معرفی و دانلود کتاب صفر تا صد بازاریابی ایمیلی

عکس جلد کتاب صفر تا صد بازاریابی ایمیلی
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صفر تا صد بازاریابی ایمیلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صفر تا صد بازاریابی ایمیلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صفر تا صد بازاریابی ایمیلی

کتاب صفر تا صد بازاریابی ایمیلی نوشته‌ی مهیار سیاهوشی در صدد آن است که به مخاطب بگوید دوران استفاده از ایمیل برای بازاریابی هنوز به سر نیامده؛ بلکه ایمیل‌مارکتینگ هنوز یکی از راهکارهای کم‌هزینه و مؤثری است که می‌تواند کسب‌وکار شما را وسعت دهد. نویسنده در این کتاب به شیوه‌ی گام‌به‌گام، صفر تا صد بازاریابی ایمیلی را به خواننده می‌آموزد.

درباره‌ی کتاب صفر تا صد بازاریابی ایمیلی

در میان شیوه‌های مختلف بازاریابی، بی‌شک شیوه‌هایی که کم‌هزینه‌تر و پربازده‌تر باشند، برای صاحبان کسب‌وکار ارجحیت دارند. یکی از این شیوه‌های کم‌هزینه، که بازدهی مقبولی دارد، بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ است. اینکه دوران استفاده از بازاریابی ایمیلی به اتمام رسیده و دیگر کسی به ایمیل‌های تبلیغاتی توجه نمی‌کند، عقیده‌ی اشتباهی است. گرچه مخاطبان امروزی دیگر حوصله‌ی این حجم از اطلاعات را که از طریق ایمیل در اختیارشان قرار می‌گیرد، ندارند یا اصلاً تبلیغات را نمی‌بینند، یا به زودی محتوایشان را فراموش می‌کنند، اما هنوز راه‌هایی هست که صاحبان کسب‌وکار بتوانند از طریق ایمیل‌مارکتینگ، با مشتریان بالقوه‌ی خود ارتباط برقرار کنند. مهیار سیاهوشی در کتاب صفر تا صد بازاریابی ایمیلی به شما خواهد آموخت که چگونه به این هدف دست یابید.

نویسنده در این کتاب، با تمرکز بر اهمیت بازاریابی ایمیلی، خواننده را به ابزار و تکنیک‌هایی مسلط خواهد کرد که در راستای فعالیت ایمیلی، به کار بیاید، دسترسی به اهداف شرکت را آسان کند و نرخ تبدیل مشتریان را افزایش دهد.

بازاریابی ایمیلی با توجه به کم‌هزینه و پربازده‌بودن، شیوه‌ای بسیار مهم در بازاریابی است. بر اساس آمارهای موجود، در این شیوه‌ی بازاریابی، به ازای هر یک دلار هزینه، 38 دلار بازگشت سرمایه رخ می‌دهد. هم‌چنین، این شیوه از بازاریابی، هنوز به عنوان مؤثرترین کانال بازاریابی در نظر گرفته می‌شود و یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های بازاریابی است. از سال 2017 تا 2024، نه‌تنها میزان استفاده از بازاریابی ایمیلی کاهش نیافته، بلکه افزایش مهمی نیز داشته است.

باید توجه داشت که نکته‌ی بسیار مهم در ایمیل‌مارکتینگ، چگونه فعالیت کردن است. بازاریابان باید نوعی به فعالیت بپردازند که پیام‌هایشان دیده شود و از یاد نرود. برای دست‌یابی به این هدف، لازم است که به تکنیک‌ها و ابزارهایی مسلط باشند.

