معرفی و دانلود کتاب صوتی مهرتن، مغز هوشمند، راز تندرستی

عکس جلد کتاب صوتی مهرتن، مغز هوشمند، راز تندرستی
قیمت:
۱۰۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مهرتن، مغز هوشمند، راز تندرستی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مهرتن، مغز هوشمند، راز تندرستی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مهرتن، مغز هوشمند، راز تندرستی

شما می‌توانید مدیر یک مجموعه‌ی موفق باشید اما مدیریت بدن و کنترل شیوه‌ی غذا خوردن کار هرکسی نیست. حامد اختیاری یک مدیر موفق رژیم‌های غذایی است. او در کتاب صوتی مهرتن، مغز هوشمند، راز تندرستی به ما نکته‌هایی را می‌آموزد که با کمک گرفتن از آن بتوانیم عملکرد مغزمان را بهتر بشناسیم و حالا با این آگاهی، الگوهای اشتباه غذا خوردنمان را تغییر دهیم.

درباره‌ی کتاب صوتی مهرتن، مغز هوشمند، راز تندرستی

«کاش می‌شد غذا بخوریم و لاغر شویم!» این آرزویی است که اکثر ما از نوجوانی آن را در سر می‌پرورانیم. سن بلوغ، سن شروع تغییرات هورمونی و در نتیجه‌ی آن شروع تغییرات بدنی ما است. مهم است که از ابتدای دوره‌ی پراهمیت نوجوانی یاد بگیریم که بدن ما چه‌طور فعالیت می‌کند، چه عادت‌های غذایی‌ای می‌تواند باعث افزایش وزن و در نتیجه‌ی آن در خطر افتادن سلامتی ما شود و از همه مهم‌تر این‌که بیاموزیم که نباید خودمان را برای گرفتن رژیم‌های سخت و رها کردن آن‌ها سرزنش کنیم. حامد اختیاری در کتاب صوتی مهرتن، مغز هوشمند، راز تندرستی در بیست و چهار پله به ما یاد می‌دهد چه‌طور با کمک گرفتن از نتایج مطالعات و تحقیقات علمی و با آگاهی از فرایندهای شیمیایی مغز، بدون خستگی و ناامیدی وزن کم کنیم.

حامد اختیاری تنها از ما یک چیز را می‌خواهد: این‌که ده درصد از وزنمان را کاهش دهیم تا در برابر بیماری‌هایی چون افزایش قند و چربی خون و اضافه وزن ضدضربه شویم. اما مشکل اینجاست که ما نمی‌توانیم یک رژیم دیگر را آغاز کنیم، چون نمی‌توانیم یک شکست دوباره را تحمل کنیم! از میان تمام کسانی‌که اقدام به کاهش وزن می‌کنند تنها عده‌ی محدودی هستند که موفق می‌شوند وزن خود را به‌خوبی پایین بیاورند و از میان آن دسته افراد هم تنها عده‌ی محدودی هستند که قادرند تا کاهش وزن خود را حفظ کنند. اما علت چیست؟

فشارها و تعارف‌های زیاد اطرافیان و دوستان، تحمل گرسنگی به مدت طولانی و ولع‌های کنترل‌نشده‌ی ما می‌تواند از جمله عواملی باشد که حفظ و رعایت رژیم غذایی را برای ما سخت‌تر و سخت‌تر کند. کتاب صوتی مهرتن، مغز هوشمند، راز تندرستی در هر فصل راهکارهایی کاربردی به ما ارائه می‌کند تا بتوانیم به مقابله با رفتارهای غذایی اشتباهمان بپردازیم، وزنمان را کاهش دهیم و از همه مهم‌تر این‌که بتوانیم وزنمان را حفظ کنیم.

معرفی و دانلود کتاب صوتی مهرتن، مغز هوشمند، راز تندرستی

مطالب این کتاب به‌گونه‌ای تدوین شده است که شما را قادر می‌سازد تا با گوش دادن به مطالب هر قسمت، حتی به‌صورت مجزا از نکات آموزنده، مهم و پرفایده‌ی این کتاب لذت ببرید و تغییر وزنی علمی، بدون فشار روانی و خستگی را تجربه کنید. کتاب صوتی مهرتن، مغز هوشمند، راز تندرستی توسط انتشارات مهرسا آماده شده است. شما می‌توانید این کتاب مفید و آموزنده را با صدای دلنشین فردوس سلیمانی بشنوید.

