معرفی و دانلود کتاب صوتی آقای سیب زمینی و خانم هویج: آپاچی

عکس جلد کتاب صوتی آقای سیب زمینی و خانم هویج: آپاچی
قیمت:
۹,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آقای سیب زمینی و خانم هویج: آپاچی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آقای سیب زمینی و خانم هویج: آپاچی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آقای سیب زمینی و خانم هویج: آپاچی

کتاب صوتی آقای سیب زمینی و خانم هویج: آپاچی نوشته‌ی فرانک کلابی، داستانی کوتاه و طنزآمیز است که در رابطه با حمایت ناسالم از عزیزان و باج روانی و عاطفی توضیح می‌دهد. در این قصه، ماجرای خانم مطلقه‌ای را می‌شنوید که برای تأمین پسر نوجوانش، از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و این باعث ایجاد دردسرهای زیادی می‌شود...

درباره‌ی کتاب صوتی آقای سیب زمینی و خانم هویج: آپاچی

در کتاب صوتی آقای سیب زمینی و خانم هویج: آپاچی اثر فرانک کلابی، داستانی کوتاه از یک خانواده‌ی دونفره را می‌شنویم. خانم هویج از آقای سیب‌زمینی طلاق گرفته و حضانت پسر کوچکش نیز به عهده‌ی او گذاشته شده. حالا مادر و پسر در کنار هم زندگی می‌کنند و مادر نیز تصمیم گرفته تا برای تأمین معاش خودش و پسرش، در یک چاپخانه مشغول به کار شود.

با اینکه کار برای خانم هویج بسیار سخت و سنگین است، اما او تمام تلاشش را می‌کند تا پسرش کمبودی در زندگی حس نکند و بین هم‌سن‌وسال‌هایش احساس سرافکندگی نداشته باشد. پسر اما هرچه بزرگ‌تر می‌شود، خواسته‌هایش بزرگ‌تر و عجیب‌تر و البته شیوه‌ی درخواست کردنش نیز ناکارآمدتر و سمی‌تر می‌شود. او خوب یاد گرفته که با تحت فشار گذاشتن مادر و باج عاطفی گرفتن از او می‌تواند به خواسته‌هایش برسد، اما مادر هنوز یاد نگرفته که در قبال چنین رفتار نابالغانه‌ای، چطور باید پاسخ منفی بدهد و از خودش و سلامت روانش محافظت کند. متأسفانه مادر با مهربانی و حمایت بیش‌ازحدش، با دست خود به فرزندش آسیب می‌زند...

کتاب صوتی آقای سیب زمینی و خانم هویج: آپاچی کاری از نشر صوتی گیواست. این کتاب را با صدای مرضیه ابراهیمی و سارا تهرانی می‌شنویم.

کتاب صوتی آقای سیب زمینی و خانم هویج: آپاچی برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به داستان‌های طنز روان‌شناسی و البته کسانی که درگیر الگوهای ناسالم حمایت و محبت به دیگران‌اند، با شنیدن این قصه نکات مفیدی را یاد خواهند گرفت.

در بخشی از کتاب صوتی آقای سیب زمینی و خانم هویج: آپاچی می‌شنویم

به قول خودش تنها دلخوشی‌ او توی دنیا فقط پسرش بود. با سختی کار می‌کرد و بعد از چند سال، توانست پول رهن خانه را زیاد کند و خانه را رهن کامل کرد. کم‌کم پسر بزرگ می‌شد. او عشق ماشین بود. اسم تمام ماشین‌ها را حفظ بود و هروقت یک ماشین عجیب و غریب از کنارش رد می‌شد، کل ماشین را برانداز می‌کرد. آرزو داشت یک روز بهترین ماشین را برای خودش بخرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
آقای سیب‌زمینی و خانم هویج: آپاچی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آقای سیب زمینی و خانم هویج: آپاچی
نویسنده
راویمرضیه ابراهیمی، سارا تهرانی
ناشر صوتیانتشارات گیوا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های طنز، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آقای سیب زمینی و خانم هویج: آپاچی

برای دریافت کتاب صوتی آقای سیب زمینی و خانم هویج: آپاچی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.