معرفی و دانلود کتاب صوتی علم ثروتمند شدن

عکس جلد کتاب صوتی علم ثروتمند شدن
قیمت:
۷۵۰۰۰ ۵۲,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی علم ثروتمند شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی علم ثروتمند شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی علم ثروتمند شدن

کتاب صوتی علم ثروتمند شدن نوشته‌ی والاس واتلز که یکی از منابع الهام نوشتن کتاب معروف «راز» بوده است، نشان می‌دهد که برای ثروتمند شدن نیازی به داشتن خانواده‌ای ثروتمند و یا بودن در محیطی ویژه نیست، بلکه از طریق پیروی از قوانینِ معرفی‌شده، می‌توان ثروتمند شدن را سرنوشت محتوم خود قرار داد.

درباره‌ی کتاب صوتی علم ثروتمند شدن

این روزها و با سخت‌تر شدن هرروزه‌ی شرایط اقتصادی، دیگر کسی نیست که رویای ثروتمند شدن را نداشته باشد. همه‌ی مردم تمام وقت و انرژی خود را صرف کار کردن می‌کنند، اما باز هم از پس هزینه‌ها برنمی‌آیند. والاس واتلز (Wallace Delois Wattles) در کتاب صوتی علم ثروتمند شدن (The Science of Getting Rich) به شما نشان می‌دهد که ثروتمند شدن تابع کار زیاد و یا کار غیراخلاقی نیست، بلکه اصول و پایه‌های مشخصی دارد که مثل قوانین یک بازی، اگر طبق آن‌ها عمل کنید، قطعاً پیروز میدان خواهید شد.

مردم طبقه‌ی متوسط و یا ضعیف وقتی درباره‌ی علت پولدار بودن قشر مرفه فکر می‌کنند به چند دلیل مشخص می‌رسند؛ یا آن پول از خانواده به آن‌ها ارث رسیده، یا بسیار خوش‌شانس بوده‌اند، و یا از طریق کاری غیرشرافتمندانه به این درآمد رسیده‌اند. اما والاس واتلز نظر دیگری دارد، از نظر او ثروتمند شدن نه به قوای جسمانی ربطی دارد، نه به هوش و استعداد و نه به محیط. افراد زیادی هستند که یک مسیر مشخص را طی می‌کنند، اما بعضی به موفقیت می‌رسند و بعضی نه. آن‌ها که به موفقیت رسیده‌اند، یا به‌صورت آگاهانه و یا از روی بخت و اقبال، قوانین بازی را بلد بودند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی علم ثروتمند شدن

واتلز در کتاب صوتی علم ثروتمند شدن این قوانین را به شما یاد می‌دهد. او که خود این قوانین را از کتب مقدس هندو آموخته، سعی کرده تا دانشش را با دیگر مردم جهان نیز به اشتراک بگذارد. طبق نوشته‌های سایت آمازون، برخی اعتقاد داشتند محتوای این کتاب به قدری قدرتمند است که نباید به آن اجازه‌ی منتشر شدن در میان عموم داده می‌شد.

والاس واتلز معتقد است که ثروتمند شدن و یا به‌طورکلی موفق شدن در هر کاری، تابع ذهنیت و تصویری است که هر شخص از خودش دارد. اگر هدفی در ذهن دارید و احتمال رسیدن به آن را پنجاه-پنجاه می‌دانید، مطمئن باشید که به آن نخواهید رسید. تنها کسانی موفق به رسیدن به آنچه می‌خواهند می‌شوند که از قبل خود را مالک آن بدانند و احتمال موفقیت را برای خود صددرصد فرض کنند. افکار انسان قدرت زیادی دارند؛ این مبنای قانون جذب است و نشان می‌دهد که هرطور در زندگی فکر کنید، همان را به واقعیت زندگیتان بدل خواهید کرد. این کتاب برای «راندا برن» چنان تأثیرگذار بود که اولین جرقه‌ی نوشتن اثر معروف و پرفروش «راز» را در ذهنش زد و او توانست ایده‌ی قانون جذب را بسط و گسترش بدهد.

