معرفی و دانلود کتاب معنای دقیق توسعه کسب و کار چیست؟

عکس جلد کتاب معنای دقیق توسعه کسب و کار چیست؟
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب معنای دقیق توسعه کسب و کار چیست؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب معنای دقیق توسعه کسب و کار چیست؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب معنای دقیق توسعه کسب و کار چیست؟

اگر نیاز به دانستن و یادگیری اصول و تکنیک‌های توسعه‌ی کسب و کار دارید، حتماً کتاب معنای دقیق توسعه کسب و کار چیست؟ را مطالعه کنید. اسکات پالک در این کتاب، راهنمایی جامع برای انجام معاملات موفق را به مخاطبان خود ارائه داده است. با خواندن این اثر، هر مخاطب می‌تواند به درک بهتری از فرایندهای توسعه‌ی کسب و کار و نحوه‌ی انجام معاملات دست یابد.

درباره‌ی کتاب معنای دقیق توسعه‌ کسب و کار چیست؟

اصولاً کسب و کار به چه معناست و چه تنوعی از حوزه‌ها را در بر می‌گیرد؟ این سؤالی‌ست که اسکات پالک (Scott Pollack) در کتاب معنای دقیق توسعه‌ کسب و کار چیست؟ (What, Exactly, Is Business Development)، در پی پاسخ به آن برآمده است. کتاب به چند بخش کلیدی تقسیم می‌شود که هر کدام به جنبه‌های مختلف کسب و کار می‌پردازند. نویسنده، اثر خود را با تعریف کسب و کار آغاز می‌کند و توضیح می‌دهد که این اصطلاح، تنها به فعالیت‌های تجاری اطلاق نمی‌شود. از نظر اسکات پالک، کسب و کار نهادی پویا و چندبعدی است که جنبه‌های مختلف جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهد. او به بررسی تحول تاریخی کسب و کار پرداخته و ریشه‌های آن را از تجارت سنتی تا ساختارهای مدرن بررسی می‌کند.

یکی از بخش‌های اصلی کتاب معنای دقیق توسعه کسب و کار چیست، تفهیم تفاوت موجود میان انواع مختلف کسب و کار، مانند مالکیت انحصاری، شراکت و شرکت‌های سهامی است. اسکات پالک تفاوت‌های قانونی و کاربردی بین این نهادها را توضیح می‌دهد و به خوانندگان درک روشنی از چگونگی عملکرد هر یک از این موقعیت‌ها و همچنین تأثیرات آن‌ها بر روی ذی‌نفعانش می‌بخشد.

معرفی و دانلود کتاب معنای دقیق توسعه کسب و کار چیست؟

کتاب معنای دقیق توسعه‌ کسب و کار چیست؟ به مفهوم ارزش می‌پردازد و تأکید می‌کند که کسب و کارها برای ایجاد ارزش برای مشتریان، سهام‌داران و جامعه به وجود آمده‌اند. اسکات پالک در این کتاب به بررسی مدل‌ها و استراتژی‌های مختلفِ کسب و کار، مانند رهبری هزینه، تمایز و نوآوری می‌پردازد. همچنین با ارائه‌ی نتایج مطالعات مختلف و مثال‌هایی از دنیای واقعی، این مفاهیم را به تصویر می‌کشد و آن‌ها را برای مخاطب ملموس و قابل درک می‌‌کند.

اسکات پالک همچنین به اهمیت رهبری و مدیریت در موفقیت کسب و کار می‌پردازد. او در کتاب معنای دقیق توسعه کسب و کار چیست، ویژگی‌های رهبران مؤثر و سبک‌های مدیریتی مختلفی را که می‌توانند عملکرد یک شرکت را تحت تأثیر قرار دهند، شرح می‌دهد. ادعای اصلی کتاب این است که درک ماهیت واقعی کسب و کار، فراتر از معیارهای مالی و سودآوری است. بنا بر نظرات اسکات پالک، کسب و کار یک بخش جدایی‌ناپذیر از جامعه است که تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند مسائل اجتماعی، اخلاقی و محیطی، دچار تغییر می‌شود.

