معرفی و دانلود کتاب مهارت‌های زندگی آن لاین آموزش کاربری وسایل اندروید

عکس جلد کتاب مهارت‌های زندگی آن لاین آموزش کاربری وسایل اندروید
قیمت:
۱۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مهارت‌های زندگی آن لاین آموزش کاربری وسایل اندروید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مهارت‌های زندگی آن لاین آموزش کاربری وسایل اندروید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مهارت‌های زندگی آن لاین آموزش کاربری وسایل اندروید

زندگی امروزی موجب شده تا نحوه‌ی استفاده از گوشی‌های هوشمند برای ما بدیهی به نظر برسد، اما این ابزارها برای نسل گذشته همچنان چالش‌برانگیزند. کتاب مهارت‌های زندگی آن لاین آموزش کاربری وسایل اندروید برای حل این چالش آماده است. سپیده افتخاری دوست با نگاهی به این موضوع که افراد مسن نمی‌توانند به سادگی با تلفن همراه کار کنند، کتاب حاضر را به زبانی ساده و شفاف تألیف کرده است.

درباره‌ی کتاب مهارت‌های زندگی آن لاین آموزش کاربری وسایل اندروید

«بیا ببین این گوشی من چرا عکسا رو نشونم نمی‌ده؟»، «این دکمه که اینجاست چیکار می‌کنه؟»، «چجوری این فیلم رو توی گروه بفرستم؟»، «من بلدم نیستم. بیا خودت درستش کن.» این جملات، از صدها جمله‌ای هستند که وقتی پدر و مادرمان در رابطه با موبایل به چالشی بر می‌خورند، به زبان می‌آورند. البته عادی است که از راز و رمز ابزارهای جدید سر در نیاورند و ما باید با صبر و مهربانی به آن‌ها آموزش دهیم، اما ما هم دائماً فرصت و حضور نداریم و باید برای این مواقع جایگزینی کاربلد را به جای خودمان استخدام کنیم. کتاب مصور مهارت‌های زندگی آن لاین آموزش کاربری وسایل اندروید با زبانی شفاف و ساده، نحوه‌ی کارکردن با سیستم‌عامل اندروید، چگونگی استفاده از اینستاگرام و واتساپ و جزئیات کار با نرم‌افزارهای تاکسی اینترنتی را آموزش می‌دهد.

سپیده افتخاری دوست مدتی پیش، نوشتن مجموعه کتاب‌های زندگی آنلاین را آغاز کرد. او قبل از کتاب مهارت‌های زندگی آن لاین آموزش کاربری وسایل اندروید، کتابی را برای آموزش نحوه‌ی کار با سیستم عامل ios در اختیار مخاطبان گذاشت. کتاب حاضر توضیحات خود را از مرحله‌ی خرید گوشی همراه آغاز می‌کند. نویسنده از مخاطب خود می‌خواهد که ابتدا گوشی را از درون جعبه خارج کند و سپس سیم‌کارت را در محلی که مشخص شده، قرار دهد. سپس تلفن را با نگه‌داشتن دکمه‌ی پاور، روشن و بعد از اتمام باتری آن را شارژ کند. کتاب در فصل‌های بعد توضیح می‌دهد که چگونه باید تلفن همراه را رجیستر کرد؛ قفل صفحه نمایش چگونه باز می‌شود؛ هر آیکون چه معنایی دارد؛ چطور باید به اینترنت وصل شد؛ دفترچه‌ی مخاطبان چیست؛ ایمیل و پیامک چطور ارسال می‌شوند.

سپیده افتخاری دوست در کتاب مهارت‌های زندگی آن لاین آموزش کاربری وسایل اندروید، خود را به جای افراد مسن می‌گذارد، پرسش‌ها و مشکلات آن‌ها را پیش‌بینی می‌کند و برای آن پرسش‌ها توضیحی درخور ارائه می‌دهد. این کتاب در نشر مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر شده و در اختیار خوانندگان قرار گرفته است.