قانون جذب محصول تفکر و ذهنیت است. هرقدر از وقت آزاد خود را که می‌توانید برای تعمق روی تصویر ذهنی خود اختصاص دهید؛ اما هیچ‌کس احتیاج به هیچ تمرینی برای متمرکز کردن ذهنش بر روی چیزی که می‌خواهد ندارد. این چیزی نیست که شما بخواهید توجه خود را روی آن بگذارید چون تلاش زیادی لازم است تا تمرکزتان را روی هدفتان نگه‌دارید و این کار به‌صورت آگاهانه، بسیار انرژی‌بر است. وقتی‌که واقعاً بخواهید ثروتمند شوید، خواسته‌ی شما آن‌قدر قوی هست تا فکرتان را متوجه هدف نگه دارد، همانند میدان مغناطیسی زمین که سوزن قطب‌نما را در جهت خود نگه می‌دارد.

کتاب صوتی علم ثروتمند شدن کاری از نشر صوتی ماه‌آوا و انتشارات کدیور است.سید خشایار کیافر مترجم و گشتاسب امجدی گوینده‌ی این اثر است.

نکوداشت‌های کتاب علم ثروتمند شدن

  • این اثر، علم جذب ثروت را به‌صورت قطعی و حتمی توصیف می‌کند که بر اساس یک طرز فکر دستوری منحصر‌به‌فرد شکل گرفته است. (گودریدز)

  • کتاب علم ثروتمند شدن دقیقاً شما را راهنمایی می‌کند که چگونه افکارتان را تحت کنترل درآورید تا بتوانید به موفقیتی که برای آن ساخته شده‌اید دست پیدا کنید. (آمازون)

  • این کتاب را باید آهسته بخوانید تا واقعاً اطلاعات آن را درک کنید. با خواندن این کتاب، درس‌های بسیار مهمی در رابطه با زندگی و ثروتمند شدن خواهید آموخت. (سایلین دایله، نویسنده و سخنران انگیزشی)

کتاب صوتی علم ثروتمند شدن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به قانون جذب علاقه دارید و می‌خواهید از این طریق ثروت را به زندگیتان بیاورید، شنیدن این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی علم ثروتمند شدن می‌شنویم

برای ثروتمند شدن از روش علمی، نباید سعی کنید تا قدرت اراده‌ی خود را بر هر چیزی خارج از خودتان به کار بگیرید. شما حق ندارید از هر روشی از اراده‌ی خود استفاده نمایید. این اشتباه است که اراده‌ی خود را در جهتی به کار گیرید تا زنان یا مردان دیگری را به کار گمارید تا کاری را که شما می‌خواهید انجام دهند.

مشخص است که مجبور کردن مردم به کاری با قدرت فکر به همان اندازه‌ی مجبور کردن آن‌ها با قدرت جسمانی اشتباه است. اگر کسانی را با قدرت جسمانی مجبور کنید تا کارهایی را برای شما انجام دهند آن‌ها را به بردگی گرفته‌اید. مجبور کردن افراد به‌طور ذهنی نیز دقیقاً همان کار را انجام می‌دهد. تنها تفاوت در روش به کار برده شده است. اگر چیزی را به‌زور از کسی بگیرید دزدی است و اگر با نیروی فکر نیز از کسی چیزی را بگیرید باز هم دزدی است. در اصل قضیه هیچ فرقی نمی‌کند.

شما هیچ حقی ندارید تا از نیروی فکر خود علیه دیگران استفاده نمایید؛ حتی برای خوبی خودشان، زیرا شما واقعاً نمی‌دانید چه برای دیگران خوب است. علم ثروتمند شدن برای شما نیازی ایجاد نمی‌کند تا از قدرت خود برای مجبور کردن دیگر افراد استفاده کنید. هرچند در هر صورت کمترین ضرورتی برای انجام چنین کاری ندارید.

درواقع هرگونه تلاشی برای استفاده از اراده‌ی خود علیه دیگران شما را به سمت شکست در هدفتان متمایل خواهد کرد. شما احتیاجی به به کار گرفتن اراده‌ی خود ندارید تا اشیاء را وادار کنید سمت شما بیایند. این کار به‌وضوح سعی برای مجبور کردن خدا است و کاری احمقانه و بی‌فایده و خارج از ادب است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
38 دقیقه
مقدمه
44 دقیقه
گسترش زندگی
35 دقیقه
چگونه از اراده استفاده نماییم
29 دقیقه
عملکرد موثر
27 دقیقه
انسان افزایش‌یافته

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی علم ثروتمند شدن
نویسنده
مترجمسید خشایار کیافر
راویگشتاسب امجدی
ناشر چاپیانتشارات کدیور
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۵۰۰۰ ۵۲,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی علم ثروتمند شدن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی علم ثروتمند شدن

برای دریافت کتاب صوتی علم ثروتمند شدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.