کتاب حاضر در هشت فصل به شیوه‌ی گام‌به‌گام همه‌ی نکاتی را که برای یک بازاریابی ایمیلی موفق لازم است، به خوانندگان خواهد آموخت. نویسنده در این کتاب، از مسائل کلی آغاز می‌کند و پیش‌زمینه‌ای مهم و مؤثر به خواننده می‌دهد. فصل اول کتاب مسائلی مانند تعریف و تاریخچه‌ی ایمیل‌مارکتینگ، مزایا و معایب آن و کاربردش در کسب‌وکارهای مختلف را روشن می‌کند. فصل دوم اتوماسیون بازاریابی را توضیح می‌دهد. فصل سوم به تبیین استراتژی‌های بازاریابی ایمیلی از جمله شخصی‌سازی ایمیل‌ها، تأثیر گیمیفیکیشن (بازی‌وارسازی) در ایمیل‌مارکتینگ و مسائل این‌چنینی خواهد پرداخت. این بخش بیشتر مبانی تولید محتوا در بازاریابی ایمیلی را دربرمی‌گیرد. فصل چهارم به بیان استراتژی‌هایی می‌پردازد که افزایش نرخ کلیک و تبدیل را در ایمیل‌مارکتینگ مد نظر دارند. فصل پنجم درباره‌ی کمپین‌های ایمیل‌مارکتینگ است. این فصل با ارائه‌ی نمونه‌های کمپین‌های موفق در بازاریابی ایمیلی، جنبه‌ی عملی‌تری دارد و خواننده را در حوزه‌ی کاربرد نیز غنی می‌کند. سه فصل آخر کتاب هم به ترتیب به نکات امنیتی، سنجش رضایت مشتری و بازاریابی ایمیلی در عصر گوشی‌های هوشمند می‌پردازند.

کتاب صفر تا صد بازاریابی ایمیلی نوشته‌ی مهیار سیاهوشی توسط مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران به چاپ رسیده است.

کتاب صفر تا صد بازاریابی ایمیلی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای صاحبان کسب‌وکار و شرکت‌ها، بازاریابان و علاقه‌مندان به این حوزه مناسب است.

در بخشی از کتاب صفر تا صد بازاریابی ایمیلی می‌خوانیم

گیمیفیکیشن یا بازی‌سازی فرایندی است که مخاطبین شما درگیری و تعامل بسیار بیشتری با برند شما در حالت عادی دارند. وقتی صحبت از تعامل با مخاطب، جذب حداکثری و وفادارسازی مشتریان باشد ایمیل مارکتینگ یکی از گزینه‌های بسیار جذاب و کاربردی است. در کنار آن استفاده همزمان از گیمیفیکیشن و ایمیل مارکتینگ راهکاری بسیار هوشمندانه است که بسیاری از برندهای داخلی و بین‌المللی از آن استفاده می‌کنند.

گیمیفیکیشن می‌تواند از طرق مختلف احساسات مختلفی مانند هیجان، خوشحالی و سرگرمی را در مخاطبین تحریک کند. همچنین با توجه به اینکه بازی‌ها در آخر نتیجه‌ای خواهند داشت به مخاطبین یادآوری می‌کند که نتایج فعالیت‌های خود را دریافت خواهند کرد. این درست برخلاف احساساتی است که مخاطبین در زمان بازشدن پنجره‌ی پاپ آپ برای وارد کردن ایمیل با آن مواجه می‌شوند. گیمیفیکیشن می‌تواند برای شما آنقدر کاربردی باشد که مخاطبین نگرششان به آن کاملا تغییر کند و احساس کنند که وارد کردن ایمیلشان می‌تواند جذاب و نتیجه‌بخش باشد. علاوه‌بر این‌ها شما رفتار مخاطبین خود را بهتر ارزیابی خواهید کرد و چیزهایی که بیشتر مورد علاقه‌شان است را خواهید فهمید و بر همین اساس استراتژی‌های بازاریابی موثری در نظر می‌گیرید.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: همه آنچه که باید درباره‌ی ایمیل مارکتینگ بدانید
فصل دوم: اتوماسیون بازاریابی
فصل سوم: استراتژی‌های بازاریابی ایمیلی
فصل چهارم: افزایش نرخ کلیک و تبدیل‌ها در ایمیل مارکتینگ
فصل پنجم: طراحی کمپین‌های ایمیل مارکتینگ
فصل ششم: مهمترین نکات ایمنی در برنامه‌های بازاریابی ایمیلی
فصل هفتم: سنجش رضایت مشتری از طریق برنامه بازاریابی ایمیلی
فصل هشتم: بازاریابی ایمیلی در عصر گوشی‌های هوشمند

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب صفر تا صد بازاریابی ایمیلی
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات137
زبانفارسی
شابک978-622-218-585-5
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب صفر تا صد بازاریابی ایمیلی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صفر تا صد بازاریابی ایمیلی

برای دریافت کتاب صفر تا صد بازاریابی ایمیلی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.