کتاب مهارت‌های زندگی آن لاین آموزش کاربری وسایل اندروید برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای افراد مبتدی و مسن که می‌خواهند نحوه‌ی کار با سیستم‌عامل اندروید را آموزش ببینند، مناسب است.

در بخشی از کتاب مهارت‌های زندگی آن لاین آموزش کاربری وسایل اندروید می‌خوانیم

هر گاه که گوشی شما زنگ بخورد یعنی فردی با شما تماس گرفته و منتظر پاسخگویی شما است. برای اینکه بتوانید به تماس‌هایی که با گوشی شما گرفته می‌شود پاسخگو باشید کافی است که بر روی شکل گوشی سبز رنگ که بر روی صفحه موبایلتان در حین زنگ خوردن گوشی نمایان می‌شود انگشت خود را نگه داشته و به جهتی از صفحه بکشید. در بعضی از گوشی‌ها با کشیدن این گوشی سبز رنگ به سمت بالا تماس برقرار شده و می‌توانید پاسخگو باشید و در بعضی از گوشی‌ها با کشیدن به سمت چپ و در بعضی با کشیدن به سمت راست تماس برقرار می‌گردد. برای اینکه بدانید در کدام جهت باید گوشی سبز رنگ را بکشید در بعضی از گوشی‌ها حین زنگ خوردن گوشی، یک‌سری فلش هم نمایش داده می‌شود. که این فلش‌ها جهت کشیدن آیکون گوشی سبز را نشان می‌دهد. ولی معمولا با کشیدن این آیکون به سمت بالای صفحه، می‌توانید به تماس خود پاسخ دهید.

فهرست مطالب کتاب

آشنایی با سیستم عامل اندروید
آشنایی با محیط اندروید
آشنایی با محیط کلی و فضای اصلی اندروید
نحوه‌ی پاسخگویی به تماس‌های دریافتی
طریقه‌ی برقراری تماس
مشاهده‌ی تماس‌های دریافتی، تماس‌های گرفته شده گزارشی از تماس‌ها
مخاطبین (Contact)
ایجاد پیام و ارسال و دریافت آن Message/ Sms
نحوه‌ی حذف پیام‌ها
طریقه‌ی گروهی پاک نمودن پیام‌ها یا تماس‌ها
طریقه‌ی کپی نمودن متن یک پیام و ارسال آن برای دیگری
نحوه‌ی استفاده از دوربین
آشنایی با بخش Gallery
آشنایی با بخش اعلانات یا Notification
آموزش عکس گرفتن از صفحه یا screen shot
آشنایی با نحوه‌ی جستجو در اینترنت
آشنایی با نصب یک نرم افزار یا App جدید
مهارت‌های زندگی آن لاین / آموزش کاربردی وسایل اندروید
طریقه‌ی حذف نمودن برنامه‌های مازاد
آشنایی با نرم افزارهای درخواست تاکسی اینترنتی
نحوه‌ی استفاده از شبکه‌های مجازی مانند Whatsapp Widgetها یا برنامه‌های کمکی
نحوه‌ی کار کرد با برنامه Instagram
ویرایش مشخصات کاربری در اینستاگرام
اشتراک‌گذاری عکس یا فیلم در اینستاگرام
تغییر عکس حساب کاربری در اینستاگرام
حذف عکس یا ویدئوی به اشتراک گذاشته شده
بررسی و رفع مشکلات و خطاها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مهارت‌های زندگی آن لاین آموزش کاربری وسایل اندروید
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات101
زبانفارسی
شابک978-600-124-925-9
موضوع کتابکتاب‌های سیستم عامل، کتاب‌های آموزش کامپیوتر و اینترنت
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مهارت‌های زندگی آن لاین آموزش کاربری وسایل اندروید

برای دریافت کتاب مهارت‌های زندگی آن لاین آموزش کاربری وسایل اندروید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.