معرفی و دانلود کتاب طراحی طلا و جواهر با نرم افزار MATRIX

عکس جلد کتاب طراحی طلا و جواهر با نرم افزار MATRIX
قیمت:
۱۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب طراحی طلا و جواهر با نرم افزار MATRIX و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب طراحی طلا و جواهر با نرم افزار MATRIX و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب طراحی طلا و جواهر با نرم افزار MATRIX

کتاب طراحی طلا و جواهر با نرم افزار MATRIX، منبعی جامع و ارزشمند برای طراحان جواهر و علاقه‌مندان به یادگیری هنر ظریف جواهرسازی است. رامین صالح پور، نویسنده‌ی کتاب، نرم افزارِ MATRIX، یکی از قدرتمندترین ابزارهای طراحی طلا و جواهر در دنیای امروز را کاملاً‌ توضیح داده است. پس از مطالعه‌ی کتاب حاضر، می‌توانید با استفاده از این نرم‌افزار کاربردی، به طور حرفه‌ای مشغول به طراحی طلا و جواهرهای زیبا و اشرافی شوید.

درباره‌ی کتاب طراحی طلا و جواهر با نرم افزار MATRIX

کتاب طراحی طلا و جواهر با نرم افزار MATRIX، دروازه‌ای به دنیای طراحی جواهر با استفاده از نرم افزار MATRIX است. با آموزش‌های گام‌به‌گامِ این کتاب، نحوه‌ی طراحی و خلق زیورآلات ظریف و چشم‌نواز با نرم‌افزار قدرتمند MATRIX را یاد می‌گیرید. رامین صالح پور، روشی ساده و کارآمد برای آموزش مطالب پیچیده‌ی کار با نرم‌‌افزار MATRIX را در این اثر در پیش گرفته است. با این روش، به‌راحتی زیروبَم‌های طراحی جواهرآلات زیبا را با نرم‌افزار MATRIX، آموزش می‌بینید. در بخش نخست، با سخت‌افزار و نرم‌افزارهای مورد نیازِ طراحی طلا و جواهر MATRIX آشنا می‌شوید. نرم افزار طراحی طلا و جواهر ماتریکس، ابزاری قدرتمند و تخصصی برای خلق زیورآلات ظریف و زیبا است. این نرم‌فزار با امکانات و ابزارهای متعدد، به طراحان جواهر کمک می‌کند تا ایده‌های خود را به طور دقیق و با جزئیات کامل به تصویر بکشند و طرح‌های اولیه‌ی دوبعدی را به مدل‌های سه‌بعدیِ واقع‌گرایانه تبدیل کنند. تمامی منوهای این نرم‌افزار در کتاب طراحی طلا و جواهر با نرم‌ افزار MATRIX، توضیح داده شده است. نویسنده‌ در کنار توضیحات متنیِ کتاب،‌ تصویرهایی مربتطی را برای هر منو قرار داده تا خواننده به‌راحتی با رابط‌ کاربریِ نرم‌افزار MATRIX آشنا شود.

طراحی طلا و جواهر با این نرم‌افزار، مراحل خاصی دارد که باید حتما‌ً به‌ترتیب انجام شوند. ایده‌پردازی، نخستین مرحله‌ برای ساخت طلا و جواهر است. در این مرحله، طرحی دوبعدی از طلا یا جواهر دلخواه، کشیده می‌شود. نرم‌افزار MATRIX، امکانات ویژه‌ای برای طراحی دوبعدی طلا و جواهر دارد. این امکانات در کتاب حاضر کاملاً توضیح داده شده است. رامین صالح پور، نویسنده‌ی کتاب، دستورهای لازم را برای طراحی دوبعدی طلا و جواهر مطرح کرده و به توضیح منوهای مخصوص طراحی دوبعدی در نرم‌افزار MATRIX اشاره کرده است. در کنار بیشتر دستورها و آموزش‌هایی که در این کتاب مطرح شده، تمرین‌هایی قرار گرفته است. انجام این تمرین‌ها، آموزش‌های کتاب را در ذهن خواننده ماندگار می‌کند. در ادامه‌ی این اثر، روش‌های طراحی سه‌بعدی طلا و جواهر آموزش داده می‌شود. طراحی سه‌بعدی در نرم‌افزار MATRIX به معنای خلق مدل‌های حجمی و واقع‌گرایانه از طرح‌های اولیه‌ی دوبعدی جواهرات با استفاده از ابزارها و امکانات این نرم‌افزار است. این فرایند شامل مدل‌سازی، جزئیات‌دهی، اعمال مَتریال، نورپردازی و رِندرینگ نهایی طرح می‌شود.

