معرفی و دانلود کتاب صوتی بابایی و اولین روز مدرسه

عکس جلد کتاب صوتی بابایی و اولین روز مدرسه
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بابایی و اولین روز مدرسه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بابایی و اولین روز مدرسه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بابایی و اولین روز مدرسه

فرزند شما اولین روز مدرسه را چگونه خواهد گذراند؟ به نظرتان روز خوبی خواهد بود؟ آیا شما دچار اضطراب خواهید شد یا فرزندتان؟ این‌ها پرسش‌های اصلی کتاب صوتی بابایی و اولین روز مدرسه نوشته‌ی مایک ونوتکا است. قصه از این قرار است که اولیور در حال آماده شدن برای روز اول مدرسه است؛ ولی پدر او حالش بد می‌شود و نمی‌تواند به اولیور کمک کند. این اثر در سال 2016 نامزد جایزه‌ی کتاب مینه‌سوتا در حوزه‌ی ادبیات کودکان شده بود.

درباره‌ی کتاب صوتی بابایی و اولین روز مدرسه

ماجرای کتاب صوتی بابایی و اولین روز مدرسه (Dad's First Day) نوشته‌ی مایک ونوتکا (Mike Wohnoutka) از این قرار است که بابای اولیور از اضطراب روز اول مدرسه‌ی فرزندش دچار دل درد شده است. اینگونه است که این بابای مضطرب در جایی قایم می‌شود؛ اما بالاخره اولیور می‌تواند پدرش را پیدا کند تا به مدرسه بروند؛ ولی وقتی در ماشین می‌نشینند تا به مدرسه بروند، بابایی با سرعت خیلی کمی رانندگی می‌کند و از دل درد می‌نالد.

وقتی نوبت به خداحافظی می‌رسد، بابایی نمی‌تواند از فرزندش جدا شود و می‌زند زیر گریه. این بابای ترسو حالا با آقای معلم همراه می‌شود. بعداً او به خانه بازمی‌گردد ولی نمی‌تواند به چیز دیگری فکر کند. او مدام دلش برای اولیور شور می‌زند. در نهایت متوجه می‌شود که هنوز برای رفتن به مدرسه آماده نیست.

معرفی و دانلود کتاب صوتی بابایی و اولین روز مدرسه

کتاب صوتی بابایی و اولین روز مدرسه نوشته‌ی مایک ونوتکا به اینجا می‌رسد که پدر اولیور از دلتنگی فرزندش در روز اول مدرسه دوباره به مدرسه بازمی‌گردد ولی متوجه می‌شود که پسرش خیلی خوشحال است و در حال آوازخواندن است. اولیور پدرش را تشویق می‌کند و پدرش هم برای او تعداد زیادی بستنی می‌خرد. اینگونه می‌شود که دل هر دوی آن‌ها درد می‌گیرد.

معمولاً ما انتظار داریم که بچه‌ی خانواده از رفتن به مدرسه بترسد؛ اما مایک ونوتکا این داستان را برعکس کرده است. او می‌خواهد از این طریق به کودکان آموزش دهد که مدرسه ترس ندارد و حتی به آن‌ها خوش خواهد گذشت. اگر بچه‌‌ها قوی باشند و از هر چیزی نگران نشوند، حتی می‌توانند به پدرشان کمک کنند.

مهم‌ترین و کلیدی‌ترین آموزش کتاب صوتی بابایی و اولین روز مدرسه نوشته‌ی مایک ونوتکا این است که والدین و معلمان باید با تحمل، صبوری و همراهی به دانش‌آموزان خردسال خود کمک کنند تا با شرایط جدید کنار بیایند نه اینکه خودشان عامل اضطراب و ناراحتی آن‌ها شوند. لازم به ذکر است نسخه‌ی متنی و صوتی این اثر توسط انتشارات مهرسا تهیه شده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی بابایی و اولین روز مدرسه

  • این کتاب به پدیده‌ی «والد هلیکوپتری» می‌پردازد [یعنی پدرومادری که خیلی به فرزندشان توجه می‌کنند]. (نقد کتاب نیویورک تایمز)
  • در پایان این کتاب، خوانندگان برای رفتن به مدرسه آماده خواهند شد. (کِرکاس)

کتاب صوتی بابایی و اولین روز مدرسه مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای تمام کسانی مناسب است که اضطراب رفتن به مدرسه دارند، مخصوصاً برای والدینی که به‌شدت نگران فرزندانشان هستند. کتاب مذکور مناسب کودکان 3 تا 8 سال است.

در بخشی از کتاب صوتی بابایی و اولین روز مدرسه می‌شنویم

بابایی... بابایی...

باز هم اولیور پیداش کرد و بالاخره اون رو سمت ماشین کشوند. بابای اولیور خیلی آروم رانندگی می‌کرد...

وقتی به مدرسه رسیدند اولیور سمت مدرسه دوید و معلمش رو دید... و بعد وقت خداحافظی شد... بابای اولیور حسابی به گریه افتاده بود. آقا معلم بابای اولیور رو برد بیرون. بابای اولیور ناراحت برگشت خونه ولی همش به اولیور فکر می‌کرد. اون نگران و دلتنگ اولیور بود. تازه دلش هم خیلی خیلی درد می‌کرد. تازه متوجه شد که:

من برای مدرسه رفتن آماده نیستم!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
بابایی و اولین روز مدرسه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بابایی و اولین روز مدرسه
نویسنده
مترجمسمیه حیدری
راویایوب آقاخانی
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بابایی و اولین روز مدرسه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بابایی و اولین روز مدرسه

برای دریافت کتاب صوتی بابایی و اولین روز مدرسه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.