معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه دیگران را تحلیل کنیم: سیزده قانون دستکاری ذهن انسان

عکس جلد کتاب صوتی چگونه دیگران را تحلیل کنیم: سیزده قانون دستکاری ذهن انسان
قیمت:
۶۰۰۰۰ ۴۲,۰۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه دیگران را تحلیل کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه دیگران را تحلیل کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه دیگران را تحلیل کنیم: سیزده قانون دستکاری ذهن انسان

کتاب صوتی چگونه دیگران را تحلیل کنیم به قلم دنیل اسپید نوشته شده است و ابزارهای شناخت نشانگان کنترلگری را در اختیارتان قرار می‌دهد تا با کمک آن‌ها رفتارهای دیگران را تحلیل نمایید و جلوی اینکه ذهن شما را دستکاری و کنترل کنند، بگیرید. این کتاب توصیه‌های کاربردی و عملی نیز ارائه می‌دهد که برای مقابله با افراد کنترلگر بسیار مفید است.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه دیگران را تحلیل کنیم

با شخصی وارد بحث و گفت وگو می‌شوید و در پایان با سرگیجه او را ترک می‌کنید. نمی‌دانید چطور، اما دیگر حرفی برایتان باقی نمانده و در نتیجه با او موافقت کرده‌اید. باید بگوییم که این شخص از طریق دستکاری ذهن و کلمات کنترل کننده، قدرت تصمیم گیری‌تان را به بازی گرفته است و شما را مجبور کرده که باور او را بپذیرید. کنترل ذهن افکار شما را به هم می‌ریزد و احساس اطمینانی را که نسبت به توانایی‌هایتان دارید، با تردید مواجه می‌کند و در نتیجه قاطعیت و قدرت درست فکر کردن را از شما سلب می‌کند. اما چطور می‌شود فهمید که چنین اتفاقی برایتان می‌افتد؟ نشانه‌های روش‌های دستکاری و کنترل ذهن چیست؟ اولین قدم برای تشخیص این موضوع، تحلیل رفتارها و زبان بدن دیگران است. کتاب صوتی چگونه دیگران را تحلیل کنیم (How to Analyze People: 13 Laws About the Manipulation of the Human Mind) نوشته‌ی دنیل اسپید (Daniel Spade) نشانه‌های این رفتارها را به شما می‌گوید و برای شناسایی کنترل شدن کمکتان می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه دیگران را تحلیل کنیم

درست است که کنترل شدن راه‌های مختلفی دارد، اما کنترل‌کنندگان در نقاط زیادی با هم مشترک هستند و شباهت‌های زیادی میان روش‌های آن‌ها می‌توان یافت. برای مثال گرفتن نقش قربانی، پنهان کردن نیت واقعی و صریح نبودن، ایجاد وابستگی و در عین حال متعهد نبودن از جمله‌ی تکنیک‌های آن‌هاست که کتاب حاضر به تفصیل برایتان شرح می‌دهد.

ساختار کتاب صوتی چگونه دیگران را تحلیل کنیم پنج فصل دارد. این کتاب با ارائه‌ی سیزده قانون کنترل ذهن شروع می‌کند و اخلاقیات کنترلگری را برایتان شرح می‌دهد. فصل دوم راهنمایی‌تان می‌کند تا بفهمید که دارید کنترل می‌شوید یا خیر. این فصل سه‌گانه‌ی معروف روانشناسی تاریک را در اختیار شما می‌گذارد و ویژگی‌های سه ضلع آن را برمی‌شمارد. فصل سوم در ویژگی‌های شخصیتی افراد کنترلگر دقیق می‌شود و الگوهای رفتاری آن‌ها را می‌گوید. فصل چهارم هفت روش برای تحلیل زبان مطرح می‌کند و حالت‌های مختلف ظاهر، ژست، صورت، چشم، تن صدا، بالاتنه و پاها را مورد تحلیل قرار می‌دهد.

در نهایت بعد از اینکه نشانه‌ها را تشخیص دادیم و دریافتیم که فردی از اطرافیانمان دست به کنترلگری می‌زند، باید در قبال او رفتاری را در پیش بگیریم تا به ما آسیب وارد نکند. به این ترتیب فصل پنجم کتاب صوتی چگونه دیگران را تحلیل کنیم توصیه‌هایی برای مقابله با کنترل شدن ارائه می‌دهد و کمک می‌کند از پس کنترلگرها بربیاییم. راهنمای عملی این فصل برای جلوگیری از کنترل شدن روح و روانمان را مورد حفاظت قرار می‌دهد.

کتاب صوتی چگونه دیگران را تحلیل کنیم را سید خشایار کیافر به فارسی برگردانده و انتشارات کدیور روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است. نشر صوتی ماه آوا نیز نسخه‌ی صوتی آن را با صدای سید میثاق ابطحی در اختیار شما قرار داده است.

کتاب صوتی چگونه دیگران را تحلیل کنیم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به مطالعه‌ی کتاب‌های روانشناسی و موفقیت علاقه دارید، این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی چگونه دیگران را تحلیل کنیم: سیزده قانون دستکاری ذهن انسان می‌شنویم

آیا شما باور می‌کنید که در هر نقطه‌ی حساس از زندگی‌تان ذهن شما به نوعی در حال فریب خوردن، وسوسه شدن یا کنترل شدن است؟ این امر الزاما همیشه توسط کسی که می‌شناسید، صورت نمی‌گیرد. رسانه‌ی اجتماعی، محتوای خبری آنلاین، چیزهایی که شما در رسانه‌ی محلی می‌بینید و می‌شنوید، تبلیغات و گفت‌وگوهایی که در محل کار یا زندگی شخصی‌مان می‌شنویم یا می‌بینیم، همگی شکلی از فریب یا کنترل ذهن هستند و بیشتر اوقات بدون اینکه شما متوجه شوید، اتفاق می‌افتد. حتی چیزی که شما قصد خواندن آن را در سراسر فصول بعدی این کتاب دارید، می‌تواند شکلی از فریب خوردن باشد که افکار شما را تا حد مشخصی تحت تاثیر قرار می‌دهد.

با این وجود چرا ذهن انسان تا این حد نسبت به وسوسه حساس و مستعد است؟ آیا می‌تواند به این دلیل باشد که ذهن ما پر از چیزهایی به نام روزنه است؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
معرفی کتاب و مقدمه
52 دقیقه
فصل یک: سیزده قانون وسوسه کردن
44 دقیقه
فصل دو: فکر کنم دارم فریب می‌خورم
44 دقیقه
فصل سه: نیمه‌ی تاریک وسوسه کردن
46 دقیقه
فصل چهار: هفت راهکار برای خواندن زبان بدن
50 دقیقه
فصل پنج: برخورد با افراد وسوسه‌گر در زندگی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه دیگران را تحلیل کنیم: سیزده قانون دستکاری ذهن انسان
نویسنده
مترجمسید خشایار کیافر
راویسید میثاق ابطحی
ناشر چاپیانتشارات کدیور
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
۶۰۰۰۰ ۴۲,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه دیگران را تحلیل کنیم

برای دریافت کتاب صوتی چگونه دیگران را تحلیل کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.