معرفی و دانلود کتاب آموزش بازاریابی و فروش تلفنی

عکس جلد کتاب آموزش بازاریابی و فروش تلفنی
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش بازاریابی و فروش تلفنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش بازاریابی و فروش تلفنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش بازاریابی و فروش تلفنی

مهیار سیاهوشی در کتاب آموزش بازاریابی و فروش تلفنی مجموعه‌ای از راهکارها و نکات را گرد هم آورده که به‌کارگرفتن آن‌ها شما را در سریع‌ترین زمان ممکن به یک بازاریاب تلفنی زبردست بدل می‌سازد. اگر می‌خواهید در بازاریابی تلفنی موفق شوید، کتاب حاضر همه‌ی چیزی است که به آن نیاز دارید.

درباره‌ی کتاب آموزش بازاریابی و فروش تلفنی

در دنیای پرشتاب تجارت، ‌مدیران و فروشندگان چاره‌ای ندارند مگر این‌که بر هنر بازاریابی تسلط پیدا کنند، از رقبای خود پیشی بگیرند و قلب و ذهن مصرف‌کنندگان را تسخیر کنند. اما دستیابی به چنین امری اساساً‌ چگونه ممکن است؟ مهیار سیاهوشی در کتاب آموزش بازاریابی و فروش تلفنی راهکارهایی را پیش روی شما قرار می‌دهد که اگر آن‌ها را به کار ببندید، می‌توانید در کار بازاریابی، به ویژه بازاریابی تلفنی مهارت یابید و در زمانی کوتاه رقبای‌تان را پشت‌سر بگذارید.

کتاب آموزش بازاریابی و فروش تلفنی به شما کمک می‌کند از برندسازی کمک بگیرید و تأثیر ماندگاری بر بازار داشته باشید. نویسنده‌ی این کتاب به جای ارائه‌ی مفاهیم پیچیده‌ی مرتبط با بازاریابی، تلاش کرده تا با ساده‌ترین زبان، دانش خود را در اختیار مخاطبان بگذارد. از این رو است که این کتاب هم برای بازاریابان باتجربه قابل استفاده است و هم برای کسانی که به تازگی قدم در مسیر بازاریابی گذاشته‌اند.

همان‌طور که از عنوان کتاب آموزش بازاریابی و فروش تلفنی برمی‌آید، بازاریابی تلفنی از جمله مباحثی است که در کتاب حاضر به آن پرداخته می‌شود. بازاریاب تلفنی کسی است که نماینده‌ی فروش محصول یا خدمات یک شرکت یا سازمان است. او مشتریان بالقوه را پیدا و تلاش می‌کند از طریق ارتباط برقرار کردن با آن‌ها، محصولات و خدمات سازمان را به فروش برساند. در این نوع بازاریابی اهداف مشخصی دنبال می‌شوند که عبارت‌اند از:

  • دعوت از مخاطبان برای بازدید از فروشگاه
  • تعیین جلسات قرار ملاقات‌های کاری و حضوری و ثبت سفارش
  • افزایش آگاهی از محصولات و خدمات ارائه‌شده توسط افراد و شرکت‌ها
  • انجام پیگیری‌های فروش و رشد مشتریان
  • ایجاد تقاضا در بازار و افزایش سهم بازار

با خواندن کتاب آموزش بازاریابی و فروش تلفنی می‌توانید همه‌ی اهداف بیان‌شده را دنبال کنید و به یک بازاریاب تلفنی ماهر تبدیل شوید.

بسیاری از مشتریان گمان می‌کنند که بازاریابان تلفنی مزاحم هستند و اغلب ذهنیت بسیار بدی نسبت به آن‌ها وجود دارد. از آنجایی که بسیاری از بازاریابان تلفنی با تماس‌های نابه‌جا و بدون آموزش‌های اصولی، با مشتریان تماس می‌گیرند و با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند، ایجاد چنین ذهنیتی نسبت به آن‌ها چندان دور از ذهن نیست. اما اگر قصد داشته باشیم یک بازاریاب تلفنی شویم، چگونه می‌توانیم با این موضوع مقابله کنیم؟ برای یافتن پاسخ سؤال‌تان تنها کافی است کتاب آموزش بازاریابی و فروش تلفنی نوشته‌ی مهیار سیاهوشی را مطالعه کنید.

در نهایت این‌که اگر می‌خواهید مردم محصول و خدمات شما را خریداری کنند، باید به تشویق آن‌ها بپردازید. بسیاری از بازاریابان منتظر هستند تا مشتریان از در وارد شوند و با عشق و علاقه از آن‌ها خرید کنند. این در حالی است که در بازارهای امروزی این شما هستید که باید به دنبال مشتری بروید. برای این‌که بتوانید کاری کنید متشریان به دنبال شما بیایند، کافی است کتاب آموزش بازاریابی و فروش تلفنی را در دست بگیرید و آن را مطالعه کنید؛ زیرا همه‌ی چیزی که باید در این باره بدانید در کتاب حاضر قرار دارد. با این حال، بعد از خواندن کتاب تصور نکنید که کار تمام شده، بلکه باید تلاش کنید همه‌ی نکات آموزش‌داده‌شده در این کتاب را به کار ببندید.

کتاب آموزش بازاریابی و فروش تلفنی، تألیف مهیار سیاهوشی، به همت مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران به انتشار رسیده است.

کتاب آموزش بازاریابی و فروش تلفنی برای چه کسانی مناسب است؟

چه یک بازاریاب حرفه‌ای باشید و چه بخواهید به‌تازگی وارد حوزه‌ی بازاریابی و فروش شوید، می‌توانید از کتاب آموزش بازاریابی و فروش تلفنی استفاده کنید.

در بخشی از کتاب آموزش بازاریابی و فروش تلفنی می‌خوانیم

هدف اصلی و بزرگ کسب‌وکارها، تولید سرنخ‌های بسیار باکیفیت و مهم است؛ به همین دلیل باید به بازاریابی تلفنی برای ایجاد این سرنخ‌ها توجه بسیار کرد. تحقیقات ثابت کرده است که بازاریابی تلفنی یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای به دست آوردن مشتریان جدید است و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید خیلی راحت و سریع با مشتریان هدف خود ارتباط برقرار کنید. بسیار مهم است که بازاریابان تلفنی شما بتوانند سرنخ‌های باکیفیت و مهم را شناسایی کنند و ارتباط بگیرند؛ ولی متأسفانه در بسیاری از سازمان‌ها این امر به دلیل عدم داشتن آموزش‌های کافی و حرفه‌ای محقق نمی‌شود و در استراتژی‌های خود برای استفاده از بازاریابی تلفنی شکست می‌خورند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش بازاریابی و فروش تلفنی
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات101
زبانفارسی
شابک978-622-218-547-3
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش بازاریابی و فروش تلفنی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش بازاریابی و فروش تلفنی

برای دریافت کتاب آموزش بازاریابی و فروش تلفنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.