معرفی و دانلود کتاب صوتی گرگی که گم شد!

عکس جلد کتاب صوتی گرگی که گم شد!
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گرگی که گم شد! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گرگی که گم شد! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گرگی که گم شد!

ریچل برایت در کتاب صوتی گرگی که گم شد! داستان توله گرگ مغروری به نام «ویلف» را روایت می‌کند که می‌خواهد نشان بدهد از همه بهتر و پرزورتر است! او مدام کارهای گرگ‌های بزرگ را تقلید می‌کند تا نشان دهد که بزرگ شده و نیازی به دیگران ندارد، ولی از بد روزگار، در یکی از مهاجرت‌های دسته‌جمعی گله، در کوهستان گم می‌شود...

درباره‌ی کتاب صوتی گرگی که گم شد!

همه‌ی بچه‌ها دوست دارند زودتر بزرگ شوند و مثل آدم‌بزرگ‌ها رفتار کنند؛ شاید باورتان نشود،‌ ولی این حتی برای توله گرگ‌ها هم صدق می‌کند! ریچل برایت (Rachel Bright) در کتاب صوتی گرگی که گم شد! (The Way Home For Wolf) داستان «ویلف» کوچولو را روایت می‌کند؛ توله‌گرگ بانمکی که اصرار دارد شبیه گرگ‌های بزرگ و قوی رفتار کند.

ویلف همیشه در حال تمرین زوزه کشیدن و شکار کردن است. او به دیگران پز زور و قدرتش را می‌دهد و حتی گاهی برای آن‌ها قلدری می‌کند. او از اینکه کسی یک «توله» صدایش بزند، بی‌نهایت بیزار است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی گرگی که گم شد!

در یک شب سرد زمستانی، گله‌ی گرگ‌ها مجبور به مهاجرت می‌شوند، چون چند خرس به زور غارهایشان را تصاحب کرده‌اند و حاضر نمی‌شوند از آنجا بروند. حالا گرگ‌ها که در میان سرمای زمستان بی‌سرپناه مانده‌اند، در کوهستان راه می‌افتند تا یک پناهگاه دیگر برای خودشان پیدا کنند. اینجاست که ویلف کوچولو جلو می‌افتد و با غرور از بقیه می‌خواهد او را به‌عنوان گرگ سردسته دنبال کنند!

گله به او می‌خندند و می‌گویند که یک گرگ دنیادیده باید سردسته باشد، چون در غیر این صورت گله ممکن است در کوهستان برفی گم شود و آسیب ببیند. ویلف کوچولو که ناامید شده، به دنبال مابقی گرگ‌ها راه می‌افتد و سلانه‌سلانه پیش می‌رود. تا اینکه یک دفعه سر بلند می‌کند و می‌بیند که گله پیش رویش نیست و تنها وسط کوهستان برفی و تاریک گیر افتاده...

کتاب صوتی گرگی که گم شد! اثری از نشر صوتی مهرساست. سارا عاشوری و شیرین سپهراد، به ترتیب مترجم و گوینده‌ی این اثر هستند.

نکوداشت‌های کتاب گرگی که گم شد

  • قصه‌ی جذاب ریچل برایت در کنار تصویرپردازی گیرای جیم فیلد به کمال رسیده است. (دیلی میل)
  • داستان آهنگین، آرام، اما تأثیرگذار برایت کتابی زیبا را به وجود آورده که قدرت دوستی و مهربانی غریبه‌ها را منعکس می‌کند. (بوک تراست)

کتاب صوتی گرگی که گم شد برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به کوچولوهای 3 تا 5 ساله پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی گرگی که گم شد! می‌شنویم

وقتی ویلف دوباره به گله رسید، سرش را تکان داد و گفت: «ممنون شب‌پره!» گرگ‌ها هم به خاطر برگشتن بچه‌گرگ از خوشحالی زوزه کشیدند. آن‌ها ویلف را خیلی محکم در آغوش گرفتند و با مهربانی نوازشش کردند؛ حتی بر سر اینکه کدام گرگ بیشتر دلش برای ویلف تنگ شده، جار و جنجال بزرگی به پا شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
گرگی که گم شد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گرگی که گم شد!
نویسنده
مترجمسارا عاشوری
راویشیرین سپهراد
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گرگی که گم شد!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گرگی که گم شد!

برای دریافت کتاب صوتی گرگی که گم شد! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.