کتاب صوتی مهرتن، مغز هوشمند، راز تندرستی برای چه کسانی مناسب است؟

نوجوانان و بزرگسالانی که علاقه دارند تا به‌صورت علمی با راهکارهای لاغری آشنا شوند، می‌توانند با بهره گرفتن از مطالب این کتاب که حاصل پژوهش‌های علمی حامد اختیاری و مشاهدات تجربی او است، بیاموزند که مغز ما چه‌طور سعی می‌کند که ما را گول بزند و عادت‌های غذایی ما منحرف کند.

در بخشی از کتاب صوتی مهرتن، مغز هوشمند، راز تندرستی می‌شنویم

یک نکته‌ی مهم دیگر در این حوزه، درک مناسب از احساس خستگی و تفاوت آن با احساس گرسنگی است. بسیاری از افراد توان تفکیک این دو حس از یک‌دیگر را ندارند. آن‌ها زمانی‌که خسته می‌شوند گمان می‌کنند گرسنه هستند و سعی می‌کنند برای رفع خستگی چیزی بخورند. شاید چون بارها این دو حس را با هم تجربه کرده‌اند این‌گونه پاسخ می‌دهند. بسیاری از افرادی که مشکل بیش خوری دارند، اغلب در زمان خستگی شروع به خوردن می‌کنند و به علت وجود خستگی نمی‌توانند رفتار خوردن خود را کنترل کنند. بنابراین یکی دیگر از مهارت‌هایی که باید آن را یاد بگیرید، تفکیک این دو حس از یک‌دیگر است. همان‌طور که گفته شد، شاید در مواردی این دو حس با یک‌دیگر همراه باشند اما شما باید بتوانید آن‌ها را از هم تشخیص دهید. برای این کار می‌توانید قبل از این‌که به سمت خوردن بروید ابتدا خستگی خود را برطرف کرده، کمی استراحت کنید و حتی می‌توانید یک سری حرکات کششی برای آزاد کردن عضلات خود انجام دهید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
42 دقیقه
مقدمه
14 دقیقه
پله‌ی اول: تعیین اهداف و انگیزه‌ها
19 دقیقه
پله‌ی دوم: مسیر بهبودی
15 دقیقه
پله‌ی سوم: گرسنگی و ولع
17 دقیقه
پله‌ی چهارم: آغازگرها
15 دقیقه
پله‌ی پنجم: نشانه‌های آغازگر
16 دقیقه
پله‌ی ششم: مهندسی محیط
21 دقیقه
پله‌ی هفتم: احساس‌های آغازگر
17 دقیقه
پله‌ی هشتم: خوردن برای تنظیم هیجان‌ها
19 دقیقه
پله‌ی نهم: تنظیم هیجانی برای مدیریت بیش‌خوری
18 دقیقه
پله‌‌ی دهم: فعال‌سازی تفریحات
18 دقیقه
پله‌ی یازدهم: ارزش‌ها و آداب اجتماعی در خوردن
17 دقیقه
پله‌‌ی دوازدهم: فشار گروهی
26 دقیقه
پله‌ی سیزدهم: پیشگیری موثرتر از مهار
29 دقیقه
پله‌ی چهاردهم: مهار ولع
23 دقیقه
پله‌ی پانزدهم: بازتعبیر ولع
23 دقیقه
پله‌ی شانزدهم: مهندسی روابط
19 دقیقه
پله‌ی هفدهم: فعالیت‌ها و فکرهای تخریبی
19 دقیقه
پله‌ی هجدهم: تقویت نواحی مهاری مغز
25 دقیقه
پله‌ی نوزدهم: عادت‌های نادرست خوردن
16 دقیقه
پله‌ی بیستم: فعالیت‌های حمایت‌کننده
22 دقیقه
پله‌ی بیست‌ویکم: خوردن‌های ناآگاهانه و بدون توجه
20 دقیقه
پله‌ی بیست‌ودوم: ذهن‌آگاهی به خوردن
18 دقیقه
پله‌ی بیست‌وسوم: مدیریت لغزش و عود
22 دقیقه
پله‌ی بیست‌وچهام: زندگی به سبک مهرتن
16 دقیقه
جمع‌بندی کتاب در ده نکته

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مهرتن، مغز هوشمند، راز تندرستی
نویسنده
راویفردوس سلیمانی
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های کاهش وزن
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مهرتن، مغز هوشمند، راز تندرستی

برای دریافت کتاب صوتی مهرتن، مغز هوشمند، راز تندرستی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.