طراحان طلا و جواهر با استفاده از آموزش‌های این کتاب، می‌توانند پیش‌نمایش دقیقی از جواهر نهایی را آماده کرده و قبل از ساخت آن، اشکالات و ایرادات احتمالی را رفع کنند. پس از این آموزش‌ها، روش اندازه‌‌گیری سایز مچ دست، اندازه‌ی زنجیر بسته‌شده روی گردن و سینه و جدول سایز انگشتر در کشورهای مختلف در این کتاب عنوان شده است. نویسنده در بخش پایانی این اثر، عکس‌های رنگی مرتبط با آموزش‌های کتاب را گنجانده تا خواننده کاملاً با ظرافت و جزئیات طراحی طلا و جواهر آشنا شود.

کتاب طراحی طلا و جواهر با نرم افزار MATRIX را موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران، چاپ و روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب طراحی طلا و جواهر با نرم افزار MATRIX،‌ برای چه کسانی مناسب است؟

کارآموزان رشته‌ طراحی طلا و جواهر و علاقه‌مندان به طلاسازی، مخاطب اصلی این کتاب به‌حساب می‌آیند. مطالعه‌ی کتاب طراحی طلا و جواهر با نرم‌ افزار MATRIX برای افرادی که مشغول به طراحی طلا و جواهر هستند و نیاز به آشنایی بیشتری با نرم‌افزار MATRIX دارند، نیز خالی از لطف نیست.

در بخشی از کتاب طراحی طلا و جواهر با نرم افزار MATRIX می‌خوانیم

«میکرو» به فاصله‌ی بسیار کم بین مجموعه سنگ‌ها اشاره دارد. دارای چندین الماس ریز است که اندازه‌ی آن‌ها بعضاً کمتر از یک میلی‌متر است و در زیر میکروسکوپ بسیار نزدیک به هم قرار گرفته‌اند. این تکنیک برای دستیابی به سطحی یکنواخت که با ردیف‌های الماس زیادی پوشیده شده است استفاده می‌شود. برای انجام این نوع مخراجی معمولاً به عنوان طراح از شما اندازه‌گیری دقیق سطح به‌منظور به‌دست‌آوردن تعداد سنگ‌هایی که در آن‌جا می‌شود خواسته می‌شود. قطر سنگ در این نوع مخراجی زیر یک میلی‌متر است و عملیات مخراجی زیر میکروسکوپ انجام می‌شود. برای انجام این نوع مخراجی بر روی مدل‌هایی از سنگ‌های زیر یک میلی‌متر استفاده می‌شود و برای آن چنگ قرار نمی‌دهیم؛ زیرا مخراجکار خود چنگ را از سطح فلز به وجود آورده و سنگ را در جای خود محکم می‌کند (0.05mm) برای چیدمان سنگ می‌توان از روش دستی و یا اتوماتیک استفاده کرد که در بخش مخراجی با چنگ توضیح داده می‌شود. تفاوت این مخراجی با روش چنگ که معمولترین روش مخراجیست در اندازه‌ی سنگ و فاصله‌گذاری بین آن‌هاست.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: سخت‌افزار و نرم‌افزارهای مورد نیاز طراحی طلا و جواهر (ماتریکس) MATRIX
فصل دوم: طراحی 2 بعدی
فصل سوم: طراحی 3 بعدی
جدول‌های سایز چنگ‌ها برمبنای سایز سنگ‌ها
سایز استاندارد دستبند، النگو و پابند
واژگان
عکس‌های رنگی مرتبط با کتاب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب طراحی طلا و جواهر با نرم افزار MATRIX
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات225
زبانفارسی
شابک978-622-218-582-4
موضوع کتابکتاب‌های فنی حرفه‌ای، کتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب طراحی طلا و جواهر با نرم افزار MATRIX

برای دریافت کتاب طراحی طلا و جواهر با نرم افزار MATRIX و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.