گفتنی‌ست که کتاب معنای دقیق توسعه‌ کسب و کار چیست؟ را سید طاها میرمحمدی ترجمه کرده و نشر فرتاک آن را به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب معنای دقیق توسعه‌ کسب و کار چیست؟

  • شاید سال‌هاست که در زمینه توسعه‌ی کسب و کار فعالیت می‌کنید یا به تازگی آن را شروع کرده‌اید؛ در هر دو صورت این کتاب یک الگوی جامع برای شماست. الگویی که با آن، اطمینان حاصل خواهید کرد که کسب و کارتان رشد خواهد کرد. (فرانسیس لوبو، مدیرعامل بخش فروش شرکت وی‌ورک)
  • کارِ اسکات پالک یک مطالعه‌ی اساسی برای کسانی است که مشغول هر نوعی از کسب و کار هستند. مخصوصاً کسانی که به دنبال پیشرفت یا رسیدن به درک بهتری از توسعه‌ی کسب و کار هستند. (کنی هرمان، معاون رئیس توسعه‌ی کسب و کار شرکت شاتر استاک)

کتاب معنای دقیق توسعه‌ کسب و کار چیست برای چه کسانی مناسب است؟

این اثر برای اقشار مختلفی مناسب است: کسانی که دارای کسب و کار حرفه‌ای هستند، دانشجویان رشته‌های مربوط به حوزه‌ی اقتصاد و همچنین هر شخصی که علاقه‌مند به درک پیچیدگی‌های استراتژیک دنیای کسب و کار است.

در بخشی از کتاب معنای دقیق توسعه کسب و کار چیست؟ می‌خوانیم

هر نقش توسعۀ کسب‌وکار دارای عناصری از فروش است. زیرا آنچه شما واقعاً می‌فروشید ایده‌ای است که این مشارکت جدید برای هر دو طرف ارزش به همراه خواهد داشت.

در بیشتر موارد، توسعۀ کسب‌وکار ‌به‌معنای فروش این ایده‌ها به شرکت دیگری است؛ دقیقاً مانند فروش سنتی. این بدان معناست که یاد بگیرید چگونه در سازمان آن شرکت حرکت کنید و بفهمید چه کسی در آن شرکت به آنچه شما ارائه می‌دهید علاقه‌مند است. چیزی که روی میز می‌آورید ممکن است ملموس باشد، مانند یک محصول یا خدمات، همچنین می‌تواند چیزی انتزاعی‌تر باشد، مانند ایدۀ مشارکت.

فروش مهارتی مهم برای هر فرد توسعه‌دهنده کسب‌وکار است. در عین حال، سبک فروش موردنیاز در توسعۀ کسب‌وکار کمی متفاوت‌تر از سبک مور‌دنیاز در بیشتر زمینه‌های فروش دیگر است. این تفاوت‌ها ممکن است کوچک به نظر برسند؛ اما درک ‌آن‌ها کلید کار است.

فرض کنید می‌خواستید یک تی‌شرت کالوین کلین سفید بخرید. وارد فروشگاه لباس محلی خود می‌شوید، پیراهن را پیدا می‌کنید، هزینۀ آن را می‌پردازید و بیرون می‌روید. این یک فروش کاملاً معاملاتی است. شاید به لطف تبلیغی تصمیم گرفتید با آن پیراهن و برند خاص همراه شوید؛ اما در نهایت قصد داشتید تی‌شرت سفیدی را بدون توجه به هر اتفاقی بخرید. برای تأیید انتخاب تی‌شرت، مارک یا فروشگاه لباس، لازم نیست با کسی مشورت کنید. هیچ کس به‌جز شما مجبور نیست خریدتان را تأیید کند. پس از پایان فروش، تجارت شما با فروشگاه تکمیل شد.

فهرست مطالب کتاب

سخن مترجم
مقدمه
فصل اول: تعریف توسعۀ کسب‌وکار
فصل دوم: 4 عملکرد توسعۀ کسب‌وکار
فصل سوم: راهبردهای توسعۀ کسب‌وکار
فصل چهارم: نحوۀ اجرا توسعۀ کسب‌وکار در عمل
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب معنای دقیق توسعه کسب و کار چیست؟
نویسنده
مترجمسید طاها میرمحمدی
ناشر چاپینشر فرتاک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات69
زبانفارسی
شابک978-622-5601-51-2
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب معنای دقیق توسعه کسب و کار چیست؟

برای دریافت کتاب معنای دقیق توسعه کسب و کار چیست؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.