنکه لازم باشد شروع کنید
روز دوم: به خاطر داشته باشید، حق با مشتری است
روز سوم: کار را انجام دهید
روز چهارم: با «غیرمصرف‌کننده‌ها» رقابت کنید
روز پنجم: رفتارهای جبرانی
روز ششم: تا جایی که می‌توانید به اصل قضیه نزدیک شوید
روز هفتم: با چشمان بسته نوآوری نکنید
هفته‌ی دوم: طرح اولیه‌ی ایده‌ها
روز هشتم: فصول مشترک را در نظر بگیرید
روز نهم: از همه جا ایده بگیرید
روز دهم: به خاطر داشته باشید: کیفیت نسبی است
روز یازدهم: از حد معینی فراتر نروید
روز دوازدهم: کار را به روشی متفاوت انجام دهید
روز سیزدهم: در الگوی کاری‌تان نوآوری کنید
روز چهاردهم: قطعات را در کنار هم قرار دهید
هفته‌ی سوم: ارزیابی و آزمایش ایده‌ها
روز پانزدهم: اجازه بدهید الگوها هدایت‌ کنند و اعمال تصمیم بگیرند
روز شانزدهم: ایده‌های خود را با در نظر گرفتن چهار عامل برآورد کنید
روز هفدهم: موفقیت مهندسی وارونه
روز هجدهم: فرض‌های مهم را ارزیابی کنید
روز نوزدهم: به ایده‌هایتان جان بدهید
روز بیستم: آزمایش‌های روزمره انجام دهید
روز بیست و یکم: مسائل غافلگیرکننده را جدی بگیرید
هفته‌ی چهارم: حرکت به سمت جلو
روز بیست و دوم: اِعمال محدودیت
روز بیست و سوم: امکاناتتان را تقویت کنید
روز بیست و چهارم: صدای مکنده‌ی هسته‌ی مرکزی را در هم بشکنید
روز بیست و پنجم: وجوه مشترک را مدیریت کنید
روز بیست و ششم: به رفتارها پاداش بدهید، نه نتیجه‌ها
روز بیست و هفتم: کاری کنید که پروژه‌ی شما چشم‌انداز کوتاه‌مدت هم داشته باشد
روز بیست و هشتم: کار نیکو کردن از پر کردن است
نتیجه‌گیری: پیمان نوآور

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نوآوری از نان شب واجب‌تر است
نویسنده
مترجممریم تقدیسی
ناشر چاپیانتشارات صبح صادق
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات240
زبانفارسی
شابک978-964-8403-93-0
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نوآوری از نان شب واجب‌تر است

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب نوآوری از نان شب واجب‌تر است

برای دریافت کتاب نوآوری از نان شب واجب‌تر است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.