معرفی و دانلود کتاب شگفتی‌های وجودت را بپذیر

عکس جلد کتاب شگفتی‌های وجودت را بپذیر
قیمت:
۴۹۵۰۰ ۲۴,۷۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شگفتی‌های وجودت را بپذیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شگفتی‌های وجودت را بپذیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شگفتی‌های وجودت را بپذیر

تهیه‌کننده، بازیگر و نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، فلیشیا دی در کتاب شگفتی‌های وجودت را بپذیر شما را به یک سفر هیجان‌انگیز دعوت می‌کند. سفری شخصی که در آن می‌توانید علایق‌ خلاقانه‌ی خود را پیدا کنید و آن‌هایی که فراموش شده‌اند و در ته انباری ذهنتان خاک می‌خورند را دوباره برانگیزید یا توسعه دهید. این کتاب راهنما که عنوان پرفروش‌ترین نیویورک‌تایمز را نیز از آن خود کرده، با لحنی صمیمی و بر پایه‌ی تجربیات شخصی نوشته شده، بنابراین ارتباط برقرار کردن با متن و پیام آن بسیار ساده و برای عموم مخاطبان امکا‌ن‌پذیر است.

درباره‌ی کتاب شگفتی‌های وجودت را بپذیر

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که روزها، هفته‌ها یا حتی ماه‌ها در مقاطعی از زندگی خود دلتان بخواهد کار جدیدی انجام دهید، ایده‌ای نو را تجربه کنید یا حرفه‌ای جدید بیاموزید اما هربار که به اقدام و عملی کردن افکار خود نزدیک شده‌اید، عامل یا عواملی جلوی شما را گرفته‌اند و خیلی ساده، از سر تنبلی و اهمال‌کاری سراغ انجام دادنش نرفته‌اید. اما چرا چنین اتفاقی می‌افتد؟ نداشتن انگیزه‌ی کافی؟، عدم شناخت بسترهای مناسب برای عملی کردن ایده‌ها؟ یا شاید هم عوامل بازدارنده‌ی بیرونی مثل صدای افرادی که شما را ناامید می‌کنند... تمامی این موارد وجود دارند اما فلیشیا دی (Felicia Day) در کتاب شگفتی‌های وجودت را بپذیر (Embrace Your Weird: Face Your Fears and Unleash Creativity) به بیان حقیقت جالب و ارزشمندی پرداخته است؛ اگر بخواهید، می‌توانید بر تمام این موارد غلبه کرده و هر هدفی که دارید را دنبال کنید!

معرفی و دانلود کتاب شگفتی‌های وجودت را بپذیر

دی کتاب شگفتی‌های وجودت را بپذیر را براساس تجربیات شخصی خود نوشته و در جای‌جای آن تمرین‌هایی جذاب و تکنیک‌هایی عملی برای پرورش صدای خلاقانه و منحصربه‌فرد درونتان ارائه کرده است. با انجام این تمرین‌ها، قادر خواهید بود که از تمامی موانع بیرونی و درونی عبور کنید، همان‌هایی که نمی‌گذارند ایده‌هایتان را به بیرون از ذهن انتقال دهید. تفاوتی ندارد که مدیوم شما چه باشد؛ نوشتن، نقاشی، رقص، نواختن ساز، آشپزی یا هر فعالیت دیگری؛ شاید هم هنوز راه خلاقانه‌ی موردعلاقه خود را کشف نکرده باشید، در هر صورت این کتاب تمایل خارق‌العاده‌ای را در شما ایجاد می‌کند که زیربنای تمام تلاش‌های خلاقانه است؛ میل به بیان خود! خواننده‌ی هوشمند پس از همراهی با فلیشیا دی و تمریناتش انگیزه می‌گیرد، خلاق‌تر از پیش عمل می‌کند و حتی از دید دیگران کمی عجیب می‌شود!

این کتاب در هفت بخش به رشته‌ی تحریر درآمده و عناوین آن شامل موارد پیشِ رو هستند: «راهنمای استفاده از این کتاب»، «چرا خلاقیت»، «خودِ قهرمانمان»، «دشمنان»، «نیروهای خودی»، «زمان بازی» و «پرسش‌ها». آنچه ذیل این هفت فصل به شما ارائه شده شامل نکات و درس‌هایی اساسی‌ست که در ادامه به چند مورد اشاره می‌شود:

  • تمرین‌هایی سرگرم‌کننده و الهام‌بخش که به شما قدرت می‌دهند نترس باشید، بنابراین می‌توانید عوامل انرژی‌بخش و خوشحال‌کننده‌ی شخصی‌تان را دوباره کشف و دریچه‌ی تخیل خود را کاملاً باز کنید.
  • تکنیک‌هایی منحصربه‌فرد برای غلبه بر دشمنان خلاقیت مانند: اضطراب، ترس، تعلل، کمال‌گرایی، انتقاد و حسادت.
  • نکاتی برای پرورش یک جامعه‌ی خلاق و کمک به دیگران علاوه بر خودتان.
  • فضایی برای کاوش بیشتر
  • و ...

انتشارات شبنا کتاب شگفتی‌های وجودت را بپذیر را با ترجمه‌ی وجیهه اشکبار منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

جوایز و افتخارات کتاب شگفتی‌های وجودت را بپذیر

  • نامزد کسب عنوان بهترین کتاب غیرداستانی گودریدز در سال 2019
  • کسب عنوان پرفروش‌ترین نیویورک‌تایمز

نکوداشت‌های کتاب شگفتی‌های وجودت را بپذیر

  • امکانش هست که به‌جای پنج ستاره، ده ستاره به این کتاب بدهم؟ واقعاً نمی‌توانم به حد کافی از آن تعریف کنم. (جیسن کارپنتر، نظرات ستاره‌دار گودریدز)
  • این کتاب دقیقاً مانند خود فلیشیا است: جذاب، خنده‌دار، آسیب‌پذیر، منحصربه‌فرد و جالب. خواندن آن مانند این است که عجیب‌ترین، بامزه‌ترین و باهوش‌ترین فردی که تابه‌حال ملاقات کرده‌اید، با شما خودمانی صحبت کند. (دایانا ری‌برن، نویسنده‌ی برنده‌ی جایزه‌ی ریتا)
  • نگاهی روشنگر و صریح به واقعیت‌های تجاری، بی‌عدالتی‌ها و ناامنی‌هایی که هرکس تلاش می‌کند از طریق اینترنت امرار معاش کند، باید با آن روبه‌رو شود... دی نگاه سخت‌گیرانه‌ای به تله‌هایی که به‌عنوان «موفقیت» در آن‌ها گرفتار شده انداخته است. (BoingBoing)
  • دی جذاب می‌نویسد و داستان‌های جالبی برای گفتن دارد. (Kirkus Reviews)
  • عجیب، نشاط‌آور و پر از داستان‌هایی درباره‌ی آشتی با صداهای قلدر درونی خودتان. دی ثابت کرده است که در مقابل دوربین هم دقیقاً به همان اندازه‌ی پشت دوربین بااستعداد است. (آسوشیتد پرس)
  • کتابی هوشمندانه، خنده‌دار، دوست‌داشتنی، و البته شجاعانه، به عبارت دیگر، بسیار شبیه به نویسنده‌ی آن. (جان اسکالزی، نویسنده‌ی برنده‌ی جایزه‌ی هوگو)

کتاب شگفتی‌های وجودت را بپذیر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم به‌دنبال کشف استعدادها و بروز خلاقانه‌ی ایده‌های خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب راهنمای فلیشیا دی را مطالعه کنید.

در بخشی از کتاب شگفتی‌های وجودت را بپذیر می‌خوانیم

من از مهمانی دادن متنفرم. این کار در لیست ده‌تایی «بدترین فعالیت‌های آخر هفته‌ی من» درست قبل ‌از مهمانی ‌رفتن، قرار دارد. (بقیه‌ی موارد عبارت‌اند از: اپیلاسیون، پرداخت مالیات‌ها، سرویس بردن ماشینم و تمیز ‌کردن یخچال. بسیارخُب، همه‌ش رو می‌گم: میان‌وعده‌های خانوادگی ناخوشایند، بازدید از پارک‌های تفریحی، خرید لباس و فکر‌ کردن به اینکه «زندگی من داره به کجا می‌ره»، قبل‌ از اینکه اون‌قدر اشک بریزم تا خوابم ببره.)

وقتی مسئول یک مهمانی‌ام، این مسئولیت را بسیار جدی می‌گیرم. لیست دعوتم را با دقت فوق‌العاده‌ای انتخاب می‌کنم، بنابراین افراد زیادی در لیست نخواهند بود. اما بعد مضطرب می‌شوم که نکند تعداد کافی نباشد، آن‌وقت درحالی‌که دعا می‌کنم همه نیایند، تعداد بیشتری را دعوت می‌کنم. اما امیدوارم 75 تا 80 درصد مهمان‌ها بیایند. درواقع، 73 درصد عالی است. بعد به‌شدت نگران می‌شوم که نکند غذا کافی نباشد؛ خوراکی‌ها را دوبرابر و نوشیدنی‌ها را سه‌برابر می‌کنم. آن‌قدر غذا سفارش می‌دهم که عملاً بقیه‌ی ماه در حال خوردن باقی‌مانده‌ی غذاهای گیاهی هستم. وقتی مهمان‌ها دقیقاً در زمان شروع مهمانی حاضر نمی‌شوند، لِه می‌شوم، سری به اینستاگرام می‌زنم و خودم را قانع می‌کنم که صفحه‌ام پر از پست‌های دوستانم خواهد بود که به‌جای مهمانی من، در مهمانی‌های دیگر شرکت کردند و در نهایت، وقتی که سروکله‌ی مهمان‌ها پیدا می‌شود، با سرعت مرغ‌مگس‌خواری که کافئین ‌خورده، بین مهمان‌ها پرواز می‌کنم و با ناامیدی درحالی‌که ابداً به آن‌ها فرصت نمی‌دهم زمانی را با من بگذرانند، تلاش می‌کنم تا مهمانی بی‌نظیری را تجربه کنند.

تعجبی ندارد که آخرین مهمانی من در سال 2005 بود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
1: راهنمای استفاده از این کتاب
2: چرا خلاقیت
3: خودِ قهرمانمان
4: دشمنان
5: نیروهای خودی
6: زمان بازی
7: پرسش‌ها
موفق باشی! برو جلو! خلق کن! خداحافظ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شگفتی‌های وجودت را بپذیر
نویسنده
مترجموجیهه اشکبار
ناشر چاپیانتشارات شبنا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات292
زبانفارسی
شابک978-622-90108-9-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۹۵۰۰ ۲۴,۷۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شگفتی‌های وجودت را بپذیر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب شگفتی‌های وجودت را بپذیر

برای دریافت کتاب شگفتی‌های وجودت را بپذیر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.